Newsletter

Zlecone: Business Sopot Festival i Kongres Dyrektorów Marketingu zakończony

04.05.2012, 13:57aktualizacja: 04.05.2012, 13:57

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wyłoniono zwycięzców Konkursu na Dyrektora Marketingu roku 2011.

W dniach 25 - 28 kwietnia 2012 roku w Sopocie spotkało się ponad pół tysiąca ekspertów marketingu z Polski i ze świata. Wystąpiło wielu gości specjalnych - tak wybranych, aby ich wystąpienia uzupełniały się merytorycznie, a uczestnikom dawały pełny obraz najnowszych trendów w marketingu. Ważnym wydarzeniem było wręczenie nagród w II edycji Konkursu na Dyrektora Marketingu 2011 roku. Organizatorem całego wydarzenia była spółka Mediarun, wydawca branżowych serwisów internetowych.

"Chcemy aby Business Sopot Festival osiągnął pozycję najważniejszego w Polsce spotkania praktyków biznesu. Właśnie w tym celu zorganizowaliśmy go w takiej formule: innowacyjna możliwość wymiany wiedzy, doświadczeń i pomysłów - nie tylko w formie wykładów - dostępna dla różnych przedstawicieli biznesu. Ogromny wpływ ma też dobór naszych gości specjalnych - co roku staramy się, by byli to eksperci, którzy dzięki swojej pracy i oryginalnym pomysłom odnieśli światowy sukces i których doświadczenie wzbogaci wiedzę uczestników wydarzenia w różnych tematach" - mówi Paweł Netczuk, prezes spółki Mediarun.

Business Sopot Festival składa się z kilku wydarzeń umożliwiających poznanie najnowszych trendów w zarządzaniu i marketingu, zobaczenie najnowszych rozwiązań technologicznych, nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, a także zainwestowanie w nowe przedsięwzięcia. Zawarte w nim panele skupiają się na osobnych tematach wzajemnie się uzupełniających: Kongres Dyrektorów Marketingu, Leaders in Poland, Business & Lifestyle Expo, Business Fast Date oraz Start Up Show.

Na tegorocznym Kongresie Dyrektorów Marketingu można było wysłuchać wielu znakomitych specjalistów, zarówno z zagranicy, jak i z Polski. Wśród poruszanych tematów znalazły się między innymi: najnowsze badania i trendy, strategia marki i komunikacji, marketing mix, web 3.0, design i product development, SoLoMo (Social Local Mobile), user experience oraz lojalność klienta.

Zwieńczeniem kongresu było wręczenie nagród w II edycji Konkursu na Dyrektora Marketingu. Podczas gali konkursu, która odbyła się 26 kwietnia w sopockiej Ergo Arenie wręczono nagrody w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2011. Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2011 miał na celu wyłonienie prawdziwych talentów i osobowości w dziedzinie marketingu - tych, których działania w 2011 r. wpłynęły na sukces rynkowy firm, zmianę pejzażu komunikacji i reklamy w Polsce, pozwalając rozwijać się firmom mediowym i reklamowym. W poszczególnych kategoriach zwyciężyli:

Kategoria I - firmy z obrotami do 2 mln - nie przyznano nagrody

Kategoria II - firmy z obrotami 2 - 20 mln - Justyna Dziegieć (answear.com)

Kategoria III - firmy z obrotami 20 - 200 mln - Urszula Pierzchała (Miraculum)

Kategoria IV - firmy z obrotami 200 mln - 2 mld - Marek Kmiecik (Hoop Polska)

Kategoria V - firmy z obrotami powyżej 2 mld - Tomasz Marszałł (PKO BP)

Kategoria VI - instytucje rządowe i samorządowe - Łukasz Goździor (miasto Poznań)

Kategoria VII - instytucje i organizacje pozarządowe - nie przyznano nagrody

Grand Prix Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2011 otrzymał Tomasz Marszałł (PKO BP), wyróżnieniem uhonorowano Łukasza Legutko (IMGW).

Obsługą fotograficzną na gali zajęło się Studio maciaga.pl.

Partnerzy kongresu: PKN Orlen, Polpharma, K2 Internet, Multikino, Clever Frame, Prografix, GREY Group, Dragon Rouge, 180heartbeats, Mediacom, Digital One, AMS, Cohn&Wolfe, SARE, faceADDICTED, TVN, ONET, Euronet, NEC, Business Ad Network, DeFacto Event, Platforma Mediowa Point Group, SAR, PTBRiO, IAA, Manager MBA, PKPP Lewiatan, Rzeczpospolita, Money.pl, Biuro Reklamy Grupa Allegro, TRIAS, GMB Prosound, GG Network, Radio Zet Chili Zet, Yobberi, Coffee Heaven, HAHA FOTO oraz Torell S.A.

Polska strona kongresu: http://kongresdyrektorowmarketingu.pl

Angielska strona kongresu: http://cmocongress.com

Strona konkursu: http://dyrektormarketinguroku.pl

Strona organizatora: http://mediarun.pl

KONTAKT:

Noemi Tańska

Koordynator projektu

Kongres Dyrektorów Marketingu

tel. (22) 390 90 08

e-mail: n.tanska@mediarun.pl

---

Paulina Kukwa

Koordynator projektu

Dyrektor Marketingu Roku

tel. (22) 390 90 33

e-mail: p.kukwa@mediarun.pl

---

Obsługa PR:

Cohn & WolfeAnna Ginter

tel. kom. +48 502 198 796

e-mail: anna.ginter@cohnwolfe.pl

Anna Sztejter

tel. kom. +48 502 436 604

e-mail: anna.sztejter@cohnwolfe.pl

Źródło informacji: Mediarun

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.05.2012, 13:57
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ