Newsletter

Nauka i technologie

Założyciel Xsolla, Shurick Agapitov, zaprezentuje wystąpienie w sprawie przyszłości internetu podczas Forum Ekonomicznego w Katarze

02.05.2024, 09:00aktualizacja: 02.05.2024, 09:05

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire
Business Wire
Wydarzenie będzie okazją do zaangażowania światowych liderów w innowacje w dziedzinie metawersum i możliwości oparte na współpracy w obszarze gier i technologii finansowych.

LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, globalna firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, poinformowała, że jej założyciel, Shurick Agapitov, będzie jednym z kluczowych prelegentów podczas istotnej sesji w ramach Forum Ekonomicznego w Katarze, które odbędzie się przy wsparciu Bloomberg w Ad-Dausze w dniach 14-16 maja 2024 r. Wpływowe forum stanowi miejsce spotkania globalnych liderów opinii, umożliwiając prowadzenie transformacyjnych dyskusji na temat kwestii ekonomicznych. Obecność Xsolla podkreśla zaangażowanie firmy na rzecz kształtowania przyszłości technologii handlu w zakresie gier.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj:
https://www.businesswire.com/news/home/20240430430293/pl/ 

15 maja o godz. 14:50 AST (Półwysep Arabski (Czas Standardowy)) Agapitov weźmie udział w sesji zatytułowanej „Metaverse: The Future of the Internet?” (Metawersum: przyszłość internetu?). Ten angażujący dialog ma na celu szczegółowe omówienie trwającej transformacji internetu w kierunku wzajemnie połączonego wirtualnego świata 3D wartego wiele bilionów dolarów. W panelu dyskusyjnym weźmie również udział Jayesh Maganlal, kierownik grupy ds. informacji i technologii cyfrowych w ROSHN, a za moderację rozmowy będzie odpowiadać Abeer Abu Omar, zastępczyni dyrektora oddziału Bloomberg w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Uczestnicy debaty ocenią postępy inicjatyw w dziedzinie metawersum oraz ich rewolucyjny potencjał dla biznesu, gier i interakcji społecznych na całym świecie, przyczyniając się do nowej ery cyfrowych innowacji i możliwości.

„Możliwość podjęcia dyskusji na temat ekspansywnej przyszłości internetu podczas Forum Ekonomicznego w Katarze to dla mnie wielki zaszczyt - powiedział Shurick Agapitov, założyciel Xsolla. - Sesja ta stanowi niezwykłą okazję do zaprezentowania sposobów, w jakie metawersum może przyczynić się do metamorfozy gospodarki cyfrowej na całym świecie. Xsolla nie ustaje w wysiłkach na rzecz opracowywania pionierskich rozwiązań wspierających cyfrową transformację i zapewniających, aby była ona dostępna dla globalnej społeczności graczy i nie tylko, a także by przynosiła im korzyści”.

Założona w 2005 r. firma Xsolla nieustannie wspiera innowacje w sektorze gier wideo, dostarczając solidne narzędzia i usługi, które pomagają twórcom i wydawcom w promowaniu gier na różnych platformach świata oraz generowaniu z nich dochodów.

Oprócz przedstawienia cennych uwag na temat metawersum Shurick Agapitov poprowadzi również indywidualne spotkania w stylu salonowym w obiekcie Fairmont Doha w Ad-Dausze (Katar). Te ekskluzywne sesje posłużą jako wyjątkowa okazja do pogłębienia strategicznego dialogu z branżowymi liderami i innowatorami. Uczestnicy są zachęcani do nawiązywania współpracy i wymiany pomysłów, wyzwań i możliwości w sektorze gier wideo, w dziedzinie technologii finansowych i metawersum. Aby uzyskać więcej informacji i zarejestrować swój udział w wydarzeniu, organizator prosi o odwiedzenie dedykowanej strony internetowej: xsolla.events/qatar-economic-forum.

Shurick Agapitov jest również autorem wizjonerskiej książki pt. „Once Upon Tomorrow”, w której analizuje rolę technologii w kształtowaniu przyszłych społeczeństw z perspektywy metawersum. Autor opowiada się za wspieraniem zdolności technologicznych przyczyniających się do zwiększania ludzkiego potencjału oraz demokratyzacją dostępu w ramach poszczególnych platform cyfrowych.

Forum Ekonomiczne w Katarze jest znane jako miejsce prowadzenia dyskusji na wysokim szczeblu dotyczących strategicznych trendów ekonomicznych oraz innowacji, które przyciąga interesariuszy z wielu branż pragnących omówić ścieżki rozwoju, które ukształtują przyszły krajobraz finansowy na całym świecie.

Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz ma biura w Londynie, Berlinie, Pekinie, Kantonie, Seulu, Tokio, Kuala Lumpur, Raleigh i innych miastach na całym świecie. Xsolla obsługuje główne tytuły gier, takie jak Valve, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo i inne.

Więcej informacji na stronie: xsolla.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20240430430293/pl/ 

Źródło: Xsolla

KONTAKT

Derrick Stembridge

globalny dyrektor ds. Public Relations, Xsolla

e-mail: d.stembridge@xsolla.com 

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.05.2024, 09:00
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ