Newsletter

Nauka i technologie

T-Mobile już po raz 10. nagrodzony „Gwiazdą Jakości Obsługi”

08.04.2024, 14:28aktualizacja: 08.04.2024, 14:32

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W T-Mobile chcą, by klienci byli z nimi BARDZIEJ – aby codziennie towarzyszyły im oferowane przez nich najlepsze doświadczenia, najlepsza jakość i szybkość usług oraz jasne, zrozumiałe oferty i produkty. I udaje się to już od lat! Właśnie po raz 10. zostali nagrodzeni tytułem „Gwiazdy Jakości Obsługi”, przyznawanym sprawdzonym i rekomendowanym markom działającym według najwyższych standardów jakości. Co cieszy najbardziej - przyznawanym przez samych klientów, ponieważ to ich głosy i opinie o markach są decydujące!

T-Mobile postawiło sobie ważny cel: chce łączyć klientów z całym ich światem. A to oznacza nie tylko opracowanie technologii, które towarzyszą im każdego dnia i w każdej sytuacji. To przede wszystkim tworzenie i budowanie najlepszych doświadczeń, które T-Mobile oferuje na każdym kroku - takich, które sprawiają, że w tej sieci klienci czują się po prostu wyjątkowo. Z tego powodu T-Mobile wprowadziło m.in. angażujący klientów program Magenta Moments, w ramach którego użytkownicy T-Mobile mogą korzystać z promocji i zniżek u partnerów - i to nie tylko w Polsce, ale również w całej Europie.

Ważnym krokiem było także zdobycie certyfikatu OK Senior, będący potwierdzeniem ich otwartości na wszystkie grupy klienckie, a w tym przypadku - dostosowania ich infolinii do potrzeb seniorów. Nie spoczywają jednak na laurach, cały czas działając, by doskonalić ich standardy obsługi. Dla nich każdy głos klienta jest ważny i biorą go pod uwagę na wszystkich etapach, od budowy produktów przez procesy zakupowe aż po te reklamacyjne. Taka klientocentryczna postawa przynosi efekty, a jednym z nich jest przyznany na bazie opinii klientów tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi”.

Jakość BARDZIEJ

Wyróżnienie trafia do firm, które w biznesie zachowują bezcenne wartości, takie jak jakość, solidność, zaufanie i przyjazność. Wyłonienie laureatów poprzedza badanie opinii konsumentów, które następnie jest pogłębione poprzez badanie CAWI, sprawdzające nie tylko jakość obsługi, lecz także prawdopodobieństwo rekomendacji firmy. W tej dziedzinie T-Mobile pozostaje czołowym rynkowym graczem od lat, co potwierdzają kolejne edycje konkursu.

„W T-Mobile pamiętamy o różnorodności potrzeb klientów i ich zwyczajów. Dlatego działamy wielokanałowo, zapewniając użytkownikom wybór - od rozwiązań takich jak aplikacja czy czat przez rozmowę telefoniczną aż po wizytę w salonie. Istotą jest tu zagwarantowanie spójności i najlepszej jakości obsługi klienta w każdym z tych kanałów” - komentuje Iwona Bogdanov, dyrektorka Departamentu ds. Obsługi Klienta w T-Mobile.

„Odpowiedzialność firmy nie kończy się na poprawnie przeprowadzonym procesie sprzedaży. Dopiero się na nim zaczyna! Żyjemy w szybko zmieniającym się świecie, w którym ewoluują również oczekiwania naszych klientów. Zależy nam, by sprostać im na każdym poziomie: od oferowanych technologii po indywidualne podejście, przejawiające się m.in. w wielokanałowej obsłudze. I to działa - T-Mobile od dwóch lat nieprzerwanie notuje dodatni bilans przenoszonych numerów, z roku na rok wzrasta także liczba osób korzystających z usług naszej sieci” - mówi Piotr Walczak, dyrektor Departamentu Sprzedaży w T-Mobile.

Pędzi nowe - i w nowej jakości

Transformacja technologiczna pędzi i zmienia nasze otoczenie każdego dnia. Intensywny rozwój AI czy Internetu Rzeczy wspiera rosnąca w siłę sieć 5G, która w T-Mobile w 2024 roku przyspieszyła, tworząc nową jakość 5G BARDZIEJ i przekraczając barierę 1 Gb/s, dotąd zarezerwowaną dla rozwiązań światłowodowych. Kolejne limity dotyczące funkcjonowania technologii tracą na aktualności. Tworzenie nowych standardów jakości, uwzględniających rozwijające się dopiero, innowacyjne rozwiązania, daje zaś praktycznie nieograniczone możliwości. A T-Mobile nie zatrzymuje się i idzie cały czas po więcej - wszystko po to, aby dostarczyć klientom najwyższy poziom satysfakcji i zdobyć ich serca.

Źródło informacji: T-Mobile

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.04.2024, 14:28
Źródło informacji T-Mobile
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ