Pobierz materiał i Publikuj za darmo
MIAMI--(BUSINESS WIRE)-- Zycus, pionierski dostawca rozwiązań Source-to-Pay wspomaganych generatywną sztuczną inteligencją, zapoczątkował nową falę innowacji podczas dorocznej konferencji poświęconej procesom składania zamówień, Horizon 2024. Wydarzenie było okazją do zaprezentowania przełomowego pakietu zaawansowanych rozwiązań w obszarze generatywnej sztucznej inteligencji zaprojektowanych w celu wsparcia automatyzacji, analityki i wydajności na wszystkich etapach procesu Source-to-Pay (S2P).
Zycus rewolucjonizuje zamówienia za pomocą rozwiązania Merlin
Firma Zycus zaprezentowała dwutorowe podejście do procesu składania zamówień wspomaganego generatywną sztuczną inteligencją:
- chatbota Merlin Assist - ten zintegrowany z oprogramowaniem Microsoft Teams asystent wspomagany AI pełni funkcję „frontowych drzwi” do procesu składania zamówień, umożliwiając użytkownikom zadawanie pytań, pobieranie danych umów, generowanie podsumowań, opracowywanie strategii i usprawnienie przebiegu pracy, a wszystko to w znanym środowisku Teams. Jak zwykł mawiać Zycus, AI to nowy UI;
- zaawansowane aplikacje Merlin GenAI - dostarczone za pośrednictwem rozwiązania AppXtend, aplikacje te umożliwiają 10-krotne zwiększenie wydajności i efektywności, zajmując się najważniejszymi zadaniami, takimi jak usprawnienie procesu zatwierdzeń, automatyzacja zarządzania ryzykiem umownym, uproszczenie zaopatrzenia, wsparcie rozrachunków z dostawcami, automatyzacja zarządzania projektami, ułatwienie zarządzania ryzykiem dostawców oraz zatwierdzanie raportów za pomocą Insight Studio.
„Generatywna sztuczna inteligencja Merlin autorstwa Zycus umożliwia wyeliminowanie kluczowych bolączek w całym procesie S2P, wykraczając poza podstawową automatyzację, jak przetwarzanie faktur czy przypisywanie użytkowników” - powiedział podczas wydarzenia Horizon kierownik działu ds. zakupów nieprodukcyjnych jednej z firm ujętej w rankingu Global 500.
Aatish Dedhia, założyciel i dyrektor generalny Zycus, podkreśla: „Ponad 20 lat innowacji wspomaganych sztuczną inteligencją, w tym pięć lat prac nad platformą AI Merlin, umożliwiło firmie Zycus stworzenie głębokich, właściwie zarządzanych zbiorów danych, które zapewniają efektywne trenowanie modeli GenAI i szczegółowe zrozumienie potrzeb klienta. Nasze ramy API AppXtend pozwalają na szybkie opracowanie, wdrożenie i głęboką integrację GenAI na wszystkich etapach procesów S2P”.
Uznanie w branży - Microsoft dostrzega wiodącą rolę Zycus
„Sztuczna inteligencja przekształci sposoby wykonywania pracy przez pojedyncze osoby, zespoły i całe organizacje - powiedział Samik Roy, dyrektor wykonawczy ds. korporacyjnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw firmy Microsoft w Indiach. - Zycus zintegrował Azure OpenAI w celu wdrożenia sztucznej inteligencji w codziennej pracy. Wpływ tej decyzji pod względem ilościowym jest bardzo obiecujący. Od spersonalizowanych doświadczeń po usprawniony przebieg pracy, sztuczna inteligencja wkrótce będzie stanowić podstawę sukcesu Zycus”.
Zycus Horizon - klucz do przywództwa w obszarze generatywnej sztucznej inteligencji
Wydarzenie Horizon 2024 posłużyło firmie Zycus jako solidna platforma umożliwiająca zaprezentowanie wiodącej roli w dziedzinie rozwiązań do składania zamówień wspomaganych generatywną sztuczną inteligencją, które zapewniają przedsiębiorstwom znacznie większą wydajność, sprawność, oszczędności oraz przewagę konkurencyjną.
Zycus:
Zycus to wiodący dostawca rozwiązań Source-to-Pay (S2P), który opracował pierwszą na świecie platformę wspomaganą generatywną sztuczną inteligencją, umożliwiającą 10-krotne zwiększenie tempa i efektywności procesu składania zamówień. Zycus jest zaufanym partnerem preferowanym przez duże przedsiębiorstwa z całego świata i niezmiennie cieszy się uznaniem wiodących firm analitycznych, takich jak Gartner i Forrester.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240520957696/pl/
Źródło: Zycus
KONTAKT:
Arnish Shah
wicedyrektor ds. marketingu
e-mail: arnish.shah@zycus.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.05.2024, 12:28 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |