Pobierz materiał i Publikuj za darmo

FairPay ma promować przedsiębiorców i konsumentów, którzy terminowo regulują swoje płatności oraz doprowadzić do tego, aby za swoją rzetelność byli nagradzani lepszymi ofertami, jako klienci z którymi zawarcie umowy nie jest obarczone ryzykiem.
"Według badań Millward Brown blisko 60% Polaków uważa, że w Polsce powinny istnieć rejestry rzetelnych płatników. Jednak gotowość zamieszczenia swoich danych w takiej bazie zadeklarowało 43% badanych. Zachęta w postaci możliwości otrzymania lepszej oferty sprawia, że gotowość do zamieszczenia swoich danych wyraża 62% badanych. To 19 milionów Polaków" - mówi Adam Łącki, prezes Zarządu KRD BIG.
Aby znaleźć się w rejestrze wystarczy wysłać ze strony: www.fairpay.pl wniosek do kontrahenta lub dostawcy, a zgodnie z Ustawą o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych musi on zrealizować go w ciągu 14 dni. Im więcej takich wniosków i wpisów, tym większa wiarygodność wnioskującego. Przedsiębiorcy mogą nagradzać swoich terminowo płacących klientów wpisem z własnej inicjatywy, wymaga to jednak uzyskania zgody zainteresowanego.
Program FairPay wspierają największe polskie firmy m.in. PLAY, PGE, IdeaBank, Poczta Polska. Są przykładem, że zaufanie pomiędzy kontrahentami warto budować w oparciu o docenianie uczciwości.
"Od dawna staramy się pokazywać przedsiębiorców we właściwym świetle i wspieramy każdą inicjatywę, która w tym pomoże. Dlatego też przystąpiliśmy do programu FairPay. Liczymy, że będzie on czynnikiem, dzięki któremu Polacy zobaczą prawdziwy obraz przedsiębiorcy" - mówi Katarzyna Harasin, kierownik marketingu ds. B2B, IdeaBank SA.
"Wraz z przystąpieniem do programu FairPay PLAY będzie czynnie uczestniczyć w procesie pozyskania informacji pozytywnej. Tym samym PLAY będzie mógł potwierdzić uczciwość przyszłego klienta oraz przyśpieszyć proces akceptacji umowy" - dodaje Marcin Gruszka, dyrektor departamentu PR PLAY.
KONTAKT:
Magdalena Piotrowicz-Zbieraj
Biuro prasowe KRD BIG SA
tel. (71) 77 36 541
tel. kom. +48 695 100 151
e-mail: pr@krd.pl
www.fairpay.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.10.2014, 13:20 |
Źródło informacji | Biuro prasowe KRD BIG SA |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
OSHEE głównym partnerem Igi Świątek - nowy rozdział w globalnej współpracy
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych, pisze nowy rozdział we współpracy z Igą Świątek, stając się jej partnerem głównym. To przełomowy moment, który wzniesie dotychczasowe wspólne działania na jeszcze wyższy, międzynarodowy poziom, np. poprzez obrandowanie strojów meczowych.- 03.03.2025, 19:13
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OSHEE
-
Image
Branża wentylacji mechanicznej: nadchodzi kryzys w domowej opiece długoterminowej
Od początku roku środowisko świadczeniodawców wentylacji mechanicznej alarmuje o coraz trudniejszej sytuacji, w jakiej znalazł się ten obszar opieki długoterminowej. Pomimo opracowania modelu świadczenia dedykowanego pacjentom z przewlekłą niewydolnością oddechową i bezdechem sennym w warunkach domowych przez Agencję Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji (AOTMiT) - nowy model świadczenia powstał we współpracy z Ogólnopolskim Związkiem Świadczeniodawców Wentylacji Mechanicznej (OZŚWM), Narodowym Funduszem Zdrowia oraz środowiskami lekarskimi i pacjenckimi - Ministerstwo Zdrowia nie wdraża gotowego rozwiązania. Utrzymywanie się takiej sytuacji oraz brak rozliczenia nadlimitowych pacjentów z ubiegłego roku mogą doprowadzić do wstrzymania przyjęć nowych pacjentów, których szpitale kwalifikują do wentylacji domowej.- 03.03.2025, 17:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OZŚWM
-
Image
Aleksandra Mirosław w najnowszej kampanii Grupy WeNet
Z początkiem marca ruszyła nowa ogólnopolska kampania reklamowa marki WeNet, której celem jest zainspirowanie przedsiębiorców sektora MŚP do rozwoju swojej firmy w Internecie. W nowej, kolejnej serii spotów reklamowych wystąpiła Aleksandra Mirosław – mistrzyni we wspinacze sportowej, która tym samym dołączyła do wspaniałego grona dotychczasowych ambasadorów marki: Roberta Korzeniowskiego i Mai Włoszczowskiej, którzy pod okiem ekspertów WeNet rozwijają swoje biznesy w sieci.- 03.03.2025, 11:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ