Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Grand ESG to konkurs, który ma na celu promowanie prawdziwych, ambitnych i dobrych działań z zakresu ESG; docenianie liderów tych praktyk, a także nagradzanie za przejrzystą, efektywną i uczciwą komunikację wdrożeń ESG. Zostaną w nim docenione organizacje, które wdrażają ważne działania z zakresu ESG i organizacje, które świetne wdrożenia skutecznie komunikują.
Zgłoszenia na konkurs przyjmowane są w trzech terminach różniących się wysokością opłaty konkursowej. Pierwszy termin przyjmowania zgłoszeń upływa 22 listopada, drugi będzie trwać do 20 grudnia 2024 roku, a trzeci do 15 stycznia 2025 roku. Aby zgłosić projekt, trzeba wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.grandesg.pl oraz uiścić opłatę konkursową. Niezbędne załączniki można dołączyć do zgłoszenia w nieprzekraczalnym terminie do 15 stycznia 2025 roku. Jeżeli zgłoszenia zrealizowane w ostatnim dniu pierwszego terminu przyjmowania zgłoszeń nie zostaną opłacone w ciągu 7 dni, to zgłaszającego obowiązuje opłata z drugiego terminu zgłoszeń.
Zgłoszenia przyjmowane są w 14 kategoriach sektorowych, w których jury przyzna nagrody za:
• NAJLEPSZE WDROŻENIE ESG – wprowadzone w organizacji projekty, rozwiązania i działania z zakresu ESG, które przynoszą widoczne efekty i wspierają w istotny sposób zrównoważony rozwój organizacji.
• NAJLEPSZĄ KOMUNIKACJĘ WDROŻENIA ESG – kampanie wewnętrzne i zewnętrzne wokół inicjatyw ESG oraz kampanie edukacyjne lub społeczne, w istotny sposób wpływające na realizację strategii zrównoważonego rozwoju organizacji.
Jury przyzna również dwie nagrody międzysektorowe:
• Tytułem CZŁOWIEK GRAND ESG uhonoruje osobę, która aktywnie wspiera wdrażanie strategii ESG i związane z nią działania, motywuje do skutecznej komunikacji inicjatyw ESG i traktuje ESG jako strategiczną szansę na budowanie przewagi konkurencyjnej.
• Nagrodę GRAND PRIX ESG przyzna za najlepsze połączenie ambitnych wdrożeń ESG z ich komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną do interesariuszy organizacji.
Pod koniec marca Press zaprasza na konferencję poświęconą wszystkim obszarom zrównoważonego rozwoju oraz skutecznej komunikacji działań ESG. Będzie ona okazją do spotkania z wybitnymi specjalistami z obszaru ESG oraz komunikacji i rozmów o tym jak wywierać pozytywny wpływ na świat.
Organizatorzy: „Press”, Fundacja Grand Press
Partner merytoryczny i inicjujący: Garden of Words Group
Mecenas konferencji: ORLEN
Patroni medialni: PAP, ngo.pl, PRoto, Stowarzyszenie Gazet Lokalnych
Źródło informacji: Press
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 20.11.2024, 12:43 |
Źródło informacji | Press |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Zwiedzaj, oszczędzaj i zarabiaj: nowy wymiar podróżowania z obrączką płatniczą Banku Pekao S.A. PAP
Na kilka tygodni przez wakacjami Bank Pekao S.A. zaskoczył rynek nowym, innowacyjnym rozwiązaniem dedykowanym wszystkim klientom kochającym podróżowanie: obrączką płatniczą, do której można dodać kartę do konta lub kartę kredytową Banku Pekao. Wygodny i doskonale zabezpieczony gadżet pozwala na dokonywanie błyskawicznych zakupów zbliżeniowych i wiąże się z szeregiem ułatwień oraz benefitów.- 29.05.2025, 16:34
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Tylko co czwarty Polak nie zgadza się na podwyżki cen wody
Zaskakujące wyniki badania przeprowadzonego przez Opinia24 dla Uponor rzucają nowe światło na dyskusję o rosnących opłatach za wodę. Wbrew utartym narracjom o niechęci do jakichkolwiek podwyżek, dane pokazują coś zupełnie innego: aż 69% Polaków dopuszcza możliwość wyższych rachunków, jeśli w zamian zyska lepszą jakość wody i nowoczesną infrastrukturę. Tylko co około czwarty respondent (dokładnie 27%) nie akceptuje żadnego wzrostu opłat - niezależnie od potencjalnych korzyści. Czy społeczeństwo dojrzewa do inwestycji w infrastrukturę?- 29.05.2025, 14:42
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Uponor (GF Building Flow Solutions)
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ