Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 17 kwietnia 2024r./PRNewswire/ -- Międzynarodowa marka turystyczna i lifestylowa TUMI ogłosiła dziś poszerzenie współpracy z 1% for the Planet, która łączy dolary i wykonawców, aby przyspieszyć inteligentne działania na rzecz środowiska. Firma TUMI jest globalnie zaangażowana w przekazywanie 1% sprzedaży zmkolekcji 19 Degree marki z poliwęglanu zweryfikowanym organizacjom non-profit zajmującym się ochroną środowiska, w ramach globalnej sieci 1% for the Planet, co oznacza pierwsze partnerstwo filantropijne marki na skalę światową.
„Cieszymy się, że TUMI zwiększa swoje zaangażowanie jako członek 1% for the Planet, dzięki członkostwu w linii produktów 19 Degree”- powiedziała Kate Williams, dyrektor generalny 1% for the Planet. Ich ekspansja globalna zyska znacznie większe wpływy.TUMI zdaje sobie sprawę, że nadszedł czas, aby działać na rzecz naszej planety i jesteśmy też bardzo wdzięczni, że możemy być partnerem 1% for the Planet w zakresie strategicznej filantropii.
TUMI angażuje się w ochronę piękna naszej planety, tworząc produkty, które są trwałe i wykorzystują materiały pochodzące z recyklingu, tam gdzie to możliwe. Kolekcja 19 Degree, wykonana z poliwęglanu pochodzącego z recyklingu i tkanin PET pochodzących z recyklingu poużytkowego, stała się jedną z najbardziej lubianych kolekcji TUMI.
„W TUMI bardzo zależy nam na świadomym tworzeniu produktów i używaniu materiałow służących planecie - powiedziała Jill Krizelman, starsza wiceprezes ds. marketingu i handlu elektronicznego firmy TUMI. - 1 % for the Planet wykonuje niesamowitą pracę, pomagając chronić piękne miejsca na Ziemi. Jesteśmy niezwykle dumni, że mamy możliwość kontynuowania wspierania tej organizacji na całym świecie w 2024 roku”.
Więcej informacji o 1% for the Planet na stronie www.onepercentfortheplanet.org. Produkty 19 Degree Collection dostępne są w sklepach TUMI i na TUMI.com na całym świecie.
O firmie TUMI
Od 1975 r. firma TUMI tworzy światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze oraz podnoszą jego poziom. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma z zaangażowaniem udoskonala podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji. Więcej informacji o TUMI można znaleźć na stronie TUMI.com.
Marka TUMI i logo TUMI są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do spółki Tumi, Inc. © 2024 Tumi, Inc.
O 1% for the Planet
1% for the Planet to globalna organizacja, która istnieje, aby wspierać rozwój naszej planety i przyszłe pokolenia. Poprzez roczne członkostwo działa jako partner odpowiedzialny za firmy wspierające partnerów środowiskowych. Sprawia, że działalność na rzecz ochrony środowiska jest łatwa i skuteczna dzięki doradztwu, przedstawianiu historii o swoim wpływie oraz certyfikacji innych firm.
Organizacja została utworzona w 2002 roku przez Yvona Chouinarda, założyciela Patagonii, i Craiga Mathewsa, założyciela Blue Ribbon Flies. Jej członkowie przekazali miliony na rzecz partnerów środowiskowych. Obecnie 1% for the Planet współpracuje z tysiącami firm i partnerami środowiskowymi pracującymi na rzecz lepszej przyszłości.
Poszukaj logo organizacji, aby wspierać planetę, dowiedz się więcej i dołącz do onepercentfortheplanet.org
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/214382/tumi_logo.jpg
Źródło: Tumi, Inc.
KONTAKT:
TUMI
Alexandra Gillis
Global PR + Social Manager
TUMI
e-mail: alexandra.gillis@tumi.com
Hailey Hauldren
SHADOW
e-mail: hhauldren@weareshadow.com
-
1% for the Planet:
Brand & Marketing Team
e-mail: marketing@onepercentfortheplanet.org
Biuro
tel. 802-861-0460
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 17.04.2024, 15:12 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |