Newsletter

CIMA wprowadza Certificate in Shared Services - globalny certyfikat dedykowany pracownikom sektora usług dla biznesu

08.10.2014, 19:37aktualizacja: 08.10.2014, 19:37

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

CIMA logo
CIMA logo
Pierwszy na świecie certyfikat w zakresie usług wspólnych, akredytowany przez globalną organizację.

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie rynku, Chartered Institute of Management Accountants (CIMA), największa organizacja zrzeszająca specjalistów z dziedziny rachunkowości zarządczej, zaprezentowała w Berlinie swój nowy certyfikat.

Kurs prowadzący do zdobycia certyfikatu rozwija umiejętności potrzebne specjalistom sektora nowoczesnych usług biznesowych, a pracodawcom pozwala zadbać o rozwój najzdolniejszych pracowników. Uczestnicy szkolenia zyskują wiedzę dotyczącą najlepszych praktyk, narzędzi oraz technik stosowanych w centrach usług wspólnych. Certyfikat porządkuje również wiedzę w kluczowych dziedzinach związanych z działaniem centrów usług wspólnych (finanse, IT, HR, logistyka).

"W Europie Środkowo-Wschodniej jesteśmy liderem pod względem liczby inwestycji oraz zatrudnienia w sektorze usług outsourcingowych. Certyfikat może zatem okazać się szczególnie przydatny w rozwoju branży w naszym kraju. Jeszcze do niedawna w Polsce realizowane były przede wszystkim proste procesy finansowe, lecz obecnie, w związku ze zdobytym doświadczeniem przyciągamy także te coraz bardziej zaawansowane" - komentuje Jakub Bejnarowicz, country manager CIMA, Polska.

"Aby sprostać wymaganiom klientów, centra operacyjne muszą zwiększać kompetencje swoich pracowników. Doskonałą odpowiedź na podwyższanie kompetencji znalazł Instytut CIMA. Oferowany przez Instytut certyfikat zwiększa wiedzę kadr, ma pozytywny wpływ na rozwój osobisty pracowników, a menedżerom pozwala budować zespoły gotowe na realizację coraz bardziej zaawansowanych procesów" - wyjaśnia Wiktor Doktór, ekspert ds. outsourcingu i BPO.

Prace nad stworzeniem nowego certyfikatu ruszyły dwa lata temu w odpowiedzi na zgłaszane przez pracodawców oczekiwania, co do kwalifikacji pracowników sektora usług wspólnych. Podczas opracowywania programu kursu współpracowano m.in z: PepsiCo, Ford, Network Rail, Shell. "Poza praktykami biznesu konsultowaliśmy się z profesorami uczelni wyższych, którzy zajmują się procesami outsourcingowymi. Współtworzyli oni program i pomogli wypracować właściwy proces nauczania oraz sprawdzania kompetencji" - dodaje Bejnarowicz.

Szkolenie obejmuje naukę poprzez poznawanie tekstów specjalistycznych oraz e-learning. Takie rozwiązanie zapewnia elastyczność i jest dostępne przez 365 dni w roku. Kurs trwa 100 godzin, a egzamin można zdawać w pięciu tysiącach centrów komputerowych na świecie, z czego w 39 zlokalizowanych w Polsce.

Rejestracja pracowników na kursy rusza od połowy listopada 2014 r. Pierwsze egzaminy odbędą się w styczniu 2015 r.

KONTAKT:

Nina Osucha

tel. +48 (22) 327 61 35

tel. kom. +48 604 937 400

e-amil: n.osucha@visiongroup.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 08.10.2014, 19:37
Źródło informacji Chartered Institute of Management Accountants
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ