Newsletter

Nagrody Global Student Entrepreneur Awards międzynarodowej Organizacji Przedsiębiorców będą przyznawane również w Polsce

28.08.2013, 11:21aktualizacja: 28.08.2013, 11:21

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

ALEXANDRIA, Wirginia, 27 sierpnia 2013 roku. /PRNewswire/ - Ogłoszono dzisiaj, że nagrody Global Student Entrepreneur Awards (GSEA) (http://www.gsea.org/) - ogólnoświatowy konkurs dla uczniów i studentów prowadzących własne przedsiębiorstwa - przyznawane przez międzynarodową Organizację Przedsiębiorców (Entrepreneurs’ Organisation, EO) (http://www.eonetwork.org/Pages/welcome.aspx) będą przyznawane również w Polsce. Co roku na całym świecie odbywają się konkursy lokalne, których zadaniem jest wyłonienie studentów kwalifikujących sie do udziału w ogólnoświatowym finale w Nowym Jorku. Zwiększenie zasięgu konkursu umożliwi polskim studentom wzięcie udziału w tej rywalizacji.

"To wydarzenie będzie stanowić punkt przełomowy w rozwoju konkursu oraz umożliwi prezentację polskich przedsiębiorców na arenie światowej" - stwierdził Ian Scarffe, członek EO i przedstawiciel konkursu Global Student Entrepreneur Awards na Polskę.

GSEA to najważniejszy ogólnoświatowy konkurs dla uczniów szkół średnich oraz studentów studiów licencjackich i magisterskich, którzy posiadają i prowadzą własne firmy, jednocześnie kontynuując naukę w szkole lub na uczelni. GSEA wspiera początkujących studentów-przedsiębiorców, którzy szczególnie potrzebują doradztwa, uznania dla ich osiągnięć oraz odpowiednich kontaktów, umożliwiających im odniesienie sukcesu dzięki rozwojowi swojej działalności.

Nadrzędnym celem i misją GSEA jest inspirowanie uczniów i studentów do podejmowania działań przedsiębiorczych poprzez promowanie na rynku ogólnoświatowym przedsiębiorców będących w trakcie studiów. Posiadają oni innowacyjne przedsiębiorstwa przynoszące zyski, wykazują się odpowiedzialnością społeczną oraz przestrzegają najwyższych norm etycznych.

W Polsce konkurs sponsoruje Virgin Mobile Polska - firma, która od wielu lat podejmuje aktywne działania na rzecz wspierania przedsiębiorczości.

"Virgin Mobile Polska od pojawienia się na polskim rynku w sierpniu 2012 r., zajmuje się prowadzeniem specjalnego projektu pod nazwą Virgin Academy, którego celem jest promowanie przedsiębiorczości wśród młodych Polaków - skomentował Tomasz Gniewek, dyrektor zarządzający Virgin Mobile Polska. - Virgin Mobile Polska z entuzjazmem oczekuje możliwości rozwijania ducha przedsiębiorczości wśród polskich uczniów i studentów dzięki konkursowi Global Student Entrepreneur Awards".

Studenci studiów licencjackich i magisterskich, którzy posiadają i prowadzą przedsiębiorstwo od co najmniej pół roku, mogą wziąć udziału w eliminacjach, aby walczyć o główną nagrodę w konkursie Global Student Entrepreneur Awards. Kandydaci do głównej nagrody współzawodniczą z młodymi przedsiębiorcami z całego świata.

Konkursy regionalne odbywają się w 25 krajach w okresie od kwietnia do października, a światowy finał konkursu jest organizowany w listopadzie, w ciągu Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Do członków jury w zeszłorocznym finale konkursu należeli przedstawiciele NYSE Euronext, Fundacji Kaufmanna, Cisco, The New York Times, Upstart Business Journal, EO, a także zwycięzcy GSEA z poprzednich lat.

Zwycięzca światowego finału konkursu otrzyma 150 000 USD w gotówce oraz, w ramach nagrody rzeczowej, możliwość skorzystania z usług biznesowych Entrepreneurs' Organization (EO) wspomagających rozwój przedsiębiorstwa.

Global Student Entrepreneur Awards firmowany przez Organizację Przedsiębiorców

Będąc jednym z najważniejszych światowych konkursów dla uczniów i studentów studiów licencjackich i magisterskich, Global Student Entrepreneur Awards (GSEA) reprezentuje ponad 1 700 wybitnych, studentów-przedsiębiorców z ponad 20 krajów. Powstały z misją inspirowania studentów do zakładania i rozwijania przedsięwzięć biznesowych, GSEA przedstawia całemu światu właścicieli nowatorskich studenckich biznesów. Od 1998 roku program GSEA, rozpoczęty w Szkole Biznesu Johna Cooka w Saint Louis University, honoruje wybitnych studentów, którzy radzą sobie z pełnym obciążeniem studiów dziennych, jednocześnie prowadząc swoje własne przedsiębiorstwo.

Organizacja Przedsiębiorców (Entrepreneurs' Organization/EO) przejęła kierownictwo GSEA w 2006 r., aby zaoferować studiującym przedsiębiorcom dostęp do globalnej sieci mentorów, zasobów i połączeń z najbardziej wpływowymi społecznościami przedsiębiorców na świecie. GSEA jest hojnie wspierany przez największe fundacje, w tym NYSE Euronext, Fundację Ewing Marion Kauffman i Petera Thomasa. Aby zarekomendować studenta-przedsiębiorcę lub zaangażować się w działalność GSEA, należy odwiedzić stronę internetową: http://www.gsea.org lub śledzić profil konkursu na serwisie Twitter: @GSEACompetition.

Organizacja Przedsiębiorców (EO)

Organizacja Przedsiębiorców tworzy dynamiczną sieć składającą się z ponad 8 700 właścicieli firm w 42 krajach. EO powstała w 1987 roku z inicjatywy grupy młodych przedsiębiorców, a w 2012 r. obchodziła swoje 25-lecie. Dzięki doświadczeniu w zakresie transformacji przedsiębiorstw i rozległej sieci kontaktów biznesowych, EO zmienia życie przedsiębiorców, którzy dzięki temu mogą zmieniać świat. EO to projekt pełniący funkcję swojego rodzaju katalizatora, który tworzy przestrzeń wzajemnej wymiany wiedzy, doświadczeń i pomysłów na rozwój, co prowadzi do większego sukcesu i wzbogacenia życia wszystkich zaangażowanych członków. Status członka jednego ze 120 oddziałów EO uzyskuje się wyłącznie po otrzymaniu zaproszenia. Przeciętny członek Organizacji Przedsiębiorców to 41-letni właściciel firmy generującej roczne przychody 17,3 mln dolarów amerykańskich. Więcej informacji o EO można uzyskać na stronie internetowej: http://www.eonetwork.org lub dzwoniąc pod numer +1 703 519 6700, a także za pośrednictwem serwisu Twitter: @EntrepreneurOrg.

Virgin Mobile Polska (VMP)

Virgin Mobile Polska to operator telefonii komórkowej, który rozpoczął swoją działalność w Polsce w sierpniu 2012 roku. Charakterystycznymi cechami jego oferty jest prosty plan taryfowy (wiadomość tekstowa - 0,06 zł, minuta rozmowy - 0,19 zł, 100 MB transferu po doładowaniu konta - 10 zł), uczciwe i przejrzyste zasady, wysoka jakość obsługi klienta prowadzonej przez Centrum Miłej Obsługi Klientów (połączenie bezpłatne pod nr *222) oraz atrakcyjne promocje (np. w 2013 r. wprowadzono darmowe wiadomości tekstowe do wszystkich sieci do końca roku, a także korzystne pakiety internetowe).

Od początku swojej działalności Virgin Mobile Polska utrzymuje aktywną komunikację za pośrednictwem mediów społecznościowych (takich jak portale Google+, You Tube i Facebook, na których firma zgromadziła już grono fanów liczące 130 000 osób). VMP skupia się na budowaniu świadomości swojej marki wśród Polaków, rozwoju sieci dystrybucji i promocji bieżącej oferty. Jak do tej pory Virgin Mobile Polska udało się przyciągnąć swoją ofertą 100 000 użytkowników i klientów indywidualnych (stan z kwietnia 2013 roku). Celem VMP jest zdobycie miliona klientów w ciągu następnych trzech lat.

http://www.VirginMobile.pl

Źródło: Entrepreneurs' Organization

KONTAKT:

Organizacja Przedsiębiorców

Ryan Meyer

tel. 571-481-2427

e-mail: rmeyer@eonetwork.org

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.08.2013, 11:21
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii