Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Inforsys, lider rynku korespondencji masowej, po połączeniu z Mass Mailing Integrated Sp. z o.o. integruje i rozwija ofertę. Firma prognozuje wzrost rynku korespondencji masowej o 30% i stawia na innowacyjne rozwiązania dla działów operacyjnych, marketingu i sprzedaży.
Coraz więcej druków transakcyjnych, takich jak faktury czy wyciągi docierające do polskich odbiorców, jest drukowanych, adresowanych i doręczanych przez wyspecjalizowane firmy zewnętrzne. Dziś rynek outsourcingu korespondencji masowej wart jest ok. 200 mln PLN i stanowi jedną z niewielu branż, które rosną pomimo kryzysu.
W 2011 r. wartość kontraktów pozyskanych przez firmę Inforsys, która po połączeniu z Mass Mailing Integrated została liderem branży korespondencji masowej, wzrosła o 60%, co według analityków firmy odzwierciedla dynamikę rynku. Inforsys szacuje, że w 2012 r. wartość zamówień na rynku powiększy się o kolejne 30%. Kryzys i rosnący nacisk na optymalizację kosztów sprawił, że firmy w Polsce zlecają wyspecjalizowanym firmom procesy, które nie należą do ich podstawowej działalności.
Według danych Inforsys, w 2011 r. na skorzystanie z usług korespondencji masowej decydowały się przede wszystkim firmy z branż telekomunikacyjnej i bankowej. Jednak korzyści płynące z outsourcingu tych procesów zaczynają dostrzegać także nowe sektory, np. energetyka oraz administracja publiczna. Jednocześnie wśród klientów Inforsys znajduje się coraz więcej firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
Rosnący segment stanowi kompleksowa obsługa kampanii marketingowych, programów lojalnościowych oraz promocji. Nowoczesne technologie do obsługi wysyłek otwierają możliwości zastosowania innowacyjnych form komunikacji. Przykładem jest Transpromo - połączenie druku transakcyjnego z przekazem marketingowym. Zaprezentowanie oferty na fakturze daje duże prawdopodobieństwo, że klient zapozna się z jej treścią. Ponadto umieszczenie faktury i oferty na jednym druku to znaczna oszczędność kosztów. Stąd rosnące zainteresowanie kolorowymi fakturami z miejscem na treści marketingowe.
KONTAKT:
Anna Borys-Karwacka
senior PR consultant
Raczkiewicz Chenczke Consultants
al. Jana Pawła II 80 lok. 116
00-175 Warszawa
tel. (22) 435 11 60
GSM: +48 603 811 077
fax: +48 22 435 11 70
e-mail: anna.borys@rc2.pl
www.rc2.pl
Źródło informacji: Raczkiewicz Chenczke Consultants
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 03.02.2012, 16:27 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |