Pobierz materiał i Publikuj za darmo

BRASILIA, Brazylia--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, czołowa światowa firma zajmująca się handlem grami wideo, z dumą ogłasza rozpoczęcie programu Journey of Indies (JOIN) pod egidą firmy Xsolla. Ta skoncentrowana na regionie Ameryki Łacińskiej inicjatywa ma na celu wesprzeć niezależnych i średniej wielkości twórców gier w skalowaniu działalności biznesowej poprzez narzędzia do komercjalizacji, mentoring i partnerską współpracę w ramach branży. Dzięki włączeniu twórców w należący do firmy Xsolla ekosystem narzędzi do komercjalizacji, program ten ma stymulować innowacje, zwiększać zakres dostępnych okazji i generować nowe źródła przychodu.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250325481746/pl/
Kluczowe daty:
- 25 marca: transmisja na żywo z ogłoszenia programu JOIN, godz. 17:00 czasu wschodniego.
- 7 kwietnia: uruchomienie programu akceleracyjnego.
- 25 kwietnia: oficjalne otwarcie centrum w Brasilii.
- 30 kwietnia: panel gamescom latam na temat programu akceleracyjnego w Brazylii.
- 22-26 czerwca: szczyt B2B Innova Summit w Brasilii.
Inicjatywa ta, we współpracy z Institutio Conecta i Indie Hero, będzie korzystać z grantu przyznanego przez Sekretariat Dystryktu Federalnego ds. Nauki, Technologii i Innowacji (SECTI-DF) celem utworzenia w Brasilii centrum gier wideo. Centrum zapewni specjalną przestrzeń na cele związane z edukacją, rozwojem biznesowym i praktycznymi szkoleniami z zakresu komercjalizacji. Program JOIN łączy siły ze stowarzyszeniami twórców gier, zainteresowanymi organizacjami z branży oraz podmiotami publicznymi i prywatnymi na rzecz uwolnienia twórczego potencjału regionu.
Program Journey of Indies (JOIN) obsługiwany przez firmę Xsolla powstał z myślą o szczególnych wyzwaniach, z którymi mierzą się niezależni i średniej wielkości twórcy gier w Ameryce Łacińskiej, oferując im wsparcie strukturalne poprzez:
- ekskluzywny roczny dostęp do programów edukacyjnych - Indie Hero zajmie się dystrybucją edukacyjnych treści programu JOIN w Brazylii, zapewniając twórcom cenny wgląd w strategie biznesowe dla branży gier.
- mentoring i selekcję talentów - program JOIN będzie wspierać wybór najlepszych kandydatów do różnych ścieżek akceleracji, pomagając twórcom w udoskonalaniu projektów i modeli biznesowych.
- praktyczne szkolenia z zakresu komercjalizacji - uczestnicy zdobędą ogólną wiedzę na temat monetyzacji i dystrybucji, wychodzącą poza narzędzia Xsolla. Dowiedzą się również, jak włączyć narzędzia stworzone przez Xsolla do swoich strategii wejścia na rynek.
- współpraca w ramach całej branży - w ramach rozbudowanej przez Indie Hero sieci stowarzyszeń i społeczności w Brazylii program będzie zwiększał swój zasięg i wpływy.
- wsparcie publikacji i dystrybucji - należąca do Indie Hero marka wydawnicza, GoGo Games Interactive, będzie wspierać twórców gier w płynnym przechodzeniu do ekosystemu Xsolla.
„Ameryka Łacińska to jeden z najbardziej obiecujących i szybko rosnących regionów w dziedzinie rozwoju gier - wyjaśnia Chris Hewish, główny dyrektor strategiczny w Xsolla. - Poprzez partnerstwo z kluczowymi graczami w branży i inwestycję w lokalne talenty działamy na rzecz dostarczania niezbędnych zasobów i wiedzy, by pomóc deweloperom w przekształcenie twórczych wizji w sukces biznesowy”.
Program Journey of Indies (JOIN) rozpoczął przyjmowanie zgłoszeń. Niezależne i średniej wielkości studia rozwoju gier w Ameryce Łacińskiej są zachęcane do udziału w programie i wykorzystania tej niepowtarzalnej szansy na przeskalowanie swojej działalności biznesowej dzięki specjalistycznej wiedzy Xsolla.
Więcej informacji i możliwość dołączenia do programu na stronie: https://xsolla.pro/p6i
Xsolla
Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio, Montrealu i innych miastach na całym świecie.
Więcej informacji można znaleźć na stronie xsolla.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250325481746/pl/
Źródło: Xsolla
KONTAKT:
Derrick Stembridge
wiceprezes ds. Globalnej Działalności Public Relations
Xsolla
e-mail: d.stembridge@xsolla.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 26.03.2025, 08:55 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |