Pobierz materiał i Publikuj za darmo

QINGDAO, Chiny, 19 lutego 2025 r. /PRNewswire/ -- Firma Hisense, lider na międzynarodowym rynku elektroniki użytkowej i sprzętu RTV/AGD, kolejny raz potwierdza swoją dominację, zajmując pierwsze miejsce na świecie, jeśli chodzi o sprzedaż telewizorów laserowych. Według danych międzynarodowej pracowni badań rynkowych Omdia w 2024 r. udział telewizorów laserowych Hisense w globalnym rynku wyniósł 65,8%, co oznacza, że na każde trzy sprzedane urządzenia tego typu prawie dwa są produkcji Hisense. Tym samym Hisense już szósty rok z rzędu pozostaje liderem tego segmentu.
Hisense jest jednym z pierwszych producentów, którzy weszli na rynek wyświetlaczy laserowych. Na przestrzeni lat oferta firmy uległa ewolucji - z systemów z laserem jednokolorowym na systemy z laserem trójkolorowym, z rozdzielczości 4K na 8K, z ekranów rozwijanych na składane - dzięki czemu Hisense mogła umocnić się w pozycji lidera segmentu telewizorów z ultraszerokim ekranem. W 2024 r. Hisense odnotowała trzycyfrowy wzrost (r/r) na kluczowych rynkach takich jak Wielka Brytania, Włochy, Hiszpania czy Polska, jak również wzrost na poziomie ponad 70% we Francji, Australii i Niemczech.
Co więcej, projektor Hisense PX3-PRO TriChroma Laser zajął pierwsze miejsce podczas prestiżowej gali 2024 Prestigious Projector Showdown, potwierdzając czołową rolę Hisense w branży wyświetlaczy laserowych. Jury tego prestiżowego wydarzenia, w którym ocenie poddawane są projektory o ultrakrótkim rzucie, wyróżniło PX3-PRO za doskonałe parametry w zakresie precyzji barw, kontrastu i ostrości, umacniając Hisense na pozycji pioniera rynku. Dzięki rewolucyjnym rozwiązaniom takim jak kontrast natywny 3000:1, jasność na poziomie 3000 ANSI lumenów czy technologia potrójnego lasera TriChroma™ projektor PX3-PRO wyznacza nowe standardy w świecie rozrywki domowej.
Hisense wiedzie też prym w rozwiązaniach przyjaznych dla oczu - jej telewizor laserowy posiada certyfikaty TÜV Rheinland potwierdzające niski poziom emisji niebieskiego światła i brak migotania. Model PL1 z kolei spełnia wymogi normy ISO 14067 w zakresie śladu węglowego, co potwierdziły badania TÜV Rheinland.
Konsekwentnie stawiając na tworzenie innowacyjnych i jakościowych rozwiązań, Hisense nie tylko zachowuje czołową pozycję na świecie, ale i wyznacza nowe standardy branżowe w dziedzinie technologii ekranów wielkoformatowych. Dzięki przełomowym rozwiązaniom i imponującemu tempu rozwoju na międzynarodowym rynku Hisense może zachować dominującą pozycję w dynamicznie zmieniającej się branży rozrywki domowej.
Hisense
Hisense to wiodąca globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Według rankingu Omdia w latach 2022-2024 firma Hisense zajęła drugie miejsce na świecie pod względem globalnej sprzedaży telewizorów, a w okresie 2023-2024 była liderem w segmencie telewizorów o przekątnej ponad 100 cali. Firma cały czas dynamicznie się rozwija i obecnie działa już w ponad 160 państwach, specjalizując się w produktach multimedialnych, urządzeniach RTV i AGD oraz inteligentnych rozwiązaniach IT.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2623249/Hisense_Laser_TV_ranked_global_No_1.jpg
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.02.2025, 08:48 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |