Newsletter

E-papierosy w świetle najnowszych badań

28.02.2013, 17:52aktualizacja: 28.02.2013, 17:52

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

27 lutego 2013 r. w Polskiej Agencji Prasowej odbyła się konferencja na temat wpływu e-papierosów na zdrowie człowieka. Organizatorem była Grupa CHIC, europejski lider branży e-papierosów, producent marek Mild, Volish i Provog.

Celem konferencji było pokazanie wyników badań prowadzonych przez prof. dr hab. Andrzeja Sobczaka na temat e-palenia. Porównano m.in. skład aerozolu z papierosa elektronicznego z dymem papierosów konwencjonalnych. Wyniki badań spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem, dlatego w porozumieniu z prof. Sobczakiem na stronie: http://www.esmokinginstitute.com udostępniona została prezentacja omówiona w trakcie konferencji.

Podczas spotkania z dziennikarzami dr Michał Kozłowski z eSmoking Institute poruszył istotną kwestię potrzeby uregulowania rynku e-papierosów. Powstały Instytut będzie zajmował się zbieraniem informacji i prowadzeniem badań na temat e-palenia. W planach jest również opracowanie norm dla płynów nikotynowych oraz samych e-papierosów.

E-papierosy nadal są produktem nowym na rynku, a wiedza na ich temat jest mało powszechna. Bardzo istotne jest rzetelne informowanie, czego podejmuje się eSmoking Institute i Grupa CHIC.

Prezentacja do pobrania: http://esmokinginstitute.com/files/prezentacja.pdf

Zdjęcie dostępne pod adresem: http://zlecone.pap.pl/palio/html.run?_Instance=cms_siz.pap.pl&_PageID=4&_hrefZdj=20130228_66442122_Konferencja_e-papierosy.jpg&_CheckSum=1763147747

Organizator:

dr Michał Kozłowski

tel. kom. +48 606 580 565

e-mail: michal.kozlowski@esmokinginstitute.com

Źródło informacji: eSmoking Institute

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.02.2013, 17:52
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ