Newsletter

Zlecone: Inwestycja w piLAB SA - kolejna transakcja aniołów z PSAB-I

28.10.2011, 15:00aktualizacja: 28.10.2011, 15:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W drugiej połowie października 2011 r. we Wrocławiu założono piLAB SA w celu ekspansji i komercjalizacji oferty programów stworzonych przez uzdolnionych, wrocławskich informatyków. Jest to kolejny, zakończony sukcesem projekt połączenia innowacyjnego przedsięwzięcia, działającego w małej skali, z kapitałem, kontaktami biznesowymi i doświadczeniem aniołów biznesu, działających w Ponadregionalnej Sieci Aniołów Biznesu - Innowacja. Powstała po dokapitalizowaniu spółka posiada kapitały własne o wartości ponad 0,5 mln PLN i planuje debiut na rynku NewConnect w 2012 roku

"Aniołowie Biznesu skupieni w naszej sieci są bardzo aktywni na polu inwestycyjnym, czego dowodem jest już siódma transakcja zrealizowana na przestrzeni ostatniego roku, przy czym należy zauważyć, że nasza organizacja istnieje dopiero osiemnaście miesięcy. Zaawansowane technologicznie produkty spółki piLAB zostały już pozytywnie zweryfikowane przez rynek. Zainwestowany kapitał i zaangażowanie osobiste inwestorów mają na celu uzyskanie efektu skali w tym przedsięwzięciu. Właśnie takie projekty są oceniane jako najbardziej atrakcyjne przez członków naszej sieci" - wskazuje Przemysław Jura, ogólnopolski koordynator PSAB-I.

piLAB SA posiada w swojej ofercie tworzone od 4 lat oprogramowanie do zarządzania bazami danych, wykorzystywane m.in. w archiwizacji i cyfryzacji dokumentów oraz do zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwach.

"Naszymi największymi ambasadorami są nasi klienci, u których zrealizowaliśmy już wdrożenia, tacy jak Muzeum Architektury we Wrocławiu. Technologicznie jesteśmy w stanie sprostać wyzwaniu zarządzania każdą bazą dokumentów, a nasze oprogramowanie jest wyjątkowo elastyczne i gwarantujemy łatwość jego obsługi" - mówi Krystian Piećko, prezes zarządu piLAB SA.

Spółka od listopada 2011 r. będzie realizować sprzedaż w nowym modelu - najpierw oferując audyt systemów przepływu dokumentów w firmie, a później dostosowując ofertę produktową do potrzeb i możliwości danego przedsiębiorstwa, jednocześnie wskazując oszczędności wynikające z zastosowanych rozwiązań. Kluczową przewagą ma być również system sprzedaży produktów firmy oparty o: minimalizację opłaty licencyjnej, udostępnianie własnej powierzchni hostingowej i korzystne rozliczanie abonamentowe.

KONTAKT:

Instytut Nauk Ekonomicznych i Społecznych

tel. (22) 420 32 58

Źródło informacji: Instytut Nauk Ekonomicznych i Społecznych

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.10.2011, 15:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii