Pobierz materiał i Publikuj za darmo
T-Mobile postawiło sobie ważny cel: chce łączyć klientów z całym ich światem. A to oznacza nie tylko opracowanie technologii, które towarzyszą im każdego dnia i w każdej sytuacji. To przede wszystkim tworzenie i budowanie najlepszych doświadczeń, które T-Mobile oferuje na każdym kroku - takich, które sprawiają, że w tej sieci klienci czują się po prostu wyjątkowo. Z tego powodu T-Mobile wprowadziło m.in. angażujący klientów program Magenta Moments, w ramach którego użytkownicy T-Mobile mogą korzystać z promocji i zniżek u partnerów - i to nie tylko w Polsce, ale również w całej Europie.
Ważnym krokiem było także zdobycie certyfikatu OK Senior, będący potwierdzeniem ich otwartości na wszystkie grupy klienckie, a w tym przypadku - dostosowania ich infolinii do potrzeb seniorów. Nie spoczywają jednak na laurach, cały czas działając, by doskonalić ich standardy obsługi. Dla nich każdy głos klienta jest ważny i biorą go pod uwagę na wszystkich etapach, od budowy produktów przez procesy zakupowe aż po te reklamacyjne. Taka klientocentryczna postawa przynosi efekty, a jednym z nich jest przyznany na bazie opinii klientów tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi”.
Jakość BARDZIEJ
Wyróżnienie trafia do firm, które w biznesie zachowują bezcenne wartości, takie jak jakość, solidność, zaufanie i przyjazność. Wyłonienie laureatów poprzedza badanie opinii konsumentów, które następnie jest pogłębione poprzez badanie CAWI, sprawdzające nie tylko jakość obsługi, lecz także prawdopodobieństwo rekomendacji firmy. W tej dziedzinie T-Mobile pozostaje czołowym rynkowym graczem od lat, co potwierdzają kolejne edycje konkursu.
„W T-Mobile pamiętamy o różnorodności potrzeb klientów i ich zwyczajów. Dlatego działamy wielokanałowo, zapewniając użytkownikom wybór - od rozwiązań takich jak aplikacja czy czat przez rozmowę telefoniczną aż po wizytę w salonie. Istotą jest tu zagwarantowanie spójności i najlepszej jakości obsługi klienta w każdym z tych kanałów” - komentuje Iwona Bogdanov, dyrektorka Departamentu ds. Obsługi Klienta w T-Mobile.
„Odpowiedzialność firmy nie kończy się na poprawnie przeprowadzonym procesie sprzedaży. Dopiero się na nim zaczyna! Żyjemy w szybko zmieniającym się świecie, w którym ewoluują również oczekiwania naszych klientów. Zależy nam, by sprostać im na każdym poziomie: od oferowanych technologii po indywidualne podejście, przejawiające się m.in. w wielokanałowej obsłudze. I to działa - T-Mobile od dwóch lat nieprzerwanie notuje dodatni bilans przenoszonych numerów, z roku na rok wzrasta także liczba osób korzystających z usług naszej sieci” - mówi Piotr Walczak, dyrektor Departamentu Sprzedaży w T-Mobile.
Pędzi nowe - i w nowej jakości
Transformacja technologiczna pędzi i zmienia nasze otoczenie każdego dnia. Intensywny rozwój AI czy Internetu Rzeczy wspiera rosnąca w siłę sieć 5G, która w T-Mobile w 2024 roku przyspieszyła, tworząc nową jakość 5G BARDZIEJ i przekraczając barierę 1 Gb/s, dotąd zarezerwowaną dla rozwiązań światłowodowych. Kolejne limity dotyczące funkcjonowania technologii tracą na aktualności. Tworzenie nowych standardów jakości, uwzględniających rozwijające się dopiero, innowacyjne rozwiązania, daje zaś praktycznie nieograniczone możliwości. A T-Mobile nie zatrzymuje się i idzie cały czas po więcej - wszystko po to, aby dostarczyć klientom najwyższy poziom satysfakcji i zdobyć ich serca.
Źródło informacji: T-Mobile
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.04.2024, 14:28 |
Źródło informacji | T-Mobile |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |