Newsletter

Nauka i technologie

Raport kolorystyki HONOR 20: „pozytywność" cieszy się popularnością w stolicach mody Londynie i Mediolanie

18.06.2019, 11:52aktualizacja: 18.06.2019, 11:52

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- 65% ankietowanych w Mediolanie i Londynie potwierdza, że kolor odzieży i akcesoriów oddaje to, jak chcą się czuć.
<p>- Ponad połowa (53%) ankietowanych uważa, że inni formułują opinie na ich temat na podstawie noszonych przez nich kolorów.
<p>- Ekspertka kolorystyki Jules Standish twierdzi, że kolor to niewykorzystana możliwość doświadczenia ludzkiego i współpracuje z HONOR w celu zachęcenia ludzi do wykorzystania pozytywnego wpływu, jaki kolor może mieć na ich życie.
<p>- Nowy model HONOR serii 20 zachęca użytkowników do „uchwycenia wyjątkowości" dzięki aparatowi z kategorii profesjonalnej i pierwszemu na świecie wzornictwu z holografią dynamiczną w kolorach Phantom Black i Phantom Blue utworzoną przy wykorzystaniu technologii potrójnej siatki 3D.

MEDIOLAN i LONDYN, 17 czerwca 2019 r. /PRNewswire/ - Ponad trzy czwarte (81%) ankietowanych w światowych stolicach mody – Mediolanie i Londynie – uważa, że kolory, które dostrzegają i noszą na co dzień mają wpływ na ich nastrój i w celu wykorzystania tej właściwości koloru najczęściej wybierają odzież i akcesoria w kolorze niebieskim, kiedy chcą czuć się pozytywnie.

Jednak pomimo pozytywnego wpływu koloru, nie przykładamy wystarczającej wagi do barw, które nas otaczają, ponieważ żyjemy w pośpiechu i rozproszeniu. Mniej niż 1 na 3 ankietowanych (30%) w Mediolanie i Londynie zawsze przykłada uwagę do poprawiających nastrój kolorów w otaczających ich świecie.

Przygotowanie raportu kolorystyki HONOR 20 zostało zlecone w celu podważenia tego niedociągnięcia i zachęcenia ludzi do wychwytywania wspaniałości koloru dookoła przy wykorzystaniu zaawansowanej technologii profesjonalnego aparatu HONOR serii 20. Takie podejście umożliwia wykorzystanie funkcji modelu do wywarcia pozytywnego wpływu na życie.

Raport kolorystyki HONOR 20 wykazał, że dwie trzecie (66%) ankietowanych uważa, że noszone przez nich kolory tworzą pierwsze wrażenie, a ponad połowa (53%) uważa, że inni formułują opinie na ich temat na podstawie noszonych kolorów.

Ekspertka w zakresie koloru Jules Standish, wiodący autorytet na temat trendów kolorystycznych, wyjaśnia, że kolor jest tak potężnym narzędziem, ponieważ wywołuje emocjonalne, a nie racjonalne reakcje w naszych mózgach.

„Pierwsze wrażenie się liczy, a najlepszym sposobem na pokazanie światu swojej osobowości jest ubiór. Odzież i akcesoria w kolorze niebieskim pomagają w wywołaniu wrażenia zaufania, dyplomacji i pewności, co idealnie sprawdza się w trakcie rozmów o pracę. Czarny ubiór na pierwszej randce roztacza aurę tajemniczości i pozwala na powściągnięcie emocji w celu ujawnienia prawdziwej natury na późniejszych etapach relacji. Z kolei kolor czerwony na pierwszej randce wyraża pasję i ekscytację, jednocześnie domagając się uwagi” – wyjaśnia ekspert.

W celu zachęcenia wszystkich do doświadczania i uwieczniania otaczającej ich wspaniałości minionego wieczoru marka HONOR zaprezentowała serię 20 HONOR. Wyposażony w najlepszy w swojej klasie poczwórny aparat ze sztuczną inteligencją smartfon posiada nową technologię, która daje wyniki jak DSLR przy komforcie i stylu smartfonu. Dzięki czterem różnym obiektywom aparat umożliwia użytkownikom przemianę magicznej chwili w fotografię lub nagranie tak za dnia, jak i w nocy.

„W HONOR wiemy, jak ważny jest kolor. Seria 20 HONOR wykorzystuje najbardziej zaawansowaną technologię aparatów w celu umożliwienia użytkownikom doświadczania cudów świata na zupełnie nowy sposób. HONOR rozumie, że kolor to nie tylko coś, co widzimy, ale coś, co czujemy. Takie podejście przyświeca wzornictwu i wydajności nowego smartfonu” – skomentował prezes firmy HONOR George Zhao.

Marka HONOR prezentuje etos „ciągłych ulepszeń" wzornictwa w innowacyjnym designie i niepowtarzalnych kolorach nowego modelu HONOR 20 – Phantom Black i Phantom Blue. Te dwa kolory jeszcze zyskują dzięki przełomowej technologii holografii dynamicznej. Tylna obudowa z holografią dynamiczną została wykonana w dwuetapowym procesie umożliwionym przez pierwszą w branży technologię potrójnej siatki 3D firmy HONOR. Warstwa głębi wytworzona jest przez zastosowanie techniki precyzyjnej, a osadzone w niej są miliony miniaturowych pryzmatów przypominających kawałki diamentów. Wynik? Efekt optyczny głębi, dzięki któremu seria 20 marki HONOR wyróżnia się na tle poprzednich modeli.

O HONOR

Firma HONOR jest wiodącą e-marką smartfonów. Marka powstała w celu sprostania potrzebom pokolenia cyfrowego poprzez ofertę produktów zoptymalizowanych w Internecie, które zapewniają niedoścignioną satysfakcję użytkownika, zachęcają do podejmowania działań, krzewią kreatywność i dodają młodym siły do realizacji marzeń. To właśnie w ten sposób marka HONOR wyróżnia się na tle konkurencji, skupiając się na podkreślaniu własnej odwagi koniecznej do wypracowania nowego podejścia i podjęcia kroków niezbędnych do wprowadzenia na rynek najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań. Więcej informacji można znaleźć na stronie HONOR www.hihonor.com lub na platformach:

https://www.facebook.com/honorglobal/

https://twitter.com/Honorglobal

https://www.instagram.com/honorglobal/

https://www.youtube.com/honorglobal

O Jules Standish

Doradca kolorystyki Jules Standish jest ekspertem w zakresie osobistego stylu i konsultantką kolorystyki, wykładowcą na The London College of Style, mówczynią, komentatorką medialną i autorką bestsellera serwisu Amazon „How NOT to Wear Black" i „The Essential Guide to Mindful Dressing". Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie: http://www.colourconsultancy.co.uk/about.html

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/923801/HONOR.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/923802/Jules_Standish.jpg

Źródło: Honor

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 18.06.2019, 11:52
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ