Newsletter

Nauka i technologie

Telewizor laserowy Hisense numerem jeden na świecie już od sześciu lat

20.02.2025, 08:48aktualizacja: 20.02.2025, 08:52

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 19 lutego 2025 r. /PRNewswire/ -- Firma Hisense, lider na międzynarodowym rynku elektroniki użytkowej i sprzętu RTV/AGD, kolejny raz potwierdza swoją dominację, zajmując pierwsze miejsce na świecie, jeśli chodzi o sprzedaż telewizorów laserowych. Według danych międzynarodowej pracowni badań rynkowych Omdia w 2024 r. udział telewizorów laserowych Hisense w globalnym rynku wyniósł 65,8%, co oznacza, że na każde trzy sprzedane urządzenia tego typu prawie dwa są produkcji Hisense. Tym samym Hisense już szósty rok z rzędu pozostaje liderem tego segmentu.

Hisense jest jednym z pierwszych producentów, którzy weszli na rynek wyświetlaczy laserowych. Na przestrzeni lat oferta firmy uległa ewolucji - z systemów z laserem jednokolorowym na systemy z laserem trójkolorowym, z rozdzielczości 4K na 8K, z ekranów rozwijanych na składane - dzięki czemu Hisense mogła umocnić się w pozycji lidera segmentu telewizorów z ultraszerokim ekranem. W 2024 r. Hisense odnotowała trzycyfrowy wzrost (r/r) na kluczowych rynkach takich jak Wielka Brytania, Włochy, Hiszpania czy Polska, jak również wzrost na poziomie ponad 70% we Francji, Australii i Niemczech.

Co więcej, projektor Hisense PX3-PRO TriChroma Laser zajął pierwsze miejsce podczas prestiżowej gali 2024 Prestigious Projector Showdown, potwierdzając czołową rolę Hisense w branży wyświetlaczy laserowych. Jury tego prestiżowego wydarzenia, w którym ocenie poddawane są projektory o ultrakrótkim rzucie, wyróżniło PX3-PRO za doskonałe parametry w zakresie precyzji barw, kontrastu i ostrości, umacniając Hisense na pozycji pioniera rynku. Dzięki rewolucyjnym rozwiązaniom takim jak kontrast natywny 3000:1, jasność na poziomie 3000 ANSI lumenów czy technologia potrójnego lasera TriChroma™ projektor PX3-PRO wyznacza nowe standardy w świecie rozrywki domowej.

Hisense wiedzie też prym w rozwiązaniach przyjaznych dla oczu - jej telewizor laserowy posiada certyfikaty TÜV Rheinland potwierdzające niski poziom emisji niebieskiego światła i brak migotania. Model PL1 z kolei spełnia wymogi normy ISO 14067 w zakresie śladu węglowego, co potwierdziły badania TÜV Rheinland.

Konsekwentnie stawiając na tworzenie innowacyjnych i jakościowych rozwiązań, Hisense nie tylko zachowuje czołową pozycję na świecie, ale i wyznacza nowe standardy branżowe w dziedzinie technologii ekranów wielkoformatowych. Dzięki przełomowym rozwiązaniom i imponującemu tempu rozwoju na międzynarodowym rynku Hisense może zachować dominującą pozycję w dynamicznie zmieniającej się branży rozrywki domowej.

Hisense

Hisense to wiodąca globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Według rankingu Omdia w latach 2022-2024 firma Hisense zajęła drugie miejsce na świecie pod względem globalnej sprzedaży telewizorów, a w okresie 2023-2024 była liderem w segmencie telewizorów o przekątnej ponad 100 cali. Firma cały czas dynamicznie się rozwija i obecnie działa już w ponad 160 państwach, specjalizując się w produktach multimedialnych, urządzeniach RTV i AGD oraz inteligentnych rozwiązaniach IT.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2623249/Hisense_Laser_TV_ranked_global_No_1.jpg 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 20.02.2025, 08:48
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ