Newsletter

Nauka i technologie

PubMatic uruchamia platformę Activate, wprowadzając programatyczną automatyzację transakcji bezpośrednich dla CTV i streamingu wideo

09.05.2023, 09:39aktualizacja: 09.05.2023, 09:42

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Dentsu, FuboTV, GroupM, Havas, LG, Mars oraz Omnicom Media Group Germany są pierwszymi użytkownikami Activate.

BRAK SIEDZIBY/REDWOOD CITY, Kalif., May 09, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- PubMatic (Nasdaq: PUBM), niezależna firma technologiczna, dostawca przyszłościowego łańcucha dostaw reklam cyfrowych, ogłosiła dziś wprowadzenie platformy Activate. Ten przełomowy i stanowiący całościowe rozwiązanie program do optymalizacji ścieżki dostaw (SPO) pozwala kupującym na realizację nieobjętych licytacją transakcji bezpośrednich na platformie programatycznej PubMatic poprzez dostęp do zasobów wideo i CTV klasy premium na dużą skalę. Partnerami w momencie wdrożenia są między innymi dentsu, FuboTV, GroupM, Havas, LG, Mars oraz Omnicom Media Group Germany.

Platforma Activate to wcielenie nowego branżowego paradygmatu – jednowarstwowa technologia łącząca bezpośrednio kupujących i sprzedających media cyfrowe. Activate daje kupującym większą kontrolę nad inwestycjami w wielokanałowy przesył wideo poprzez realizację transakcji w zakresie całego zasobu CTV i wideo klasy premium dostępnego w PubMatic w ramach jednej platformy, co umożliwia płynne przekształcenie transakcji bezpośrednich w prywatny zautomatyzowany obszar transakcyjny (programmatic private marketplace,PMP) lub w zautomatyzowany zasób gwarantowany (programmatic guaranteed, PG). Oczekuje się, że rozwiązanie Activate ułatwi przejście od budżetów zamówień reklamowych do ekosystemu zautomatyzowanego dzięki ograniczeniu złożoności, czasu i kosztów poprzez zastosowanie podejścia opartego na pojedynczej warstwie technologicznej. W rezultacie kupujący mogą oczekiwać większego zwrotu z inwestycji, a wydawcy wyższych przychodów.

„Kupujący i sprzedawcy mediów cyfrowych szukają bardziej wydajnego, transparentnego i zrównoważonego łańcucha dostaw, który w całości wykorzystuje potencjał automatyzacji - mówi współzałożyciel i CEO PubMatic, Rajeev Goel. - Activate stanowi rozszerzenie święcącej sukcesy strategii optymalizacji ścieżki dostaw, który zapoczątkowaliśmy ponad cztery lata temu. Poprzez płynne połączenie kupujących i właścicieli treści pojedynczą warstwą technologii w znacznym stopniu ograniczamy przeskoki, rozbieżności, namnażanie danych, brak przejrzystości i złożoność transakcji zautomatyzowanych. Rezultatem będzie większy zwrot z inwestycji dla kupujących i wzrost przychodów wydawców, co wpisuje się w naszą misję rozwijania nieskończonego potencjału twórców treści internetowych, dla których reklamy stanowią podstawowe źródło przychodu”.

Program Activate, powstały w oparciu o technologię pozyskaną przez PubMatic w 2022 r. w wyniku zakupu firmy Martin, jest w pełni zintegrowany z rozwijającym się pakietem oprogramowania PubMatic obejmującym platformę Sell-Side i Connect.

W miarę wzrostu zainteresowania konsumentów streamingiem wydawcy i kupujący potrzebują bardziej skutecznych sposobów zawierania transakcji dotyczących zasobów CTV i wideo. Przez modernizację i dostosowanie łańcucha dostaw reklam cyfrowych do potrzeb klienta platforma Activate wnosi automatyzację do puli zasobów CTV i wideo, które nadal korzystają z nieaktualnych metod transakcyjnych. Zgodnie z szacunkami branżowymi niezautomatyzowane zamówienia reklamowe mają w 2023 r. stanowić niemal 60% transakcji CTV i 18% internetowych transakcji związanych ze streamingiem wideo. Program Activate stanowi rozszerzenie całego dostępnego rynku PubMatic o prawie 65 mld USD.

Komentarze reklamodawców na temat programu Activate:

Dentsu: „Dentsu angażuje się w relacje partnerskie promujące innowację, skuteczność i wydajność łańcucha dostaw reklam cyfrowych - mówi Brad Stockton, starszy wiceprezydent ds. innowacji wideo w dentsu. - Korzystanie z platformy Activate firmy PubMatic daje naszym reklamodawcom większą kontrolę nad inwestycjami w streaming wideo i CTV i wnosi do ekosystemu więcej mediów roboczych”.

GroupM: „Naszym najwyższym priorytetem jest zapewnienie klientom dostępu do mediów w najbardziej skuteczny i wydajny sposób - mówi Axel Jonuschies, wspólnik zarządzający ds. globalnych inwestycji programatycznych w GroupM. - Od kilku lat współpracujemy z PubMatic nad optymalizacją naszej ścieżki dostaw, a ostatnio w ramach tej współpracy uruchomiliśmy obszar transakcyjny GroupM Premium Marketplace zapewniający najbardziej bezpośrednie i transparentne połączenie z wydawcami CTV i wideo klasy premium. Dzięki Activate jesteśmy w stanie lepiej wykorzystać ten obszar, pozwalając naszym klientom maksymalnie wykorzystać media robocze i zminimalizować koszty gwarantowanych aktywacji”.

Havas: „PubMatic to wieloletni partner pomagający Havas Media zapewniać transparentne i zrównoważone rozwiązania dla reklamodawców - mówi Tom Grant, starszy wiceprezydent i dyrektor grupy ds. operacji inwestycyjnych w Havas Media Group North America. - Jesteśmy zafascynowani jego nieprzerwanymi innowacjami i skutecznością w zakresie usprawniania zautomatyzowanego łańcucha dostaw na całym rynku zakupów w ramach streamingu wideo i TV”.

Mars: „Mars jest zadeklarowanym orędownikiem skuteczności i zrównoważenia naszego łańcucha dostaw reklam - mówi Ron Amram, dyrektor globalny ds. mediów w spółce Mars. - Platforma Activate firmy PubMatic wpisuje się w naszą strategię optymalizacji ścieżki dostaw i daje nam większą kontrolę nad sposobem, miejscem i czasem alokacji naszych budżetów oraz tym, jak przyczyniają się one do rozwoju naszej działalności”.

Omnicom Media Group Germany: „W ramach naszych wysiłków związanych z opanowaniem najważniejszych wyzwań na zautomatyzowanym rynku, trwałym ograniczeniem złożoności działań dla naszych klientów oraz zapewnieniem większej transparentności, skuteczności i bezpieczeństwa marki stale poszukujemy innowacyjnych partnerów zapewniających zaawansowane technologie - mówi Can Zeybekler, wspólnik zarządzający w Omnicom Media Group Germany oraz dyrektor zarządzający MPX. - Jesteśmy podekscytowani współpracą z PubMatic nad programem Activate, która umożliwia dalszy rozwój działalności związanej z CTV, osiąganie lepszych wyników kampanii i tworzenie bardziej skutecznego łańcucha dostaw reklam”.

Komentarze wydawców na temat programu Activate:

FuboTV: „Istnieje możliwość udoskonalenia obecnego zautomatyzowanego łańcucha dostaw w CTV poprzez optymalizację przepływu procesu i modeli przychodów - mówi Lynette Kaylor, starsza wiceprezydent ds. sprzedaży reklam w FuboTV. - Platforma Activate pomoże reklamodawcom w najlepszy sposób spożytkować budżet, zapewniając jednocześnie właścicielom mediów większą transparentność”.

LG: „LG Ad Solutions z radością pełni rolę partnera we wdrożeniu rozwiązania Activate spółki PubMatic. Podkreśla to nasze podstawowe zaangażowanie w promowanie współpracy z markami i agencjami, które obsługujemy. Dzięki tej współpracy możemy zapewnić naszym klientom dostęp do wysokiej jakości bezpiecznych dla marki zasobów CTV i pomóc stworzyć bardziej zrównoważony, prosperujący sektor dla wszystkich - mówi Kelly McMahon, starszy wiceprezydent i dyrektor ds. operacji globalnych w LG Ad Solutions. - Już obserwujemy akceptację platformy Activate wśród reklamodawców, co dowodzi, że w zautomatyzowanym ekosystemie docenia się wartość większej przejrzystości, skuteczności i wydajności”.

Więcej informacji na temat platformy Activate można znaleźć na stronie internetowej pubmatic.com/activate.

Informacje o PubMatic PubMatic

(Nasdaq: PUBMO to niezależna firma technologiczna maksymalizująca wartość klienta poprzez dostarczanie przyszłościowego łańcucha dostaw reklam cyfrowych. Platforma sprzedaży PubMatic umożliwia wiodącym na świecie twórcom treści cyfrowych w otwartym Internecie kontrolować dostęp do swoich zasobów i zwiększać monetyzację, umożliwiając marketerom zwiększanie stopy zwrotu z inwestycji i docieranie do odbiorców wszystkich formatów reklam na wszystkich urządzeniach. Od 2006 r. nasze bazujące na infrastrukturze podejście pozwoliło na wydajne przetwarzanie i wykorzystywanie danych w czasie rzeczywistym. Poprzez dostarczanie skalowalnych i elastycznych innowacji programistycznych przyczyniamy się do poprawy wyników naszych klientów, jednocześnie działając na rzecz pełnego życia, przejrzystego łańcucha dostaw reklam cyfrowych.

KONTAKT:

Broadsheet Communications for PubMatic

e-mail: pubmaticteam@broadsheetcomms.com

tel. (917) 826-1103

Źródło informacji: GlobeNewswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.05.2023, 09:39
Źródło informacji GlobeNewswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii