Newsletter

Getin Bank automatyzuje marketing

10.07.2013, 13:47aktualizacja: 10.07.2013, 13:47

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Getin Bank wybrał system SALESmanago Marketing Automation i połączył prowadzoną działalność e-mail marketingową ze sprzedażą z udziałem Call Center i sprzedażą bezpośrednią prowadzoną w placówkach.

Dzięki zastosowaniu strategii Marketing Automation i wysyłce standardowych newsletterów przez system SALESmanago, możliwe jest połączenie e-mail marketingu z procesem sprzedażowym i zaplanowanie automatycznych punktów styku z klientem z dopasowanymi personalizowanymi komunikatami i ofertami produktowymi.

SALESmanago to polski system i największa w Europie Centralnej platforma do automatyzacji marketingu z której korzysta ponad 400 firm w Polsce i zagranicą m in. Eurolot, Rainbow Tours, Jean Louis David, Multikino i liczna grupa małych i średnich przedsiębiorstw.

KONTAKT:

Benhauer Sp. z o.o. Sp.K.

ul. Krupnicza 3

31-123 Kraków

tel. kom. +48 531 756 313

Źródło informacji: www.salesmanago.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.07.2013, 13:47
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ