Newsletter

Zlecone: Inforsys prognozuje wzrost rynku outsourcingu korespondencji masowej o 30%

03.02.2012, 16:27aktualizacja: 03.02.2012, 16:27

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Po połączeniu z Mass Mailing Integrated Sp. z o.o. firma zyskała nowe kompetencje i wprowadza innowacyjne rozwiązania.

Inforsys, lider rynku korespondencji masowej, po połączeniu z Mass Mailing Integrated Sp. z o.o. integruje i rozwija ofertę. Firma prognozuje wzrost rynku korespondencji masowej o 30% i stawia na innowacyjne rozwiązania dla działów operacyjnych, marketingu i sprzedaży.

Coraz więcej druków transakcyjnych, takich jak faktury czy wyciągi docierające do polskich odbiorców, jest drukowanych, adresowanych i doręczanych przez wyspecjalizowane firmy zewnętrzne. Dziś rynek outsourcingu korespondencji masowej wart jest ok. 200 mln PLN i stanowi jedną z niewielu branż, które rosną pomimo kryzysu.

W 2011 r. wartość kontraktów pozyskanych przez firmę Inforsys, która po połączeniu z Mass Mailing Integrated została liderem branży korespondencji masowej, wzrosła o 60%, co według analityków firmy odzwierciedla dynamikę rynku. Inforsys szacuje, że w 2012 r. wartość zamówień na rynku powiększy się o kolejne 30%. Kryzys i rosnący nacisk na optymalizację kosztów sprawił, że firmy w Polsce zlecają wyspecjalizowanym firmom procesy, które nie należą do ich podstawowej działalności.

Według danych Inforsys, w 2011 r. na skorzystanie z usług korespondencji masowej decydowały się przede wszystkim firmy z branż telekomunikacyjnej i bankowej. Jednak korzyści płynące z outsourcingu tych procesów zaczynają dostrzegać także nowe sektory, np. energetyka oraz administracja publiczna. Jednocześnie wśród klientów Inforsys znajduje się coraz więcej firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Rosnący segment stanowi kompleksowa obsługa kampanii marketingowych, programów lojalnościowych oraz promocji. Nowoczesne technologie do obsługi wysyłek otwierają możliwości zastosowania innowacyjnych form komunikacji. Przykładem jest Transpromo - połączenie druku transakcyjnego z przekazem marketingowym. Zaprezentowanie oferty na fakturze daje duże prawdopodobieństwo, że klient zapozna się z jej treścią. Ponadto umieszczenie faktury i oferty na jednym druku to znaczna oszczędność kosztów. Stąd rosnące zainteresowanie kolorowymi fakturami z miejscem na treści marketingowe.

KONTAKT:

Anna Borys-Karwacka

senior PR consultant

Raczkiewicz Chenczke Consultants

al. Jana Pawła II 80 lok. 116

00-175 Warszawa

tel. (22) 435 11 60

GSM: +48 603 811 077

fax: +48 22 435 11 70

e-mail: anna.borys@rc2.pl

www.rc2.pl

Źródło informacji: Raczkiewicz Chenczke Consultants

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.02.2012, 16:27
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ