Newsletter

Nauka i technologie

Rimini Support™ umożliwia Centrum Medycznemu Gil Uniwersytetu Gachon realizację projektów z dziedziny transformacji cyfrowej oraz dalsze świadczenie przełomowych usług hospitalizacyjnych

06.07.2023, 09:29aktualizacja: 06.07.2023, 09:34

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Rimini Street, Inc.
Business Wire/Rimini Street, Inc.
Niezwłoczna poprawa jakości i terminowości wsparcia w zakresie Oracle Database umożliwiła działowi IT koncentrację na nowych, zaawansowanych możliwościach operacyjnych z myślą o efektywności i rozwoju.

LAS VEGAS--(BUSINESS WIRE)-- Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), dostawca kompleksowego wsparcia w zakresie oprogramowania firmowego oraz produktów i usług z dziedziny oprogramowania dla firm o zasięgu globalnym, wiodący podmiot zewnętrzny świadczący usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partner Salesforce i AWS, ogłosił dzisiaj, że Centrum Medyczne Gil Uniwersytetu Gachon (Centrum Medyczne Gil), pionierski dostawca opieki zdrowotnej mogący się poszczycić wieloma przełomowymi osiągnięciami w skali kraju, wybrało Rimini Support™ do serwisowania swojego oprogramowania Oracle Database. Decyzja ta zapewniła zarówno stabilność, jak i poprawę kluczowej działalności w obszarze IT leżącej u podstaw usług świadczonych na rzecz 1,5 mln pacjentów i tysięcy pracowników służby zdrowia, studentów i pozostałego personelu rocznie.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20230705650500/pl/

Centrum Medyczne Gil wykorzystuje Rimini Support do realizacji swojej wizji zakładającej utrzymanie „najwyższej jakości i niezawodności” świadczonych usług.

Centrum Medyczne Gil, piąta co do wielkości placówka zajmująca 3. pozycję w rankingu wiodących szpitali badawczych w Korei, może się poszczycić realizacją wizji polegającej na prowadzeniu „najwyższej jakości, najbardziej niezawodnego i cieszącego się najwyższym uznaniem szpitala o najwyższym poziomie satysfakcji pacjentów w XXI wieku”. Aby osiągnąć ten ambitny cel, Centrum Medyczne Gil jako pierwszy szpital w Korei otworzyło regionalny ośrodek leczenia urazów, oferuje usługi transportu medycznego z zastosowaniem śmigłowców oraz wykorzystuje w pełni zintegrowany system komputerowy do obsługi administracyjnej szpitala.

Jako organizacja zaawansowana pod względem technologicznym, Centrum Medyczne Gil jako pierwsze wdrożyło oprogramowanie Oracle Database w celu obsługi prowadzonej działalności, które dziś obejmuje system informacji medycznej oraz system obsługi kadr placówki. Jednak wsparcie świadczone przez Oracle w zakresie tej kompleksowej inwestycji technologicznej nie zapewniało wystarczającego poziomu jakości obsługi, by Centrum mogło dostatecznie szybko, a przy tym z należytą niezawodnością reagować na potrzeby pacjentów oraz klientów wewnętrznych. W świetle nasilających się opóźnień stale wpływających na stabilność pracy infrastruktury informatycznej szpitala Centrum Medyczne Gil zwróciło się do Rimini Street, pragnąc wyeliminować problemy napotykane w zakresie posiadanego oprogramowania.

„Centrum Medyczne Gil generuje i przechowuje ogromne ilości danych dotyczących stale powiększającego się grona pacjentów z całego świata. Problemy z obsługiwanymi systemami, których nie udaje się szybko rozwiązać, bezpośrednio wpływają na sytuację milionów naszych klientów – powiedział Jong-Joon Lee, dyrektor biura ds. informatycznych w Centrum Medycznym Gil Uniwersytetu Gachon. – Rimini Street zapewnia nam zindywidualizowane usługi wsparcia dzięki ścisłej analizie i zrozumieniu działalności i infrastruktury naszego działu IT. Pomoc dedykowanego głównego inżyniera wsparcia Rimini Street, wspieranego przez setki doświadczonych pracowników, umożliwiła stabilną i optymalną pracę naszych systemów. Ma to dla nas zasadnicze znaczenie”.

Rimini Street pomaga Centrum Medycznemu Gil w realizacji kolejnych przełomowych dokonań

Centrum Medyczne Gil dołączyło do tysięcy klientów Rimini Street, którzy zyskali istotne oszczędności dzięki przejściu na Rimini Support w zakresie serwisowania oprogramowania Oracle Database. Ta kluczowa decyzja biznesowa wiąże się z szeregiem znaczących korzyści, takich jak:

gwarancja minimum 15 lat wsparcia w zakresie wersji oprogramowania będącej przedmiotem umowy z Rimini Street;

brak forsowanych aktualizacji oprogramowania skutkujących zakłóceniem bieżącej działalności, które niosą ze sobą ryzyko nieprzewidzianych skutków dla organizacji;

• stałe wsparcie w zakresie wysoce spersonalizowanej platformy, nieświadczone przez dostawcę oprogramowania;

• możliwość przeznaczenia ograniczonych zasobów IT, w tym środków finansowych oraz czasu pracy utalentowanych pracowników, na realizację strategicznych, innowacyjnych projektów.

Dzięki zapewnieniu stabilnej i niezakłóconej pracy Oracle Database poprzez wybór Rimini Support zespół informatyków Centrum Medycznego Gil może skoncentrować się na stworzeniu systemu nowej generacji, który wzmocni markę szpitala, zwiększy jego możliwości biznesowe i utrwali jego pozycję jako wiodącej placówki w branży medycznej dzięki nowym osiągnięciom w dziedzinie leczenia i ochrony pacjentów z całego świata.

„Jako wiodący szpital w dziedzinie prac badawczo-rozwojowych i multidyscyplinarny ośrodek onkologiczny, pragniemy w dalszym ciągu koncentrować się na przyszłości medycyny, wykorzystując potencjał technologii. Dzięki współpracy z Rimini Street możemy teraz skupić się na dalszych działaniach i finansowaniu inicjatyw z zakresu transformacji cyfrowej w celu doskonalenia naszej organizacji oraz prowadzonej przez nią działalności” – powiedział Lee.

„Z Rimini Street każda organizacja dysponująca ograniczonym budżetem w obszarze IT i ograniczoną pulą talentów zyskuje możliwość optymalizacji każdego wydanego dolara i każdej przepracowanej godziny w celu osiągnięcia maksymalnych korzyści. Ogromnie cieszymy się z możliwości wsparcia wizji Centrum Medycznego Gil i z dumą obserwujemy jego dokonania w świecie medycyny” – dodał Kevin Kim, dyrektor generalny Rimini Street Korea.

Poznaj pełne portfolio Rimini Street obejmujące ultraresponsywne, niezawodne i sprawdzone wsparcie, usługi zarządzane, bezpieczeństwo, integrację, obserwowalność, usługi specjalistyczne oraz kompleksowe rozwiązania outsourcingowe Rimini ONE™ dla aplikacji SAP, Oracle i Salesforce na potrzeby wsparcia przewagi konkurencyjnej, rentowności i wzrostu klientów.

Informacje o Rimini Street, Inc.

Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), spółka Russell 2000®, jest dostawcą kompleksowego wsparcia w zakresie oprogramowania firmowego oraz produktów i usług z dziedziny oprogramowania dla firm o zasięgu globalnym, wiodącym podmiotem zewnętrznym świadczącym usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partnerem Salesforce i AWS. Firma prowadzi działalność na całym świecie i oferuje kompleksową gamę ujednoliconych rozwiązań do prowadzenia, obsługi, personalizacji, konfiguracji, łączenia, ochrony, monitorowania i optymalizacji firmowych aplikacji, baz danych i oprogramowania technologicznego oraz do zarządzania w tym zakresie, umożliwiając klientom osiąganie lepszych wyników biznesowych, znaczne ograniczenie kosztów i przeznaczenie zasobów na innowacje. Jak dotąd ponad 5000 organizacji sklasyfikowanych w rankingach Fortune 500, Fortune Global 100, ze środkowego segmentu rynku, sektora publicznego i niemalże z każdej branży wybrało Rimini Street jako zaufanego dostawcę produktów i usług z zakresu oprogramowania dla firm. Więcej informacji znajduje się na stronie http://www.riministreet.com oraz na profilach Rimini Street w serwisach Twitter, Facebook i LinkedIn. (IR-RMNI)

Wypowiedzi prognozujące

Pewne wypowiedzi w niniejszej informacji prasowej nie odnoszą się do danych historycznych, lecz stanowią wypowiedzi prognozujące na potrzeby zasad „Safe Harbor” zgodnie z Ustawą o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. (Securities Litigation Reform Act of 1995). Słowa takie jak: „może”, „powinien”, „byłby”, „planuje”, „zamierza”, „przewiduje” „wierzy”, „szacuje”, „prognozuje”, „potencjalny”, „wydaje się”, „ma zamiar”, „kontynuuje”, „przyszłość”, „oczekuje”, „prognozy” oraz podobne wyrażenia wskazują na wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi prognozujące obejmują m.in. wypowiedzi dotyczące oczekiwań spółki względem przyszłych wydarzeń, możliwości, globalnej ekspansji i innych inicjatyw rozwojowych oraz inwestycji spółki w te inicjatywy. Wypowiedzi te oparte są na różnych założeniach i bieżących oczekiwaniach kierownictwa spółki, nie są prognozami faktycznych wyników ani nie odnoszą się do danych historycznych. Takie wypowiedzi prognozujące podlegają czynnikom ryzyka i niepewności dotyczącym działalności spółki Rimini Street, przy czym rzeczywiste rezultaty mogą znacznie odbiegać od treści wypowiedzi prognozujących. Ryzyka i niepewności obejmują m.in. niekorzystne rozstrzygnięcia i koszty związane z toczącymi się postępowaniami sądowymi lub nowymi postępowaniami sądowymi; zmiany otoczenia biznesowego, w którym prowadzi działalność Rimini Street, w tym wpływ wszelkich recesyjnych tendencji gospodarczych i wahania kursów walut, i zmiany ogólnych warunków finansowych, gospodarczych, regulacyjnych i politycznych wpływających na branżę, w której prowadzi działalność Rimini Street, oraz na branże, w których działalność prowadzą nasi klienci; ewolucję w środowisku zarządzania i wsparcia oprogramowania dla przedsiębiorstw, której doświadczają nasi klienci i potencjalni klienci, a także naszą zdolność do pozyskania i utrzymania klientów oraz dalszego rozwoju naszej bazy klientów; istotny poziom konkurencji w branży usług wsparcia w zakresie oprogramowania; wdrażanie przez klientów naszej rozbudowanej gamy produktów i usług oraz produktów i usług przewidzianych do wprowadzenia na rynek w przyszłości; naszą zdolność do utrzymania lub osiągnięcia wzrostu dochodów lub rentowności oraz zarządzania kosztami uzyskania przychodów; szacunkowe dane dotyczące łącznego obsługiwanego przez nas rynku oraz spodziewane oszczędności klientów w stosunku do korzystania z usług innych dostawców; zmienność naszego cyklu sprzedaży oraz ryzyko związane ze wskaźnikami utrzymania; utratę co najmniej jednego członka zespołu zarządzającego; naszą zdolność do pozyskiwania i utrzymywania wykwalifikowanych pracowników oraz kluczowego personelu; trudności w zarządzaniu kwestią rentowności wzrostu; konieczność i możliwość zgromadzenia dodatkowego kapitału lub obsługi zadłużenia na korzystnych warunkach i zdolność spółki do generowania przepływów pieniężnych z działalności operacyjnej pozwalającą na zwiększone finansowanie inicjatyw rozwojowych; wpływ kwestii związanych z ochroną środowiska, sprawami społecznymi i ładem korporacyjnym (ESG); działania w odpowiedzi na wszelkie utrzymujące się skutki pandemii COVID-19 oraz jej skutki gospodarcze, operacyjne i finansowe na działalność spółki; ryzyko związane z prowadzeniem działalności na szczeblu globalnym; naszą zdolność do zapobiegania nieuprawnionemu dostępowi do naszych systemów informatycznych i innym zagrożeniom cyberbezpieczeństwa, ochrony informacji poufnych naszych pracowników i klientów i zachowania zgodności z przepisami dotyczącymi prywatności i ochrony danych; naszą zdolność do utrzymania skutecznego systemu kontroli wewnętrznej nad sprawozdawczością finansową; naszą zdolność do utrzymania, ochrony i rozwoju naszej marki oraz własności intelektualnej; zmiany w przepisach i uregulowaniach, w tym zmiany w przepisach podatkowych lub niekorzystne skutki naszych interpretacji podatkowych, lub niezdolność do ustanowienia przez nas odpowiednich rezerw na zdarzenia podatkowe; wpływ naszych bieżących zobowiązań w zakresie obsługi zadłużenia w związku z naszym kredytem oraz zobowiązań finansowych i operacyjnych związanych z naszą działalnością i powiązanym ryzykiem stopy procentowej, w tym niepewności związanej z przejściem na SOFR lub inne wskaźniki referencyjne stopy procentowej; wystarczającą ilość środków pieniężnych i ich ekwiwalentów pozwalającą na spełnienie wymogu zachowania płynności; ilość i harmonogram wykupów, jeżeli będą realizowane, w ramach naszego programu wykupu akcji oraz naszą zdolność do podnoszenia wartości dla akcjonariuszy w ramach takiego programu; niepewność co do wartości długoterminowej kapitałowych papierów wartościowych Rimini Street; katastrofy zakłócające naszą działalność lub działalność naszych klientów, oraz ryzyka omawiane w rozdziale pt. „Czynniki ryzyka” w Sprawozdaniu Kwartalnym Rimini Street złożonym na formularzu 10-Q z dnia 3 maja 2023 r. i okresowo aktualizowanym przez kolejne Sprawozdania Roczne na Formularzu 10-K, Sprawozdania Kwartalne na Formularzu 10-Q i Sprawozdania Bieżące na Formularzu 8-K, oraz inne dokumenty składane przez Rimini Street w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (Securities and Exchange Commission). Ponadto wypowiedzi prognozujące zawierają oczekiwania, plany i prognozy przyszłych wydarzeń i opinie aktualne na dzień publikacji niniejszej informacji prasowej przez Rimini Street. Rimini Street przewiduje, że kolejne wydarzenia i kierunki rozwoju sytuacji wpłyną na zmianę oceny spółki Rimini Street. O ile Rimini Street może podjąć decyzję o aktualizacji wypowiedzi prognozujących w przyszłości, nie przyjmuje żadnego zobowiązania w tym względzie, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to wymagane przez prawo. Niniejsze wypowiedzi prognozujące nie powinny być traktowane jako rzetelna ocena spółki Rimini Street w terminie po dacie publikacji niniejszej informacji prasowej.

© 2023 Rimini Street, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. „Rimini Street” jest znakiem towarowym zarejestrowanym przez spółkę Rimini Street, Inc. w Stanach Zjednoczonych i innych krajach, przy czym nazwa i logotyp Rimini Street, jak również logo z nich utworzone, oraz inne znaki z oznaczeniem TM są znakami towarowymi należącymi do Rimini Street, Inc. Pozostałe znaki towarowe pozostają własnością spółek, które je zarejestrowały, przy czym spółka Rimini Street nie jest powiązana z żadnym z tych posiadaczy znaków towarowych czy spółek ani ich nie promuje.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230705650500/pl/

Źródło: Rimini Street, Inc.

KONTAKT:

Janet Ravin

Wiceprezes ds. globalnej komunikacji

Rimini Street, Inc.

tel. +1 702 285-3532

e-mail: pr@riministreet.com

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.07.2023, 09:29
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ