Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Tradycyjnie, celem Forum jest stworzenie możliwości swobodnej wymiany doświadczeń i opinii pomiędzy najaktywniejszymi przedstawicielami środowiska biznesu i nauki. Nieprzerwalnie od 2001 roku, kiedy to odbyło się pierwsze Forum, wydarzenie to porusza najbardziej istotne kwestie dotyczące rozwoju społeczno-gospodarczego i gromadzi międzynarodowe grono prelegentów oraz setki uczestników. Tematyka tegorocznej edycji Forum sięga od przyszłości gospodarki morskiej poprzez ekologię do wspierania innowacyjności i wykorzystania designu w życiu codziennym. Dyskusje panelowe będą toczyły się w ramach czterech konferencji tematycznych: Gospodarki Morskiej, Przemysłu Czasu Wolnego, Przemysłów Kreatywnych, a także - po raz pierwszy w historii Forum - Panelu Środowiskowego.
Wiodącymi tematami tegorocznej edycji Forum będą:
- "Unia Europejska, a szanse rozwoju gospodarki morskiej",
- "Turystka kulinarna - czyli przepis na sukces szlaków, imprez i produktów kulinarnych",
- "Design for a better life / Projektowanie na rzecz lepszej jakości życia",
- "Gospodarowanie odpadami - teoria i praktyka".
Organizatorem Forum jest Agencja Rozwoju Gdyni.
Wszystkie informacje dotyczące XI edycji Forum oraz formularz rejestracyjny znajdują się na stronie tego wydarzenia - http://www.forum.gdynia.pl.
KONTAKT:
Anna Somorowska
tel. (58) 669 70 04
e-mail: sekretariat@arg.gdynia.pl
Źródło informacji: Agencja Rozwoju Gdyni
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 30.06.2011, 16:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |