Newsletter

Nauka i technologie

Przewodniczący Jia Shaoqian na forum Davos 2024: firma Hisense nieustannie koncentruje się na globalizacji i jest gotowa na sukces w tym niestabilnym świecie

19.01.2024, 13:31aktualizacja: 19.01.2024, 13:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/ Hisense
PR Newswire/ Hisense

DAVOS, Szwajcaria, 19 stycznia 2024 r. /PRNewswire/ -- Przewodniczący Grupy Hisense Jia Shaoqian został ostatnio zaproszony do udziału w 54. Dorocznym Spotkaniu Światowego Forum Ekonomicznego w Davos w Szwajcarii. Tematyka tegorocznego forum obejmuje „odbudowę zaufania w przyszłość” i sposoby na wzbudzenie ufności w ramach międzynarodowych działań na rzecz odbudowy i odnowy. Pan Jia reprezentował Grupę Hisense podczas tego wydarzenia, biorąc udział w dyskusji pt. „Nowa energia rozwoju Chin” i wygłaszając przemówienie podczas gali „China Night”. Podczas dyskusji na wysokim szczeblu i rozmów z międzynarodowymi liderami świata polityki i biznesu podzielił się wizją i strategiami firmy Hisense na rzecz nieustannej innowacyjności i sukcesów na globalnej scenie.

„Globalizacja jest nadrzędnym trendem. Pomimo aktualnych wyzwań cały czas pewnie spoglądamy w przyszłość” - wyjaśnił pan Jia podczas „Chińskiego Forum Zrównoważonego Rozwoju”.

Coraz więcej międzynarodowych firm idzie w kierunku zaawansowanych technologii, zmieniając i modernizując wysoko wyspecjalizowane branże. W konsekwencji produkty z niskiego segmentu zastępowane są ich odpowiednikami wyższej klasy, co jest tendencją spójną z kierunkiem rozwoju Hisense.

W 2023 r. firma Hisense odnotowała dwucyfrowy wzrost zarówno przychodów, jak i zysków, ze znacznymi zwyżkami w Chinach i na rynkach międzynarodowych.

Branża urządzeń domowych jest niezmiernie konkurencyjna na skalę globalną. Oparta jest w dużej mierze na zintegrowanym systemie, obejmującym badania i rozwój (B+R), produkcję, marketing i łańcuchy dostaw. Z tego powodu największe marki mogą pochwalić się szerokim zasięgiem globalnym. Aby odnieść sukces na rynku międzynarodowym, Hisense lokalizuje te obszary poprzez ujednolicone podejście do produkcji, marketingu i B+R. Umacnia to również współpracę poza granicami kraju.

Pan Jia powiedział:

„Niezależnie od narodowości, ważne jest, aby przedsiębiorstwa szanowały lokalną kulturę, normy społeczne, zachowania klientów i praktyki B+R, gdziekolwiek prowadzą swoją działalność. Zgodnie z tym Hisense nieustannie zapewnia możliwości zatrudnienia, wypełnia swoje obowiązki i zobowiązania w obszarze ekonomicznym i społecznym. Jeśli oznacza to przejęcie podmiotu lokalnego, należy okazać szacunek pierwotnej marce i przekształcić ją tak, aby umocnić trwałość działalności pod jej szyldem”.

Obecnie Hisense prowadzi 34 parki przemysłowe, 25 ośrodków badawczo-rozwojowych i 60 zagranicznych spółek na całym świecie. Zgodnie z prognozami przychody za 2023 r. przekroczą 200 mld juanów, przy czym rynki zagraniczne odpowiadają za ponad 42% wyniku grupy. Za pośrednictwem ośrodków regionalnych Hisense zamierza uzyskać dogłębne zrozumienie potrzeb lokalnych konsumentów i opracować najnowocześniejsze produkty wysokiej jakości, dostosowane do każdego z tych rynków.

Jednocześnie rozległa międzynarodowa sieć Hisense zapewnia wsparcie w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw, obrotu zapasami i cyklów dostaw. Obniża to znacząco koszty logistyki, zużycie zasobów i emisję CO2.

Prawdziwa lokalizacja jednak wymaga czasu i cierpliwości, nie tylko sloganów. Chińskie przedsiębiorstwa muszą uwzględnić różnorodne kultury, okazując tolerancję i wzajemne zrozumienie w ramach integracji na szczeblu globalnym. Pod tym względem otwarta współprace jest kluczowa dla odbudowy zaufania w tym zmiennym i konkurencyjnym środowisku.

„Nasza wiara w przyszłość globalizacji jest niewzruszona. Świat może być naznaczony różnicami regionalnymi, językowymi i kulturowymi, lecz aspiracje ludzi do lepszego życia, ich dążenie do dobrobytu i pragnienie sprawiedliwej wymiany i przyjaźni stanowią spoiwo, które jednoczy nas wszystkich” - powiedział pan Jia.

Znalezienie równowagi pomiędzy wzrostem gospodarczym i innowacjami, włączeniem społecznym oraz zrównoważonym rozwojem jest nadal trudnym do rozwiązania wyzwaniem, podczas gdy prowadzone są działania na rzecz rewitalizacji globalnej gospodarki. Hisense konstruktywnie angażuje się w zarówno działania zmierzające do międzynarodowej konkurencyjności, jak i te ukierunkowane na współpracę, opierając się na podejściu ESG (Environmental, Social, Governance - środowisko naturalne, kwestie społeczne, zarządzanie). Firma Hisense będzie nadal podejmować działania na rzecz ograniczenia śladu węglowego, wykorzystania większej ilości materiałów z odzysku w swoich urządzeniach domowych, stając się siłą napędową pozytywnych zmian na całym świecie.

Hisense

Hisense to czołowa globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Działalność firmy obejmuje produkty multimedialne (z naciskiem na Smart TV), sprzęt AGD oraz inteligentne informacje IT. Hisense obecnie prowadzi działalność w ponad 160 krajach.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2321650/Hisense_Chairman_Jia_Shaoqian_Davos_2024.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2321651/Hisense_cutting_edge_products.jpg 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.01.2024, 13:31
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ