Newsletter

P&G rozszerza swoje cele w zakresie zrównoważonego rozwoju dla oszczędzania surowców i ochrony środowiska

14.10.2014, 12:52aktualizacja: 14.10.2014, 12:52

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

CINCINNATI - (BUSINESS WIRE) - Spółka Procter & Gamble (NYSE: PG) rozszerzyła dziś zakres swoich celów zrównoważonego rozwoju dążąc do dalszego tworzenia wartości poprzez swoje preferowane przez konsumentów marki i produkty przy jednoczesnym oszczędzaniu zasobów, ochronie środowiska i poprawie warunków społecznych dla najbardziej potrzebujących.

"Wciąż poprawiamy poziom wszystkich naszych produktów pod względem bezpieczeństwa dla środowiska we wszystkich aspektach ich cyklu życiowego - począwszy od produkcji, poprzez pakowanie i dostawę, aż po ich stosowanie przez konsumentów - powiedział Martin Riant, sponsor wykonawczy P&G w zakresie kwestii środowiskowych i prezes grupy Global Baby and Feminine & Family Care. - Ograniczamy wpływ na środowisko naszych produktów wśród kupujących, naszych społeczności oraz samej spółki, a jednocześnie zapewniamy jakość i wyniki, których wszyscy oczekują od wyrobów P&G".

W swoich poczynaniach P&G kieruje się 12 ustalonymi celami w zakresie zrównoważonego rozwoju w kierunku realizacji wizji 100% wykorzystania energii odnawialnych, 100% materiałów odnawialnych i uzyskanych z recyklingu dla wszystkich produktów i opakowań oraz braku odpadów konsumenckich i produkcyjnych trafiających na wysypiska. Od czasu ustanowienia tych celów w roku 2010, P&G poczyniło znaczące postępy. W tej chwili funkcjonuje 70 niewytwarzających żadnych odpadów zakładów produkcyjnych; wyraźnie spadło zużycie energii i wody oraz emisje CO2 i transport ciężarowy; wzrosło istotnie wykorzystanie energii odnawialnych i ilość certyfikatów materiałów pierwotnych. P&G rozszerzył również zakres swoich działań w dziedzinie zrównoważenia społecznego, co roku zmieniając życie ponad 50 mln osób na lepsze dzięki pomocy dla ofiar klęsk żywiołowych i takim programom jak Children’s Safe Drinking Water (bezpieczna woda pitna dla dzieci) i partnerstwo Pampers UNICEF.

P&G dodało dziś nowe cele w perspektywie do 2020 r. w zakresie oszczędzania wody i opakowań produktów.

Oszczędzanie wody od wielu lat jest priorytetem P&G. Między rokiem 2002 a 2012 spółka obniżyła zużycie wody w swoich zakładach produkcyjnych o ponad 70% na jednostkę produkcji. Teraz P&G rozszerza swoje zobowiązania o:

  • zmniejszenie ilości wody zużywanej w zakładach produkcyjnych spółki o kolejne 20% na jednostkę produkcji, ze szczególnym naciskiem na rozwiązania oszczędnościowe w zakładach położonych w regionach ubogich w wodę;
  • zapewnienie miliardowi ludzi dostępu do produktów oszczędzających wodę.

Ekologiczne opakowania są kolejnym kluczowym priorytetem P&G. Spółka jest na dobrej drodze do ograniczenia opakowań o 20% na jednostkę produkcji do roku 2020. Te postępy sprawiają, że P&G podnosi poprzeczkę, zobowiązując się do:

  • podwojenia wykorzystania żywicy z recyklingu w opakowaniach z tworzyw sztucznych;
  • zapewniania możliwości recyklingu 90% opakowań produktów spółki lub wprowadzenia programów, dających tę możliwość.

Poza tymi dwoma rozszerzonymi celami, P&G w całym łańcuchu dostaw stara się, aby do 2020 r. rozwinąć swoje możliwości zamiany najlepszych surowców pochodzących z ropy naftowej surowcami odnawialnymi, o ile pozwalają na to koszty i skala produkcji.

"Jesteśmy zaangażowani w odpowiedzialne rozwijanie działalności P&G - powiedział Riant. - Chcemy stworzyć wiodącą na rynku wartość dla naszych konsumentów i udziałowców, jednocześnie oszczędzając zasoby, chroniąc środowisko i poprawiając jakość życia najbardziej potrzebujących. Cele rozwojowe i ekologiczne P&G wzajemnie się uzupełniają".

Procter & Gamble

Za pośrednictwem swych marek P&G służy prawie 5 mld osób na całym świecie. Firma posiada jedno z najsolidniejszych portfolio zaufanych, wiodących marek wysokiej jakości, m.in: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w ok. 70 krajach. Aktualności i szczegółowe informacje na temat P&G i jej marek znaleźć można na stronie: http://www.pg.com. Aby dowiedzieć się więcej o celach środowiskowych P&G, kliknij tutaj: P&G Sustainability.

Źródło: Procter & Gamble

KONTAKT:

P&G

Lisa Popyk

tel. 513-983-5058

e-mail: popyk.la@pg.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.10.2014, 12:52
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ