Pobierz materiał i Publikuj za darmo
RADEBEUL (Niemcy) - (BUSINESS WIRE) - W swoim klipie wideo (https://www.youtube.com/watch?v=gjoZN2vSulY) personel firmy unitedprint przedstawia swoją wersję najnowszego hitu Pharrella Williamsa pt. "Happy". Pełne energii czterominutowe nagranie w sposób żartobliwy i interesujący prezentuje "od kuchni" jedną z największych i najbardziej popularnych internetowych drukarni w Europie.
Klip można obejrzeć pod adresem: http://bit.ly/happyUP
unitedprint.com SE, wraz ze swoimi markami print24, Easyprint, unitedprint, firstprint, getprint i printwhat, jest jedną z największych na świecie drukarni internetowych. Jej oferta obejmuje profesjonalne ulotki reklamowe, plakaty, pocztówki, broszury, wizytówki, papeterie firmowe i o wiele więcej - również krótki czas realizacji zamówienia i najniższe ceny. Firma zatrudnia na całym świecie ponad 700 osób, które pracują w systemie całodobowym w zakładach o łącznej powierzchni przekraczającej 10 000 m2, korzystając z najnowocześniejszych urządzeń i rozwiązań technicznych. Placówki firmy mieszczą się w 26 krajach: Austrii, Belgii, Brazylii, Kanadzie, Chinach, Czechach, Danii, Finlandii, Francji, Niemczech, Grecji, Holandii, na Węgrzech, w Irlandii, we Włoszech, w Luksemburgu, Norwegii, Polsce, Portugalii, Słowacji, Słowenii, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.
KONTAKT:
unitedprint.com SE
Maria Lehmann
tel. +49-351-27225388
fax +49-351-65633500
e-mail: maria.lehmann@unitedprint.com
www.unitedprint.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.03.2014, 16:12 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |