Newsletter

Zlecone: Nowa aplikacja na komórkę Fonline lepsza od Google?

07.02.2012, 15:18aktualizacja: 07.02.2012, 15:18

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Główną ideą aplikacji Fonline jest dostarczenie użytkownikowi kilku konkretnych propozycji usług zamiast miliona wyników ułożonych w zależności od skuteczności pozycjonowania. Należało stworzyć jakieś filtry, by ogarnąć ogrom firm świadczących usługi. Twórcy Fonline podjęli decyzje, by docierające do użytkowników propozycje były wybierane pod kątem odległości i dostępności. Dzięki temu użytkownik aplikacji otrzyma na swój telefon listę kilku firm, które znajdują się jak najbliżej jego aktualnego miejsca pobytu i będą dostępne "od ręki", czyli bez czekania i kolejek. To pozwoli nie tylko szybko znaleźć mechanika samochodowego, lecz także sprawdzić, w którym hotelu są dostępne interesujące nas pokoje.

Przewaga nad Google ma także odnosić do wiarygodności oceny usług. Wyszukiwarki internetowe jako najlepsze usługi proponują nam te, których firmy najwięcej zainwestowały w reklamę i techniki pozycjonowania. Oczywiście możemy także przeglądać fora i serwisy skupiające opinie o danym typie usługi. Niestety użytkownicy tych stron pozostają najczęściej anonimowi, a zatem opinie są niewiarygodne. Jak ten problem został rozwiązany w przypadku aplikacji Fonline? Twórcy zainspirowali się serwisem aukcyjnym Allegro. I tak zalogowany użytkownik, który skorzystał z usług danej firmy, proszony jest o ocenę jakości i komentarz. Ta sama prośba kierowana jest do usługodawcy, który ma ocenić usługobiorcę. Dzięki temu mamy pewność, że oceny są wiarygodne i gdy otrzymujemy listę propozycji, możemy wybrać realnie najlepszego usługodawcę.

Twórcom aplikacji Fonline udało się zatem ominąć pułapki, które czyhają na konsumentów w sieci, co sprawia że otrzymujemy produkt mogący spokojnie konkurować z gigantem wśród wyszukiwarek.

KONTAKT:

Beata Pietrasiewicz

tel. kom. +48 501 212 405

Źródło informacji: FreshPR

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.02.2012, 15:18
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ