Pobierz materiał i Publikuj za darmo
PARYŻ i SAN FRANCISCO - (BUSINESS WIRE) - Po ośmiu miesiącach od pomyślnego debiutu jej aplikacji w sklepie Google Play, spółka Be-Bound® nadal podbija rynki całego świata dzięki strategii poszerzania partnerstwa z operatorami sieci komórkowych.
Technologie stosowane przez Be-Bound® umożliwiają uzyskanie i utrzymanie połączenia z Internetem za pośrednictwem dowolnej sieci, w tym również najbardziej rozpowszechnionych sieci 2G, które pozwalają dziś wyłącznie na przesyłanie wiadomości w formie tekstowej. Operatorzy ci planują wykorzystać technologię Be-Bound ® do poszerzenia i uzupełnienia swoich istniejących już sieci 3G, 4G oraz WiFi, przez co umożliwią połączenie z Internetem po przystępnych cenach milionom osób, które w przeciwnym razie miałyby problem z połączeniem albo w ogóle nie miałyby takiej możliwości.
Technologia Be-Bound, do działania której wystarczy znacznie niższa przepustowość (do 1000 razy) niż tradycyjne aplikacje na smartfony, posiada istotne zalety zarówno dla użytkownika (redukując zużycie danych i koszty), jak i dla operatorów, którym zależy na optymalizacji ruchu w swoich sieciach. To nowe podejście umożliwi dostęp do mobilnego Internetu na całym świecie czterem miliardom osób, które obecnie mają przerwy w dostępie albo nie mają go wcale. Oferta ta uwzględnia ograniczenia finansowe, jakim podlegają przyszli użytkownicy, chcący korzystać z dobrodziejstw globalnej sieci.
Energiczna strategia Be-Bound zwróciła uwagę inwestorów, pozwalając spółce ukończyć w rekordowo krótkim czasie swoją pierwszą turę pozyskiwania funduszy - wyemitowała pierwszy pakiet uprzywilejowanych akcji dla inwestorów (ang. Series A round) o wartości 4,5 miliona USD. Do grona nowych inwestorów Be-Bound należą Gonzague de Blignieres, były przewodniczący rady nadzorczej Equistone France, Barclays Private Equity France oraz Global Corporate Investment Holding - jeden z największych funduszy inwestycyjnych w Zatoce oraz partner Francji w tym regionie.
"Inwestycja ta stawia nas w samym centrum nowej rewolucji w dostępie do Internetu mobilnego i daje nam wyjątkową przewagę nad konkurencją. Nasze rozwiązanie nie generuje żadnych kosztów w zakresie inwestycji w infrastrukturę. Co więcej, pozwala operatorom na oferowanie ich dotychczasowym klientom możliwości natychmiastowego połączenia z Internetem mobilnym w niemal każdym miejscu na świecie, generując tym samym dodatkowe przychody" - powiedział Albert Szulman, założyciel i dyrektor generalny Be-Bound®.
Informacje o spółce Be-Bound®
Spółka powstała w 2011 roku. Jej założyciele, Albert SZULMAN i Yazid CHIR, oparli się na prostym założeniu: umożliwić użytkownikom smartfonów korzystanie z Internetu mobilnego w każdym miejscu na świecie - nawet w krajach, w których Internet mobilny jest słabo dostępny lub niedostępny, jak również na obszarach o słabej dostępności.
KONTAKT:
Informacje dla prasy w Stanach Zjednoczonych:
Be-Bound
Michel Ktitareff
tel. +1 415-260-0590
e-mail: mktitareff@be-bound.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.09.2014, 19:46 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |