Newsletter

Nauka i technologie

W III kwartale 2024 r. Hisense zajął drugie miejsce na świecie na rynku telewizorów wysokiej klasy

02.12.2024, 14:55aktualizacja: 02.12.2024, 14:59

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 2 grudnia 2024 r. /PRNewswire/ -- Hisense, czołowa marka na rynku elektroniki użytkowej oraz sprzętu RTV i AGD, zbiera owoce swojej strategii w zakresie telewizorów wysokiej klasy, zajmując drugie miejsce z udziałem w rynku globalnym telewizorów wysokiej klasy wynoszącym trzy czwarte oraz pierwsze miejsce w Chinach. Wynik ten opiera się na nowych danych z czołowego międzynarodowego instytutu badań rynku Counterpoint Research.

W III kwartale cały globalny rynek telewizorów wysokiej klasy odnotował historyczny wzrost o 51% w skali rok do roku. Wolumen dostaw telewizorów Mini LED zarejestrował imponujący wzrost o 102% w skali rok do roku, przekraczając wolumen dostaw telewizorów OLED. Wolumen dostaw telewizorów również zwiększył się o ponad 50%, a kwartalny wolumen dostaw po raz pierwszy przekroczył 4 miliony sztuk.

Hisense jest liderem chińskich marek dzięki udanej strategii w zakresie telewizorów premium. Oprócz tego firma zasila zagraniczny rynek telewizorów wysokiej klasy ekskluzywnymi telewizorami laserowymi w zakresie cenowym 3000 $ – 5000 $. Ogłoszone w tym roku uzyskanie certyfikatu Xbox dodatkowo potwierdza możliwości techniczne i konkurencyjność firmy Hisense, która dysponuje liniami produktów wysokiej klasy.

Firma Hisense, która zajmuje pierwsze miejsce na rynku telewizorów stucalowych, wyznacza trendy, jeśli chodzi o telewizory z dużym ekranem, dodatkowo wzbogacając doświadczenia konsumentów. W ramach współpracy z przełomową grą „Black Myth: Wukong” Hisense zapewnia graczom immersyjne wrażenia jako oficjalny partner telewizyjny dostarczający specjalnie dostosowane tryby gamingowe. W efekcie od stycznia do września sprzedaż telewizorów stucalowych i większych przez firmę Hisense zajmowała pierwsze miejsce w branży w około 20 krajach, w tym w Japonii, Niemczech, we Włoszech, w Wielkiej Brytanii, we Francji i w Hiszpanii.

Ponadto firma Hisense znacznie zwiększyła widoczność marki i rozpoznawalność jej technologii oraz wzmocniła pozycję produktów dzięki sponsoringowi globalnych wydarzeń sportowych w ramach partnerstwa z turniejem FIFA Club World Cup 2025™. Technologia AI zastosowana w telewizorach umożliwia użytkownikom udział w niezwykłej wizualnej uczcie w jakości HD, zapewniając bogate w treści informacje o wydarzeniach sportowych.

Hisense zajmuje czołowe miejsce, jeśli chodzi o innowacje w zakresie wykorzystania technologii AI w telewizorach, wspierając spersonalizowane treści i interakcje oparte na rozwiązaniach inteligentnych oraz przewodząc w tworzeniu nowych trendów z myślą o kształtowaniu przyszłości inteligentnej rozrywki domowej.

Hisense

Hisense to wiodąca globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Hisense zajęła w rankingu Omdia drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów, a w 2023 r. i pierwszym półroczu 2024 była liderem w segmencie telewizorów 100-calowych. Firma cały czas dynamicznie się rozwija i obecnie działa w ponad 160 państwach, specjalizując się w produktach multimedialnych, urządzeniach RTV i AGD oraz inteligentnych rozwiązaniach IT.

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2569745/Hisense_continues_explore_innovation_AI_TV.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.12.2024, 14:55
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ