Newsletter

Zlecone: 17 lutego rozpoczęła się II edycja ogólnopolskiego konkursu Dyrektor Marketingu Roku, organizowanego przez Mediarun

08.03.2012, 13:15aktualizacja: 08.03.2012, 13:15

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2011 ma na celu wyłonienie prawdziwych talentów i osobowości w dziedzinie marketingu - tych, których działania w 2011 r. wpłynęły na sukces rynkowy firm, zmianę pejzażu komunikacji i reklamy w Polsce, pozwalając rozwijać się firmom mediowym i reklamowym.

Poszukujemy wyjątkowo utalentowanych osób, które skutecznie realizują strategie marketingowe firm, będąc przy tym wartościowym człowiekiem, szefem i osobą, której nie są obce istotne społecznie problemy.

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2011 przeznaczony jest dla osób kierujących działaniami marketingowymi i komunikacyjnymi z firm, instytucji i organizacji pozarządowych.

Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane do 30 marca 2012 r. Szczegóły na stronie: http://dyrektormarketinguroku.pl.

W tym roku uroczysta gala finałowa konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2011, na której zostaną ogłoszone nazwiska laureatów oraz wręczone statuetki i wyróżnienia, odbędzie się 26 kwietnia 2012 r. w Ergo Arenie w Sopocie. Będzie ona elementem nowego wydarzenia biznesowego organizowanego przez Mediarun pod nazwą Business Sopot Festival.

Zgłoszone kandydatury, które spełniają zapisy regulaminu konkursu, zostaną poddane ocenie Kapituły Konkursu złożonej z ekspertów branżowych, partnerów konkursu, przedstawicieli mediów i organizatora konkursu.

W skład kapituły wchodzą:

- Paweł Netczuk, prezes zarządu Mediarun

- Łukasz Macheta, redaktor naczelny Mediarun.pl

- Mariusz Ryciak, współwłaściciel agencji Bran New Heaven

- Marcin Gaworski, dyrektor zarządzający 180heartbeats

- Małgorzata Augustyniak, wiceprezes zarządu AMS

- Michał Lisiecki, prezes zarządu Platformy Mediowej Point Group

- Olgierd Cygan, prezes zarządu agencji interaktywnej Digital One

- Paweł Tyszkiewicz, dyrektor generalny SAR

- Rafał Baran, CEO Grey Group Polska

- Anna Dzierżęcka, managing partner Mediacom

- Iwona Kossmann, ekspert branżowy

- Ewa Łabno-Falęcka, dyrektor external affairs w Mercedes-Benz Polska

- Paweł Bochniarz, dyrektor PricewaterhouseCoopers

- Małgorzata Leniarska, partner zarządzający Dragon Rouge

- Jacek Olechowski, prezes Mediacap

- Marek Szafarz, dyrektor działu marketingu TVN

- Radek Nęcki, prezes zarządu agencji Prowokator

- Marcin Woźniak, COO ARBOinteractive

- Michał Stawecki, dyrektor marketingu firmy Apart

- Sebastian Kulczyk, członek zarządu Kulczyk Investments

- Łukasz Wejchert, ekspert branżowy, inwestor

- Robert Bednarski, prezes Grupy Onet.pl

- Tomasz Pruszczyński, współzałożyciel OS3 multimedia

- Cyprian Kostewicz, dyrektor marketingu WPC

- Paweł Trochimiuk, prezes zarządu Związku Firm Public Relations

- Bartłomiej Serafiński, założyciel Touch Ideas

- Monika Nowaczewska, niezależny konsultant i trener zarządzania

- Krzysztof Gawrych, ekspert branżowy

- Bartosz Mateja, CEO Prografix

- Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska

- Lechosław Garbarski, prof. Akademii im. Leona Koźmińskiego

- Katarzyna Kultys-Jabłośnka, założycielka Fashion Magazine

Partnerami wspierającymi konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2011 są m.in. Mediacom, Grey Group, Digital One, Dragon Rouge, 180heartbeats, faceADDICTED, AMS, TVN, Apart, Mercedes-Benz, Onet.pl, Clever Frame, Point Group, LSW, PWC, Prografix, Defacto oraz Tag Heuer.

Business Sopot Festival odbędzie się w dniach 25 - 29 kwietnia br. w kilku miejscach w Sopocie, a w jego skład wchodzi szereg wydarzeń, m.in.:

- Kongres Dyrektorów Marketingu

- Leaders in Poland

- wystawa Outdoor Inspiration

- Fast Business Date

- Business Lifestyle Expo

- gala konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2011

- gala konkursu Fashion People - Fashion Magazine

- Startup Show i inne

Business Sopot Festival i Konkurs Dyrektor Marketingu Roku organizowany jest przez spółkę Mediarun, wydawcę m.in. serwisów internetowych Mediarun.pl, Medialink.pl, Zegarek.pl, Trunki.pl oraz Medialine.pl, a także organizatora konferencji i szkoleń związanych z marketingiem, reklamą i sprzedażą Mediarun Academy.

Prowadzony przez spółkę serwis Mediarun.pl jest jednym z najpopularniejszych i najdłużej istniejącym w Polsce serwisem poświęconym marketingowi, mediom i reklamie. Serwis dociera do prawie 300 tys. użytkowników miesięcznie, bezpłatny codzienny newsletter Mediarun.pl posiada prawie 50 tys. subskrybentów, a profil serwisu na Facebooku gromadzi aktywną społeczność ponad 20 tys. użytkowników.

KONTAKT:

Gabriela Sobiech

tel. kom. +48 531 021 036

e-mail: g.sobiech@mediarun.pl

Źródło informacji: Mediarun

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.03.2012, 13:15
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ