Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jak zadbać o swój wizerunek, zanim dziennikarze przydzielą nas do określonej kategorii? W jaki sposób osiągnąć cel w zgodzie z potrzebami mieszkańców regionu? Jakie są właściwe, a jakie niewłaściwe wzorce zachowań samorządowych władz, które mają wpływ na postrzeganie regionu? Na takie i podobne pytania będzie można znaleźć odpowiedź na specjalnej konferencji organizowanej przez Związek Firm Public Relations "Biznes i samorząd - skuteczna PRomocja regionu".
Konferencja odbędzie się drugiego dnia Targów Event - 6 października, w godzinach 13:00 - 15:30 w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji na http://www.targievent.pl/rejestracja, która aktywna będzie do 3 października, do godziny 12:00. Honorowy Patronat nad konferencją objął Adam Struzik, Marszałek Województwa Mazowieckiego.
Konferencja jest szczególnie adresowana do przedstawicieli władz samorządowych odpowiedzialnych za organizację eventów w miastach, gminach i powiatach, którzy dowiedzą się, jak efektywnie promować swój region z wykorzystaniem narzędzi public relations oraz zagadnień związanych z praktykami CSR.
O PRomocji regionalnej
Pierwsza część konferencji zostanie poprowadzona pod hasłem "Dumka na dwa głosy o PRomocji regionalnej" przez Adama Łaszyna z Alert Media Communications oraz Barbarę Labuddę z Eskadry PUBLICA - informacja o prelegentach. Podczas wykładu będzie można usłyszeć, w jaki sposób zadbać o swój wizerunek, używając do tego sprawdzonych narzędzi public relations, ucząc się na cudzych błędach czy biorąc przykład z tych, co już osiągnęli sukces. Nie zabraknie dyskusji na temat właściwych i niewłaściwych wzorców zachowań samorządowych władz, które mogą wpływać na sposób, w jaki postrzegane są regiony. Analizie poddane zostaną również skrajne postawy prezentowane w trakcie kampanii wyborczych, kryzysów pogodowych czy codziennego zarządzania.
Troska biznesu czy samorządu?
Druga część spotkania zatytułowana "Społeczna odpowiedzialność - troska biznesu czy samorządu?" poświęcona zostanie coraz popularniejszym działaniom CSR (Corporate Social Responsibility), czyli odpowiedzialności społecznej biznesu. Podczas wykładu omówione zostanie podejście pro&fit regionu, czyli strategia i komunikacja społecznej odpowiedzialności, która ma duży wpływ na zrównoważony rozwój regionu. Uczestnicy spotkania będą mogli dowiedzieć się m.in. w jaki sposób osiągnąć cel społeczny i środowiskowy regionu w zgodzie z potrzebami jego mieszkańców, jak włączyć społeczność regionu w budowanie strategii, komunikacji społecznych i środowiskowych wyróżników marki w oparciu o znany samorządowcom cykl zarządzania projektem czy też marketing mix.
Dobry event - pomysł na reklamę miast i regionów
Konferencja odbędzie się na terenie III Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event (5 i 6 października 2011 roku). Dzięki temu przedstawiciele samorządów będą mogli przed, w przerwie lub po konferencji zapoznać się z atrakcyjną ofertą produktów i usług wykorzystywanych przy organizacji różnego rodzaju wydarzeń - od kameralnych konferencji, po duże eventy, jak np. miejskie pikniki, koncerty czy inne wydarzenia dla mieszkańców miast, gmin i regionów - tematyka targów. Ponadto na targach będzie można znaleźć wiele pomysłów i inspiracji na przygotowanie zaskakujących eventów, tak by służyły budowaniu korzystnego obrazu poszczególnych regionów, a w konsekwencji podnosiły ich atrakcyjność - sprawdź program targów. W sąsiadującej hali odbędzie się ponadto druga, niezależna impreza targowa - IV Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011, która pozwoli zapoznać się zainteresowanym z aktualną ofertą dla hotelarstwa.
Wstęp na targi jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji on-line na http://www.targievent.pl/rejestracja.
Więcej na http://www.targievent.pl.
Źródło informacji: MT Targi Sp. z o.o.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 03.10.2011, 14:27 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |