Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LAS VEGAS--(BUSINESS WIRE)-- Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), dostawca kompleksowego wsparcia w zakresie oprogramowania firmowego oraz produktów i usług z dziedziny oprogramowania dla firm o zasięgu globalnym, wiodący podmiot zewnętrzny świadczący usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partner Salesforce i AWS, ogłosił dzisiaj, że Centrum Medyczne Gil Uniwersytetu Gachon (Centrum Medyczne Gil), pionierski dostawca opieki zdrowotnej mogący się poszczycić wieloma przełomowymi osiągnięciami w skali kraju, wybrało Rimini Support™ do serwisowania swojego oprogramowania Oracle Database. Decyzja ta zapewniła zarówno stabilność, jak i poprawę kluczowej działalności w obszarze IT leżącej u podstaw usług świadczonych na rzecz 1,5 mln pacjentów i tysięcy pracowników służby zdrowia, studentów i pozostałego personelu rocznie.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20230705650500/pl/
Centrum Medyczne Gil wykorzystuje Rimini Support do realizacji swojej wizji zakładającej utrzymanie „najwyższej jakości i niezawodności” świadczonych usług.
Centrum Medyczne Gil, piąta co do wielkości placówka zajmująca 3. pozycję w rankingu wiodących szpitali badawczych w Korei, może się poszczycić realizacją wizji polegającej na prowadzeniu „najwyższej jakości, najbardziej niezawodnego i cieszącego się najwyższym uznaniem szpitala o najwyższym poziomie satysfakcji pacjentów w XXI wieku”. Aby osiągnąć ten ambitny cel, Centrum Medyczne Gil jako pierwszy szpital w Korei otworzyło regionalny ośrodek leczenia urazów, oferuje usługi transportu medycznego z zastosowaniem śmigłowców oraz wykorzystuje w pełni zintegrowany system komputerowy do obsługi administracyjnej szpitala.
Jako organizacja zaawansowana pod względem technologicznym, Centrum Medyczne Gil jako pierwsze wdrożyło oprogramowanie Oracle Database w celu obsługi prowadzonej działalności, które dziś obejmuje system informacji medycznej oraz system obsługi kadr placówki. Jednak wsparcie świadczone przez Oracle w zakresie tej kompleksowej inwestycji technologicznej nie zapewniało wystarczającego poziomu jakości obsługi, by Centrum mogło dostatecznie szybko, a przy tym z należytą niezawodnością reagować na potrzeby pacjentów oraz klientów wewnętrznych. W świetle nasilających się opóźnień stale wpływających na stabilność pracy infrastruktury informatycznej szpitala Centrum Medyczne Gil zwróciło się do Rimini Street, pragnąc wyeliminować problemy napotykane w zakresie posiadanego oprogramowania.
„Centrum Medyczne Gil generuje i przechowuje ogromne ilości danych dotyczących stale powiększającego się grona pacjentów z całego świata. Problemy z obsługiwanymi systemami, których nie udaje się szybko rozwiązać, bezpośrednio wpływają na sytuację milionów naszych klientów – powiedział Jong-Joon Lee, dyrektor biura ds. informatycznych w Centrum Medycznym Gil Uniwersytetu Gachon. – Rimini Street zapewnia nam zindywidualizowane usługi wsparcia dzięki ścisłej analizie i zrozumieniu działalności i infrastruktury naszego działu IT. Pomoc dedykowanego głównego inżyniera wsparcia Rimini Street, wspieranego przez setki doświadczonych pracowników, umożliwiła stabilną i optymalną pracę naszych systemów. Ma to dla nas zasadnicze znaczenie”.
Rimini Street pomaga Centrum Medycznemu Gil w realizacji kolejnych przełomowych dokonań
Centrum Medyczne Gil dołączyło do tysięcy klientów Rimini Street, którzy zyskali istotne oszczędności dzięki przejściu na Rimini Support w zakresie serwisowania oprogramowania Oracle Database. Ta kluczowa decyzja biznesowa wiąże się z szeregiem znaczących korzyści, takich jak:
• gwarancja minimum 15 lat wsparcia w zakresie wersji oprogramowania będącej przedmiotem umowy z Rimini Street;
• brak forsowanych aktualizacji oprogramowania skutkujących zakłóceniem bieżącej działalności, które niosą ze sobą ryzyko nieprzewidzianych skutków dla organizacji;
• stałe wsparcie w zakresie wysoce spersonalizowanej platformy, nieświadczone przez dostawcę oprogramowania;
• możliwość przeznaczenia ograniczonych zasobów IT, w tym środków finansowych oraz czasu pracy utalentowanych pracowników, na realizację strategicznych, innowacyjnych projektów.
Dzięki zapewnieniu stabilnej i niezakłóconej pracy Oracle Database poprzez wybór Rimini Support zespół informatyków Centrum Medycznego Gil może skoncentrować się na stworzeniu systemu nowej generacji, który wzmocni markę szpitala, zwiększy jego możliwości biznesowe i utrwali jego pozycję jako wiodącej placówki w branży medycznej dzięki nowym osiągnięciom w dziedzinie leczenia i ochrony pacjentów z całego świata.
„Jako wiodący szpital w dziedzinie prac badawczo-rozwojowych i multidyscyplinarny ośrodek onkologiczny, pragniemy w dalszym ciągu koncentrować się na przyszłości medycyny, wykorzystując potencjał technologii. Dzięki współpracy z Rimini Street możemy teraz skupić się na dalszych działaniach i finansowaniu inicjatyw z zakresu transformacji cyfrowej w celu doskonalenia naszej organizacji oraz prowadzonej przez nią działalności” – powiedział Lee.
„Z Rimini Street każda organizacja dysponująca ograniczonym budżetem w obszarze IT i ograniczoną pulą talentów zyskuje możliwość optymalizacji każdego wydanego dolara i każdej przepracowanej godziny w celu osiągnięcia maksymalnych korzyści. Ogromnie cieszymy się z możliwości wsparcia wizji Centrum Medycznego Gil i z dumą obserwujemy jego dokonania w świecie medycyny” – dodał Kevin Kim, dyrektor generalny Rimini Street Korea.
Poznaj pełne portfolio Rimini Street obejmujące ultraresponsywne, niezawodne i sprawdzone wsparcie, usługi zarządzane, bezpieczeństwo, integrację, obserwowalność, usługi specjalistyczne oraz kompleksowe rozwiązania outsourcingowe Rimini ONE™ dla aplikacji SAP, Oracle i Salesforce na potrzeby wsparcia przewagi konkurencyjnej, rentowności i wzrostu klientów.
Informacje o Rimini Street, Inc.
Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), spółka Russell 2000®, jest dostawcą kompleksowego wsparcia w zakresie oprogramowania firmowego oraz produktów i usług z dziedziny oprogramowania dla firm o zasięgu globalnym, wiodącym podmiotem zewnętrznym świadczącym usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partnerem Salesforce i AWS. Firma prowadzi działalność na całym świecie i oferuje kompleksową gamę ujednoliconych rozwiązań do prowadzenia, obsługi, personalizacji, konfiguracji, łączenia, ochrony, monitorowania i optymalizacji firmowych aplikacji, baz danych i oprogramowania technologicznego oraz do zarządzania w tym zakresie, umożliwiając klientom osiąganie lepszych wyników biznesowych, znaczne ograniczenie kosztów i przeznaczenie zasobów na innowacje. Jak dotąd ponad 5000 organizacji sklasyfikowanych w rankingach Fortune 500, Fortune Global 100, ze środkowego segmentu rynku, sektora publicznego i niemalże z każdej branży wybrało Rimini Street jako zaufanego dostawcę produktów i usług z zakresu oprogramowania dla firm. Więcej informacji znajduje się na stronie http://www.riministreet.com oraz na profilach Rimini Street w serwisach Twitter, Facebook i LinkedIn. (IR-RMNI)
Wypowiedzi prognozujące
Pewne wypowiedzi w niniejszej informacji prasowej nie odnoszą się do danych historycznych, lecz stanowią wypowiedzi prognozujące na potrzeby zasad „Safe Harbor” zgodnie z Ustawą o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. (Securities Litigation Reform Act of 1995). Słowa takie jak: „może”, „powinien”, „byłby”, „planuje”, „zamierza”, „przewiduje” „wierzy”, „szacuje”, „prognozuje”, „potencjalny”, „wydaje się”, „ma zamiar”, „kontynuuje”, „przyszłość”, „oczekuje”, „prognozy” oraz podobne wyrażenia wskazują na wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi prognozujące obejmują m.in. wypowiedzi dotyczące oczekiwań spółki względem przyszłych wydarzeń, możliwości, globalnej ekspansji i innych inicjatyw rozwojowych oraz inwestycji spółki w te inicjatywy. Wypowiedzi te oparte są na różnych założeniach i bieżących oczekiwaniach kierownictwa spółki, nie są prognozami faktycznych wyników ani nie odnoszą się do danych historycznych. Takie wypowiedzi prognozujące podlegają czynnikom ryzyka i niepewności dotyczącym działalności spółki Rimini Street, przy czym rzeczywiste rezultaty mogą znacznie odbiegać od treści wypowiedzi prognozujących. Ryzyka i niepewności obejmują m.in. niekorzystne rozstrzygnięcia i koszty związane z toczącymi się postępowaniami sądowymi lub nowymi postępowaniami sądowymi; zmiany otoczenia biznesowego, w którym prowadzi działalność Rimini Street, w tym wpływ wszelkich recesyjnych tendencji gospodarczych i wahania kursów walut, i zmiany ogólnych warunków finansowych, gospodarczych, regulacyjnych i politycznych wpływających na branżę, w której prowadzi działalność Rimini Street, oraz na branże, w których działalność prowadzą nasi klienci; ewolucję w środowisku zarządzania i wsparcia oprogramowania dla przedsiębiorstw, której doświadczają nasi klienci i potencjalni klienci, a także naszą zdolność do pozyskania i utrzymania klientów oraz dalszego rozwoju naszej bazy klientów; istotny poziom konkurencji w branży usług wsparcia w zakresie oprogramowania; wdrażanie przez klientów naszej rozbudowanej gamy produktów i usług oraz produktów i usług przewidzianych do wprowadzenia na rynek w przyszłości; naszą zdolność do utrzymania lub osiągnięcia wzrostu dochodów lub rentowności oraz zarządzania kosztami uzyskania przychodów; szacunkowe dane dotyczące łącznego obsługiwanego przez nas rynku oraz spodziewane oszczędności klientów w stosunku do korzystania z usług innych dostawców; zmienność naszego cyklu sprzedaży oraz ryzyko związane ze wskaźnikami utrzymania; utratę co najmniej jednego członka zespołu zarządzającego; naszą zdolność do pozyskiwania i utrzymywania wykwalifikowanych pracowników oraz kluczowego personelu; trudności w zarządzaniu kwestią rentowności wzrostu; konieczność i możliwość zgromadzenia dodatkowego kapitału lub obsługi zadłużenia na korzystnych warunkach i zdolność spółki do generowania przepływów pieniężnych z działalności operacyjnej pozwalającą na zwiększone finansowanie inicjatyw rozwojowych; wpływ kwestii związanych z ochroną środowiska, sprawami społecznymi i ładem korporacyjnym (ESG); działania w odpowiedzi na wszelkie utrzymujące się skutki pandemii COVID-19 oraz jej skutki gospodarcze, operacyjne i finansowe na działalność spółki; ryzyko związane z prowadzeniem działalności na szczeblu globalnym; naszą zdolność do zapobiegania nieuprawnionemu dostępowi do naszych systemów informatycznych i innym zagrożeniom cyberbezpieczeństwa, ochrony informacji poufnych naszych pracowników i klientów i zachowania zgodności z przepisami dotyczącymi prywatności i ochrony danych; naszą zdolność do utrzymania skutecznego systemu kontroli wewnętrznej nad sprawozdawczością finansową; naszą zdolność do utrzymania, ochrony i rozwoju naszej marki oraz własności intelektualnej; zmiany w przepisach i uregulowaniach, w tym zmiany w przepisach podatkowych lub niekorzystne skutki naszych interpretacji podatkowych, lub niezdolność do ustanowienia przez nas odpowiednich rezerw na zdarzenia podatkowe; wpływ naszych bieżących zobowiązań w zakresie obsługi zadłużenia w związku z naszym kredytem oraz zobowiązań finansowych i operacyjnych związanych z naszą działalnością i powiązanym ryzykiem stopy procentowej, w tym niepewności związanej z przejściem na SOFR lub inne wskaźniki referencyjne stopy procentowej; wystarczającą ilość środków pieniężnych i ich ekwiwalentów pozwalającą na spełnienie wymogu zachowania płynności; ilość i harmonogram wykupów, jeżeli będą realizowane, w ramach naszego programu wykupu akcji oraz naszą zdolność do podnoszenia wartości dla akcjonariuszy w ramach takiego programu; niepewność co do wartości długoterminowej kapitałowych papierów wartościowych Rimini Street; katastrofy zakłócające naszą działalność lub działalność naszych klientów, oraz ryzyka omawiane w rozdziale pt. „Czynniki ryzyka” w Sprawozdaniu Kwartalnym Rimini Street złożonym na formularzu 10-Q z dnia 3 maja 2023 r. i okresowo aktualizowanym przez kolejne Sprawozdania Roczne na Formularzu 10-K, Sprawozdania Kwartalne na Formularzu 10-Q i Sprawozdania Bieżące na Formularzu 8-K, oraz inne dokumenty składane przez Rimini Street w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (Securities and Exchange Commission). Ponadto wypowiedzi prognozujące zawierają oczekiwania, plany i prognozy przyszłych wydarzeń i opinie aktualne na dzień publikacji niniejszej informacji prasowej przez Rimini Street. Rimini Street przewiduje, że kolejne wydarzenia i kierunki rozwoju sytuacji wpłyną na zmianę oceny spółki Rimini Street. O ile Rimini Street może podjąć decyzję o aktualizacji wypowiedzi prognozujących w przyszłości, nie przyjmuje żadnego zobowiązania w tym względzie, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to wymagane przez prawo. Niniejsze wypowiedzi prognozujące nie powinny być traktowane jako rzetelna ocena spółki Rimini Street w terminie po dacie publikacji niniejszej informacji prasowej.
© 2023 Rimini Street, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. „Rimini Street” jest znakiem towarowym zarejestrowanym przez spółkę Rimini Street, Inc. w Stanach Zjednoczonych i innych krajach, przy czym nazwa i logotyp Rimini Street, jak również logo z nich utworzone, oraz inne znaki z oznaczeniem TM są znakami towarowymi należącymi do Rimini Street, Inc. Pozostałe znaki towarowe pozostają własnością spółek, które je zarejestrowały, przy czym spółka Rimini Street nie jest powiązana z żadnym z tych posiadaczy znaków towarowych czy spółek ani ich nie promuje.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230705650500/pl/
Źródło: Rimini Street, Inc.
KONTAKT:
Janet Ravin
Wiceprezes ds. globalnej komunikacji
Rimini Street, Inc.
tel. +1 702 285-3532
e-mail: pr@riministreet.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.07.2023, 09:29 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |