Newsletter

American Express Meetings & Events nawiązuje współpracę z DoubleDutch, by zapewnić klientom większą kontrolę nad zwrotem z inwestycji w organizację wydarzeń

15.10.2014, 11:47aktualizacja: 15.10.2014, 11:47

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- Nowy panel nawigacyjny zapewnia kompleksowy wgląd w skalę powodzenia wydarzenia, łącząc funkcję analizy danych od American Express Meetings & Events z opracowanymi przez DoubleDutch metodami pomiaru doświadczeń uczestników.
<p> 
<p>- Obie spółki zawierają także umowę dotyczącą bezkonkurencyjnej aplikacji DoubleDutch do obsługi wydarzeń, która, po odpowiednim dostosowaniu, będzie oferowana bezpośrednio klientom American Express Meetings & Events.

LAS VEGAS - (BUSINESS WIRE) - Spółka American Express Meetings & Events ogłosiła dziś nawiązanie współpracy z DoubleDutch, globalnym dostawcą mobilnych technologii do obsługi wydarzeń, w celu uruchomienia ekskluzywnego, opartego na danych panelu nawigacyjnego dla specjalistów z branży spotkań. Panel ten ma łączyć w sobie funkcję pomiarów ilościowych udostępnioną przez American Express Meetings & Events z opracowanymi przez DoubleDutch metodami zbierania opinii od uczestników różnego rodzaju wydarzeń. Dysponując obrazem tych kluczowych danych analitycznych - dostępnych dla pojedynczego wydarzenia lub całej ich serii - będzie można dokładniej oszacować całkowitą stopę zwrotu z inwestycji w organizację wydarzenia i ustalić, które jej aspekty należy skorygować z korzyścią dla rozwoju swojej strategii organizacyjnej.

Zgodnie z umową klienci American Express Meetings & Events uzyskają bezpośredni dostęp do aplikacji DoubleDutch. Aplikacja ta cieszy się już szerokim uznaniem w branży z uwagi na atrakcyjny sposób promowania społecznej interakcji między samymi uczestnikami, a także między uczestnikami a treściami dotyczącymi danego wydarzenia. Spostrzeżenia uczestników wydarzeń gromadzone przez aplikację na podstawie nawiązywanych przez nich kontaktów przesyłane będą do panelu nawigacyjnego, pomagając tym samym organizatorom w optymalizowaniu doświadczeń związanych z uczestnictwem w danym wydarzeniu.

"Pragniemy kreować trendy w zakresie technologicznych innowacji - m.in. poprzez szerszą integrację z liderami naszej branży - a tym samym zrewolucjonizować doświadczenia płynące z uczestnictwa w wydarzeniach, zarówno dla ich organizatorów, jak i uczestników - powiedział Issa Jouaneh, wiceprezes i dyrektor naczelny American Express Meetings & Events. - Szczególny nacisk kładziemy na dostarczanie danych, które można wykorzystać w działaniu, ale też spostrzeżeń przydatnych w programach naszych klientów, a łącząc dogłębną wiedzę o projektowaniu marketingu doświadczeń i kontroli kosztów z opracowanymi przez DoubleDutch metodami sprawozdawczości w zakresie zaangażowania uczestników, możemy dostarczyć klientom jeszcze dokładniejsze i skuteczniejsze metody pomiaru i wzbogacania doświadczeń uczestników wydarzeń".

Jak dodał p. Jouaneh: "Ponadto, uzupełniając nasze portfolio rozwiązań o aplikację DoubleDutch, udostępniamy kompletny zestaw narzędzi potrzebnych do zintegrowanej, kompleksowej obsługi doświadczeń związanych z wydarzeniami. Oprócz szeroko rozumianych działań związanych z planowaniem i realizacją wydarzeń, pomagamy też naszym klientom osiągać cele, które sobie wyznaczyli, zapewniając im możliwość bezpośredniego opracowywania mobilnych rozwiązań na potrzeby ich programów".

"Z przyjemnością podejmujemy współpracę z American Express Meetings & Events, jedną z najlepszych na świecie firm w tej branży. Aplikacja DoubleDutch zachęca do prowadzenia rozmów i sprzyja zaangażowaniu uczestników w bardzo przekonujący sposób, a teraz wszystkie te możliwości dostępne będą ‘z pierwszej ręki’ dla klientów American Express Meetings & Events - powiedział Lawrence Coburn, założyciel i prezes zarządu DoubleDutch. - Dzięki aplikacji DoubleDutch organizatorzy wydarzeń mogą podejmować bardziej świadome decyzje w oparciu o informacje zwrotne przekazywane na bieżąco, co stanowi obecnie zasadniczy czynnik wyróżniający ją na rynku. Rzetelność naszych danych wsparta zaawansowanymi pomiarami American Express Meetings & Events zapewni klientom obu naszych firm jeszcze szerszy wgląd w doświadczenia związane z uczestnictwem w wydarzeniach".

Markowy panel nawigacyjny to intuicyjne narzędzie wyświetlające w przejrzysty sposób dane, tak aby można było zestawiać cele, które się założyło z celami, które udało się zrealizować. Wśród danych pomiarowych znaleźć można w szczególności informacje o kosztach, oszczędnościach i długości wydarzenia, uczestnikach, ich zainteresowaniach i opiniach, dane dotyczące interakcji i wiele innych informacji.

Aplikacja DoubleDutch, która działać będzie na każdym smartphonie, sprzyja głębszemu zaangażowaniu uczestników w oparciu o szereg elementów. Uczestnicy mogą komunikować się ze sobą na miejscu wydarzenia, sporządzać własne harmonogramy na podstawie głównego programu, a także odbierać interesujące ich powiadomienia przed wydarzeniem, w jego trakcie i po jego zakończeniu. Aplikacja ponadto oferuje elementy tzw. „gamifikacji”: punkty, odznaki i tablice wyników, ankiety i możliwość głosowania na żywo, a także pozwala użytkownikowi połączyć z aplikacją swoje konta w mediach społecznościowych, a następnie publikować aktualizacje statusu widoczne dla wszystkich znajomych. Obsługa aplikacji jest bardzo prosta również dla organizatorów i moderatorów wydarzeń, pozwalając im zarówno ustawiać komunikaty przeznaczone do wyświetlenia później, jak i na szybko publikować aktualizacje "z ostatniej chwili".

Rozwiązania te są obecnie dostępne wyłącznie dla klientów American Express Meetings & Events. W celu uzyskania dodatkowych informacji należy odwiedzić stronę: MeetingsEvents.Solutions@aexp.com.

American Express Meetings & Events zachęca uczestników targów IMEX America do odwiedzenia stoiska nr 529 w dniach 14-16 października 2014, aby mogli oni uzyskać dodatkowe informacje o aplikacji i dostosowanym do potrzeb klienta panelu. Oprócz tego we wtorek 14 października od 13 do 13:30 i w środę 15 października od 10:30 do 11:00 na stoisku 529 będzie można spotkać się z kierownictwem firm American Express Meetings & Events i DoubleDutch oraz wziąć udział w dyskusji "Aplikacje do obsługi wydarzeń i pomiar efektywności spotkań".

American Express Meetings and Events

American Express Meetings & Events, oddział American Express Global Business Travel, cechuje wieloletnie doświadczenie, wiedza praktyczna i niezrównane możliwości, w zakresie których mieści się zarówno wdrażanie programów, jak i optymalizacja budżetu - wszystko to, aby zapewnić klientom niezawodną obsługę spotkań i wydarzeń. Globalny zespół zajmuje się aranżowaniem i planowaniem spotkań i wydarzeń, negocjowaniem kontraktów, planowaniem budżetu, zarządzeniem wydatkami, raportowaniem i wykonywaniem analiz porównawczych, a także doradztwem strategicznym i wprowadzaniem wiodących technologii. To kompleksowe podejście koncentruje się na tworzeniu obecności na rynku, generowaniu oszczędności i organizowaniu spotkań, które przynoszą oczekiwane rezultaty.

Oddział American Express Meetings & Events, obecny w branży od ponad 40 lat i posiadający siedziby w przeszło 50 krajach, posiada niezrównane możliwości w zakresie zarządzania spotkaniami i wydarzeniami na skalę lokalną, regionalną, międzynarodową i globalną. Aby uatrakcyjnić swoją ofertę, American Express Meetings & Events współpracuje z lokalnymi liderami. Więcej na temat usług oferowanych przez American Express Meetings & Events na stronie: https://www.amexglobalbusinesstravel.com/meetings-and-events/

"American Express Meetings & Events" to oddział American Express Global Business Travel ("GBT"). GBT jest spółką typu joint venture, która nie należy w 100% do spółki American Express Company ani żadnego z jej podmiotów zależnych ("American Express"). "American Express Global Business Travel", "American Express" i logo American Express są znakami handlowymi American Express, który wykorzystanie podlega ograniczonej licencji.

DoubleDutch

DoubleDutch to wielokrotnie nagradzany dostawca aplikacji mobilnych do obsługi wydarzeń, które jako jedyne umożliwiają pozyskiwanie i odnajdowanie danych z wydarzeń na żywo. Firma DoubleDutch, która jak pierwsza wprowadziła technologię bazującą na danych do branży wydarzeń, zajmuje się przygotowaniem wydarzeń dla korporacji, stowarzyszeń i targów handlowych, a także spotkań w różnych miejscach na świecie. Zachwyć uczestników swojego wydarzenia i zyskaj na jego organizacji dzięki aplikacji firmowanej przez DoubleDutch. http://doubledutch.me

Źródło: American Express Meetings & Events

KONTAKT:

American Express Meetings & Events

Diana Postemsky

tel. 347-226-0859

e-mail: diana.c.postemsky@aexp.com

-

Tess Alberts

tel. 347-403-3244

e-mail: tess.alberts@aexp.com

-

Kwittken

Jessica Nelson

tel. 646-747-7141

e-mail: jnelson@kwittken.com

-

DoubleDutch

Eddiemae Jukes

tel. 650-996-0086

TriplePoint PR w imieniu DoubleDutch

e-mail: eddiemae@triplepointpr.com

-

Jennifer Hawkins

tel. 949-290-4723

e-mail: jen@doubledutch.me

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.10.2014, 11:47
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ