Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Już 12 listopada 2012 r. o godz. 12:00 w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie rozpocznie się inauguracja Think Tanku "POLAND, GO GLOBAL". Projekt ten - wspólna inicjatywa KGHM Polska Miedź S.A. i ICAN Institute, wydawcy Harvard Business Review Polska - ma na celu promocję wiedzy i najlepszych praktyk w zakresie umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw oraz stworzenie platformy współpracy i wymiany najlepszych praktyk pomiędzy firmami.
Jak wskazuje raport o polskich przedsiębiorstwach inwestujących za granicą, opublikowany w maju 2012 r. przez firmę doradczą PwC, od początku XXI wieku wielkość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm wzrasta. Tylko w 2011 r. ich wartość zbliżyła się do 45 miliardów USD, co oznacza, że w ciągu 5 ostatnich lat wielkość środków zainwestowanych przez polskich przedsiębiorców wzrosła o ponad 200%.
"Mając na celu dodatkową stymulację tego wzrostu, zamierzamy podjąć wysiłki w celu zapewnienia teoretycznej i praktycznej wiedzy niezbędnej do internacjonalizacji przedsiębiorstw w Polsce oraz promocji ekspansji zagranicznej jako czynnika rozwoju" - mówi Andrzej Jacaszek, wydawca Harvard Business Review Polska, jeden z inicjatorów Think Tanku "POLAND, GO GLOBAL".
W konferencji inaugurującej weźmie udział ponad 200 osób, wśród nich przedstawiciele ministerstw, instytucji publicznych, świata akademickiego i największych polskich przedsiębiorstw. Dr Herbert Wirth, Ewald Raben, Jacek Socha - to niektórzy z panelistów i prelegentów, którzy podzielą się z uczestnikami doświadczeniami i praktykami w zakresie internacjonalizacji przedsiębiorstw.
Poruszone zostaną takie tematy, jak:
- Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw: szanse, wyzwania, dobre praktyki;
- Wschód czy zachód? Potencjalne kierunki nowych inwestycji Polskich firm;
- Jak przygotować organizację do rozwoju na rynkach międzynarodowych;
- Jak efektywnie zarządzać i współpracować z potencjalnymi partnerami.
Aktywność Think Tanku "POLAND, GO GLOBAL!" zmierza nie tylko do podniesienia konkurencyjności polskiej gospodarki, ale także osiągnięcia wymiernego postępu społecznego. Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.polandgoglobal.pl.
Chcąc dokonać rezerwacji miejsc, należy przesłać zgłoszenia do 8 listopada. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Logo dostępne pod adresem: http://zlecone.pap.pl/palio/html.run?_Instance=cms_siz.pap.pl&_PageID=4&_hrefZdj=20121106_188880036_logo.jpg&_CheckSum=980352617
KONTAKT:
Ewa Roller
tel. (22) 213 08 06
e-mail: e.roller@hbrp.pl
Źródło informacji: Harvard Business Review Polska
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.11.2012, 10:06 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |