Newsletter

Getin Bank automatyzuje marketing

10.07.2013, 13:47aktualizacja: 10.07.2013, 13:47

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Getin Bank wybrał system SALESmanago Marketing Automation i połączył prowadzoną działalność e-mail marketingową ze sprzedażą z udziałem Call Center i sprzedażą bezpośrednią prowadzoną w placówkach.

Dzięki zastosowaniu strategii Marketing Automation i wysyłce standardowych newsletterów przez system SALESmanago, możliwe jest połączenie e-mail marketingu z procesem sprzedażowym i zaplanowanie automatycznych punktów styku z klientem z dopasowanymi personalizowanymi komunikatami i ofertami produktowymi.

SALESmanago to polski system i największa w Europie Centralnej platforma do automatyzacji marketingu z której korzysta ponad 400 firm w Polsce i zagranicą m in. Eurolot, Rainbow Tours, Jean Louis David, Multikino i liczna grupa małych i średnich przedsiębiorstw.

KONTAKT:

Benhauer Sp. z o.o. Sp.K.

ul. Krupnicza 3

31-123 Kraków

tel. kom. +48 531 756 313

Źródło informacji: www.salesmanago.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.07.2013, 13:47
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ