Pobierz materiał i Publikuj za darmo
FairPay ma promować przedsiębiorców i konsumentów, którzy terminowo regulują swoje płatności oraz doprowadzić do tego, aby za swoją rzetelność byli nagradzani lepszymi ofertami, jako klienci z którymi zawarcie umowy nie jest obarczone ryzykiem.
"Według badań Millward Brown blisko 60% Polaków uważa, że w Polsce powinny istnieć rejestry rzetelnych płatników. Jednak gotowość zamieszczenia swoich danych w takiej bazie zadeklarowało 43% badanych. Zachęta w postaci możliwości otrzymania lepszej oferty sprawia, że gotowość do zamieszczenia swoich danych wyraża 62% badanych. To 19 milionów Polaków" - mówi Adam Łącki, prezes Zarządu KRD BIG.
Aby znaleźć się w rejestrze wystarczy wysłać ze strony: www.fairpay.pl wniosek do kontrahenta lub dostawcy, a zgodnie z Ustawą o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych musi on zrealizować go w ciągu 14 dni. Im więcej takich wniosków i wpisów, tym większa wiarygodność wnioskującego. Przedsiębiorcy mogą nagradzać swoich terminowo płacących klientów wpisem z własnej inicjatywy, wymaga to jednak uzyskania zgody zainteresowanego.
Program FairPay wspierają największe polskie firmy m.in. PLAY, PGE, IdeaBank, Poczta Polska. Są przykładem, że zaufanie pomiędzy kontrahentami warto budować w oparciu o docenianie uczciwości.
"Od dawna staramy się pokazywać przedsiębiorców we właściwym świetle i wspieramy każdą inicjatywę, która w tym pomoże. Dlatego też przystąpiliśmy do programu FairPay. Liczymy, że będzie on czynnikiem, dzięki któremu Polacy zobaczą prawdziwy obraz przedsiębiorcy" - mówi Katarzyna Harasin, kierownik marketingu ds. B2B, IdeaBank SA.
"Wraz z przystąpieniem do programu FairPay PLAY będzie czynnie uczestniczyć w procesie pozyskania informacji pozytywnej. Tym samym PLAY będzie mógł potwierdzić uczciwość przyszłego klienta oraz przyśpieszyć proces akceptacji umowy" - dodaje Marcin Gruszka, dyrektor departamentu PR PLAY.
KONTAKT:
Magdalena Piotrowicz-Zbieraj
Biuro prasowe KRD BIG SA
tel. (71) 77 36 541
tel. kom. +48 695 100 151
e-mail: pr@krd.pl
www.fairpay.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 16.10.2014, 13:20 |
| Źródło informacji | Biuro prasowe KRD BIG SA |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Cyfryzacja usług finansowych to ogromne wyzwanie dla sektora Consumer Finance
Sektor usług finansowych stoi przed ogromnymi wyzwaniami. Są to wyzwania płynące z dynamicznie postępującej cyfryzacji. Mówimy również o konieczności zapewnienia wystarczającej edukacji, wiedzy i działań w kierunku podnoszenia świadomości konsumenta - powiedział Daniel Mańkowski, wiceprezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów podczas XXI edycji Kongresu Consumer Finance w Warszawie.- 01.12.2025, 15:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
„Włączmy Silnik Wzrostu”. Instytut Sobieskiego prezentuje kompleksowy plan modernizacji systemu wsparcia inwestycji po 2026 roku
Instytut Sobieskiego wraz z ekspertami kancelarii Olesiński & Wspólnicy wydał raport na temat stanu polskiej polityki inwestycyjnej i konieczności jej głębokiej modernizacji w obliczu spowalniających inwestycji i rosnącej konkurencji międzynarodowej. Raport powstał w 30. rocznicę powstania pierwszej specjalnej strefy ekonomicznej w Polsce w Mielcu.- 01.12.2025, 15:21
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Instytut Sobieskiego
-
Holcim Polska zaprasza studentów do kształtowania przyszłości budownictwa w nowym konkursie innowacji PAP
Holcim Polska S.A., lider innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych, ogłasza rozpoczęcie ogólnopolskiego konkursu dla studentów pod hasłem „Dekarbonizacja, cyrkularność i innowacje w technologii betonu". Celem inicjatywy jest zachęcenie młodych talentów do aktywnego współtworzenia przyszłości budownictwa oraz udziału w zielonej transformacji tej kluczowej dla gospodarki branży.- 01.12.2025, 14:58
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ