Newsletter

Prudential rozpoczyna sprzedaż ubezpieczeń w Polsce, oferując innowacyjny produkt - Premiopolisa

05.03.2013, 17:00aktualizacja: 05.03.2013, 17:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Prudential rozpoczyna działalność w Polsce. Firma będzie oferować ubezpieczenia na życie, w tym unikatowy na rynku, flagowy produkt - Premiopolisę. Prudential stworzył dwa subfundusze dla polskich klientów, zasilone od samego początku łącznie kwotą niemal 290 mln zł. Ponad 100 konsultantów podczas obsługi klientów będzie korzystało z pierwszej w naszym kraju, w pełni mobilnej aplikacji sprzedażowej dostępnej na tabletach. Do końca 2013 r. liczba konsultantów powinna wzrosnąć do 350.

Prudential rozpoczyna w Polsce sprzedaż ubezpieczeń na życie. Spółka skupi się na oferowaniu unikalnych produktów dla osób, które są zainteresowane ochroną finansową rodziny w przypadku śmierci, oszczędzaniem na emeryturę lub przyszłość dzieci.

"To wyjątkowa dla nas okazja, aby rozpocząć działalność w jednym z wyróżniających się, pod względem ekonomicznym, kraju Europy. Prudential i Polska są ze sobą silnie powiązane historycznie, a relacja ta wywodzi się jeszcze z okresu międzywojennego. Doświadczenie to dodatkowo wzmacnia podstawy naszej działalności w tym kraju oraz szanse na sukces" - powiedział Rob Devey, Prezes Prudential UK & Europe.

"Bardzo dokładnie przygotowaliśmy się na rozpoczęcie naszej nowej działalności, tworząc silną oraz dobrze zorganizowaną platformę operacyjną i technologiczną do zarządzania naszą sprzedażą. Skupiliśmy się również na przygotowaniu bogatej oferty produktów, w tym Premiopolisy. Jednocześnie od października ubiegłego roku budowaliśmy jeden z najlepszych zespołów konsultantów ds. planowania finansowego na rynku, którzy odbyli liczne szkolenia związane z naszymi produktami i wizją sprzedaży w Polsce. Właśnie rozpoczynamy sprzedaż na tym rynku i konsultanci będą jedną z naszych wizytówek, zapewniając wyjątkową obsługę oraz unikalne produkty naszym klientom. Właśnie z tego Prudential jest znany w pozostałych krajach, w których działamy" - powiedział Abhishek Bhatia, Prezes Prudential Polska.

W celu uruchomienia działalności w Polsce do 2015 r. Prudential zainwestuje 150 mln zł. W tym czasie planuje również stworzyć ok. 1 200 nowych miejsc pracy. Główna siedziba firmy znajduje się w Warszawie, natomiast sieć agencyjna w latach 2013-2014 będzie rozwijana w kluczowych miastach Polski. Celem Prudential jest osiągnięcie pozycji jednego z wiodących ubezpieczycieli w Polsce w ciągu najbliższych 10 lat. Na poziomie operacyjnym spółka zamierza osiągnąć rentowność dzięki sprzedaży unikatowych produktów, dodatkowych usług oraz proaktywnemu zarządzaniu ryzykiem.

Unikalne produkty

Głównym czynnikiem, który ma pomóc Prudential w osiągnięciu założonych celów na polskim rynku, będzie innowacyjne ubezpieczenie na życie - Premiopolisa. Ten produkt, zakładający indywidualną ochronę, oferuje możliwość wzrostu kapitału bądź gwarancję zwrotu składek. Polisa ta nie tylko dostarcza finansowe zabezpieczenie w przypadku śmierci klienta, ale również formy odszkodowań w postaci umów dodatkowych na wypadek poważnych chorób, śmierci w nieszczęśliwym wypadku lub niezdolności do pracy. Ponadto składki Premiopolisy będą inwestowane poprzez dwa wiodące subfundusze Prudential - With-Profits Fund. Co więcej, Prudential zasilił dla polskich klientów każdy z nich kwotą ok. 145 mln zł (30 mln GBP), dzięki czemu aktywa ubezpieczonych korzystają ze skali subfunduszy już od samego początku działalności firmy w Polsce.

"Premiopolisa będzie kluczowym produktem w naszej ofercie skierowanej do Polaków. Co więcej, według badań rynkowych 6 na 10 potencjalnych klientów byłoby zainteresowanych takim produktem. To unikalne ubezpieczenie na polskim rynku. Naszym zdaniem trafi do świadomości nowej generacji rodziców, wykształconych i świadomych tego jak duże znaczenie ma zapewnienie finansowego bezpieczeństwa najbliższym" - dodaje Abhishek Bhatia.

Połączyć tradycję z przyszłymi potrzebami

Prudential posiada 165 lat doświadczenia w dziedzinie ubezpieczeń, osiągając w tym czasie wiele sukcesów na globalnym rynku finansowym. Aby osiągnąć założony cel na równie wymagającym polskim rynku, Prudential Polska uruchomi przełomowe narzędzia obsługi klienta. Konsultanci będą bowiem wyposażeni w autorską, pierwszą na polskim rynku finansowym, w pełni mobilną aplikację sprzedażową, z której będą korzystali za pomocą posiadanych tabletów.

Rozwiązanie to umożliwi konsultantom zaprezentowanie firmy potencjalnym klientom, przedstawienie jej wartości, historii i planów w kilku szybkich krokach. Natomiast kluczowym narzędziem w aplikacji jest jej część analityczna. Dzięki niej konsultant będzie mógł sprawnie przeprowadzić analizę potrzeb i możliwości finansowych klienta w celu oszacowania ryzyk związanych z zaspokojeniem jego oczekiwań. Po spotkaniu osoba zainteresowana ubezpieczeniem otrzyma za pomocą poczty elektronicznej podsumowanie wszystkich omawianych tematów, wraz z oceną ryzyka i sugerowaną wysokością składki ubezpieczenia. Dodatkowo podpisywanie umów będzie w znacznej mierze odbywało się online, co znacząco przyśpieszy cały proces.

Rozwój sieci sprzedaży

Kolejnym czynnikiem, który ma pomóc firmie osiągnąć sukces w Polsce, jest rozbudowana sieć agencyjna. Prudential planuje jej rozwój i zatrudnienie 350 konsultantów ds. planowania finansowego i uruchomienie 10 oddziałów do końca 2013 r. Liczba konsultantów oraz oddziałów będzie dynamicznie rosła w najbliższych dwóch latach. Aczkolwiek rozwój sieci Prudential będzie zależał od dostępności odpowiednio wykwalifikowanych i doświadczonych osób. Wynika to z faktu, że Prudential kładzie duży nacisk na posiadaną przez swoich pracowników wiedzę i umiejętności na wszystkich rynkach działalności.

Prudential będzie zachęcał najlepszych kandydatów unikalnym podejściem do rekrutacji, zapewniając jasną ścieżkę kariery, skupiając uwagę na profesjonalnych szkoleniach oraz wyjątkowym poziomie obsługi klienta. "Poszukujemy najlepszych kandydatów, którzy będą w stanie sprostać naszym wysokim wymaganiom. W zamian oferujemy naszym pracownikom najlepsze warunki pracy na rynku oraz szkolenia, wspierające rozwój umiejętności i kariery. Naszym celem jest zbudowanie silnych partnerskich relacji między Prudential, naszymi konsultantami oraz klientami, bazując na profesjonalnej obsłudze klienta" - powiedział Abhishek Bhatia.

Źródło informacji: Prudential Polska

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.03.2013, 17:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ