Newsletter

Spółka Be-Bound pozyskała 4,5 mln USD, aby zapewnić "reszcie z nas" dostęp do Internetu mobilnego

08.09.2014, 19:46aktualizacja: 08.09.2014, 19:46

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PARYŻ i SAN FRANCISCO - (BUSINESS WIRE) - Po ośmiu miesiącach od pomyślnego debiutu jej aplikacji w sklepie Google Play, spółka Be-Bound® nadal podbija rynki całego świata dzięki strategii poszerzania partnerstwa z operatorami sieci komórkowych.

Technologie stosowane przez Be-Bound® umożliwiają uzyskanie i utrzymanie połączenia z Internetem za pośrednictwem dowolnej sieci, w tym również najbardziej rozpowszechnionych sieci 2G, które pozwalają dziś wyłącznie na przesyłanie wiadomości w formie tekstowej. Operatorzy ci planują wykorzystać technologię Be-Bound ® do poszerzenia i uzupełnienia swoich istniejących już sieci 3G, 4G oraz WiFi, przez co umożliwią połączenie z Internetem po przystępnych cenach milionom osób, które w przeciwnym razie miałyby problem z połączeniem albo w ogóle nie miałyby takiej możliwości.

Technologia Be-Bound, do działania której wystarczy znacznie niższa przepustowość (do 1000 razy) niż tradycyjne aplikacje na smartfony, posiada istotne zalety zarówno dla użytkownika (redukując zużycie danych i koszty), jak i dla operatorów, którym zależy na optymalizacji ruchu w swoich sieciach. To nowe podejście umożliwi dostęp do mobilnego Internetu na całym świecie czterem miliardom osób, które obecnie mają przerwy w dostępie albo nie mają go wcale. Oferta ta uwzględnia ograniczenia finansowe, jakim podlegają przyszli użytkownicy, chcący korzystać z dobrodziejstw globalnej sieci.

Energiczna strategia Be-Bound zwróciła uwagę inwestorów, pozwalając spółce ukończyć w rekordowo krótkim czasie swoją pierwszą turę pozyskiwania funduszy - wyemitowała pierwszy pakiet uprzywilejowanych akcji dla inwestorów (ang. Series A round) o wartości 4,5 miliona USD. Do grona nowych inwestorów Be-Bound należą Gonzague de Blignieres, były przewodniczący rady nadzorczej Equistone France, Barclays Private Equity France oraz Global Corporate Investment Holding - jeden z największych funduszy inwestycyjnych w Zatoce oraz partner Francji w tym regionie.

"Inwestycja ta stawia nas w samym centrum nowej rewolucji w dostępie do Internetu mobilnego i daje nam wyjątkową przewagę nad konkurencją. Nasze rozwiązanie nie generuje żadnych kosztów w zakresie inwestycji w infrastrukturę. Co więcej, pozwala operatorom na oferowanie ich dotychczasowym klientom możliwości natychmiastowego połączenia z Internetem mobilnym w niemal każdym miejscu na świecie, generując tym samym dodatkowe przychody" - powiedział Albert Szulman, założyciel i dyrektor generalny Be-Bound®.

Informacje o spółce Be-Bound®

Spółka powstała w 2011 roku. Jej założyciele, Albert SZULMAN i Yazid CHIR, oparli się na prostym założeniu: umożliwić użytkownikom smartfonów korzystanie z Internetu mobilnego w każdym miejscu na świecie - nawet w krajach, w których Internet mobilny jest słabo dostępny lub niedostępny, jak również na obszarach o słabej dostępności.

KONTAKT:

Informacje dla prasy w Stanach Zjednoczonych:

Be-Bound

Michel Ktitareff

tel. +1 415-260-0590

e-mail: mktitareff@be-bound.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.09.2014, 19:46
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ