Pobierz materiał i Publikuj za darmo
QINGDAO, Chiny, 14 marca 2023 r. /PRNewswire/ -- Koncern Hisense, czołowy światowy producent sprzętu AGD i elektroniki użytkowej, oraz Paris Saint-Germain hucznie uczcili trzeci rok współpracy nową reklamą.
Spot reklamowy z udziałem Marco Verrattiego, Nuno Mendesa i Fabio Ruiza, w którym zaprezentowano najnowszy telewizor ULED & Laser oraz inteligentną lodówkę Hisense, przedstawia po raz drugi kapitana zdobywcy Pucharu Świata Lionela Messiego, po tym jak materiał, w którym wystąpił w zeszłym roku, został przyjęty nad wyraz pozytywnie.
Trzyletnia współpraca i powrót niektórych z czołowych zawodników Paris Saint-Germain do spotu Hisense, odzwierciedlają uznanie i wsparcie klubu dla firmy, przyczyniając się do potwierdzenia, że marka Hisense jest szanowana i ceniona na całym świecie.
Hisense i Paris Saint-Germain zobowiązują się do wykroczenia poza oczekiwania
Treść reklamy wzmacnia nadrzędny temat partnerskiej współpracy Hisense i Paris Saint-Germain w tym roku: Wychodząc poza oczekiwania. Slogan ma na celu zaprezentowanie konsumentom i fanom, jak produkty i technologia Hisense oraz gwiazdorska drużyna piłkarska Paris Saint-Germain wykraczają poza sferę wyobrażeń.
Na filmie Marco Verratti, Fabian Ruiz i Nuno Mendes zostają przeniesieni na boisko po tym, jak dzięki technologii trybu sportowego w swoich telewizorach Hisense obserwują umiejętności młodych piłkarzy rozgrywających mecz. W miarę jak rozgrywka nabiera tempa, Lionel Messi wkracza do akcji, aby uratować mecz, dostarczając młodym piłkarzom i gwiazdom Paris Saint-Germain wrażeń przerastających ich wszelkie wyobrażenia.
Hisense prezentuje tę reklamę po uzyskaniu dobrych wyników za granicą w ubiegłym roku. Według najnowszych analiz Ipsos, czołowej firmy zajmującej się badaniem rynku, świadomość marki Hisense we Francji wzrosła o 8 punktów procentowych od momentu podpisania umowy partnerskiej z paryskim klubem piłkarskim, a od 2020 roku wzrasta każdego roku.
W ciągu trzech lat współpracy Hisense i Paris Saint-Germain zrealizowały wspólnie szereg projektów, od nowych wyświetlaczy LED wokół Parc des Princes po przedsięwzięcia charytatywne, takie jak przekazanie inteligentnego sprzętu w celu podwyższenia jakości szkoleń cyfrowych dla najbardziej potrzebujących nastolatków za pośrednictwem funduszu Paris Saint-Germain Endowment Fund.
W miarę jak Hisense przekracza bariery technologii wyświetlania i rozwija się na skalę międzynarodową, ten przełomowy krok związany ze współpracą z Paris Saint-Germain potwierdza zaangażowanie firmy w budowanie silnych, trwałych relacji z konsumentami na całym świecie.
Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/2018408/image_1.jpg
Wideo - https://www.youtube.com/watch?v=j-ifYe513ng
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2007399/3919654/Hisense_Logo.jpg
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 15.03.2023, 08:48 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |