Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DENVER, 30 października 2014 /PRNewswire/ - Quiznos, jako lider w swojej branży, nieprzerwanie poszerza swoją działalność międzynarodową, odnotowując wzrost na rynkach siedmiu krajów na terenie Azji i Bliskiego Wschodu. Najnowszą inicjatywą międzynarodowej strategii rozwoju firmy jest otwarcie do roku 2020 ponad 1000 restauracji w przeszło 40 krajach, tym samym rozbudowując zagraniczny zasięg firmy przy pomocy zaufanych master franczyzobiorców.
Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20141029/155111LOGO
"Marka Quiznos powstała w Ameryce i dzięki udanym stosunkom franczyzowym cieszy się obecnie popularnością na całym świeci - powiedział Stuart Mathis, dyrektor generalny Quiznos. - Otwieranie punktów gastronomicznych zagranicą pozwala nam serwować nasze podstawowe pozycje z menu nowym fanom Quiznos, a także oferować produkty specyficzne dla kultury i preferencji smakowych danego regionu".
Malezja i Chiny
W dniu 28 października marka Quiznos obchodziła wielkie otwarcie swojego pierwszego lokalu w Malezji. AUM Hospitality (AUMH) podpisała umowę mającą wprowadzić opiekane sandwicze Quiznos w 100 kolejnych punktach na terenie kraju. Podczas wielkiego otwarcia odbył się panel z udziałem kluczowych podmiotów zaangażowanych w kampanię oraz konkurs jedzenia kanapek, w którym do wygrania były darmowe sandwicze przez okres jednego roku.
"Dostrzegamy ogromne możliwości w zakresie dalszego rozwoju naszej działalności na arenie międzynarodowej - stwierdził Kenneth Cutshaw, prezes Quiznos ds. działalności międzynarodowej. - Zdobywając nowe rynki Quiznos rozbudowuje swoją renomę światowej marki oferującej wysokiej jakości sandwicze. Jesteśmy przekonani, że znaleźliśmy właściwych master franczyzobiorców, którzy naprawdę rozumieją swoich klientów i będą zapewniać gościom Quiznos wyjątkową jakość obsługi jakiej oczekują".
W lipcu AUMH nawiązała współpracę z Parkson Holdings Berhand w zakresie rozszerzania swojej działalności w branży gastronomicznej w Malezji, planując wejście na rynek chiński w roku 2015. Quiznos jest pierwszą marką jaką AUHM i Parkson objęła ekspansją na rynek chiński. W ciągu najbliższych 11 lat w Chinach ma zostać otwartych 1500 lokali Quiznos.
"Naszym celem jest torowanie Quiznos drogi na rynek chiński - powiedział Tham Lih Chung, członek zarządu AUMH. - Wieloletnie osiągnięcia marki na arenie międzynarodowej w połączeniu z naszą wiedzą na temat regionu i jego kultury są gwarantem sukcesu w Chinach".
Indonezja i Tajwan
Jeszcze w tym roku firma planuje otwarcie w Indonezji największego na świecie lokalu Quiznos o powierzchni 10 tys. metrów kwadratowych, otwartego przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Będzie tam dostępna także platforma Q Café serwująca oprócz opiekanych sandwiczy wysokiej jakości parzoną kawę.
"Otwarcie największego na świecie lokalu Quiznos jest osiągnięciem, z którego jesteśmy bardzo dumni - stwierdził Tan Po Lian, prezes PT QuiznosIndo. - Rynek indonezyjski jest idealny dla tego rodzaju wielkopowierzchniowego, całodobowego punktu gastronomicznego i bardzo się cieszymy z wprowadzenia na rynek Indonezji znanych na całym świecie opiekanych kanapek Quiznos".
W sierpniu marka Quiznos otworzyła swój pierwszy punkt w dystrykcie Xinyi w Tajpej 101. Trilogy/Sense-Meal International, pełniący rolę master franczyzobiorcy, planuje w ciągu najbliższych 10 lat otwarcie w Tajwanie 100 lokali.
Zjednoczone Emiraty Arabskie
We wrześniu firma Quiznos otworzyła swój pierwszy lokal w Abu Zabi. Master franczyzobiorca Royal Bun Café planuje otwarcie do końca roku dodatkowych siedmiu w Abu Zabi, Dubaju, Ras Al-Chajma, Szardży i Fudżajrze. Do roku 2021 grupa otworzy 75 lokali w Bahrajnie, ZEA i sąsiadującym Omanie.
"Dzięki tym działaniom Quiznos będzie jedną z największych ogólnoświatowych marek obecnych w ZEA - powiedział Saeed Al Jabri, dyrektor zarządzający Royal Bun Café. - Jesteśmy dumni z wprowadzenia jej do naszego regionu i jesteśmy gotowi dalej rozwijać sieć w przyszłości".
Do kolejnych przełomowych wydarzeń należy wejście marki na rynek pakistański i iracki. Działania te wpisują się w międzynarodową strategię rozwojową mającą na celu popularyzację lokali Quiznos na świecie.
QUIZNOS
Sieć Quiznos z siedzibą w Denver jest idealnym wyborem dla zapracowanych klientów szukających smacznej alternatywy dla tradycyjnych fast-foodów, przygotowanej w oparciu o świeże składniki. Dysponując lokalami w 50 stanach w przeszło 40 krajach i na jednym zagranicznym terytorium Stanów Zjednoczonych, marka Quiznos jest siecią lokali szybkiej obsługi oferującą wysokiej jakości produkty oraz pionierem w branży opiekanych kanapek. Lokale Quiznos oferują nieszablonowe sandwicze, sałatki i zupy przygotowane według przepisów szefów kuchni ze składników najlepszej jakości. Firma Quiznos została założona w roku 1981 przez mistrzów sztuki kulinarnej, którzy odkryli, że opiekanie wydobywa z każdego składnika kanapki to, co najlepsze. Więcej informacji pod adresem: www.quiznos.com.
Źródło: Quiznos
KONTAKT:
Maggie Miller
tel. +1-618-334-7891
e-mail: Mmiller@Crossroads.us
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 29.10.2014, 12:07 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |