Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Heilit + Woerner jedna z najważniejszych spółek należących do koncernu STRABAG zajmująca się budownictwem infrastrukturalnym m. in. w obszarze nawierzchni betonowych, w ramach konsolidacji marek odbywającej się wewnątrz koncernu przechodzi pod wspólną markę i logo STRABAG. Na terenie Polski od 20 października 2014 r. funkcjonuje pod nazwą STRABAG Infrastruktura Południe. Zakres działania i obszar obejmujący województwa lubuskie, dolnośląskie, opolskie, śląskie i małopolskie pozostały bez zmian. Spółka jest nadal zarządzana w niezmienionym składzie - na jej czele jak dotychczas stoją członkowie zarządu Kurt Schrittwieser oraz Sławomir Sosnowski.
Ujednolicenie marki STRABAG jest częścią europejskiego procesu obejmującego konsolidację w obrębie koncernu oraz propagowanie w nim idei jednolitości i spójności także wizerunkowej. Z polskich ulic i budów, podobnie jak to stało się już na terenie Niemiec zniknie zatem firmująca Heilit+Woerner niebiesko żółta szachownica, a zastąpi ją logo STRABAG. Zmienione zostanie także oznakowanie floty, jaką posiada spółka w ramach parku maszynkowego. Dla kontrahentów oraz pracowników STRABAG Infrastruktura Południe zmiany te nie będą jednak w żaden sposób odczuwalne.
Koncern STRABAG, w każdym kraju, w którym jest obecny, tworzą spółki sukcesywnie przystępujące do jego struktur. Każda z nich od początku integracji do wspólnego majątku intelektualnego wnosiła wiedzę, doświadczenie i tradycję, na której buduje swoją reputację. Szacunek dla przywiązania do swoich marek, ważny dla pracowników spółek serwisowych, sukcesywnie przechodzących do koncernu, nakazywał przez lata utrzymywać struktury z zachowaniem oryginalnych nazw spółek. Obecnie koncern dąży do ujednolicenia zarówno swojej identyfikacji na rynkach europejskich jak i wewnętrznej obejmującej świadomość marki wewnątrz koncernu.
Integracja marek należących do koncernu STRABAG w całej Europie odbywa się pod hasłem "Wspólnie stanowimy STRABAG". W procesie tym uczestniczy kilkanaście spółek głównie z Polski i Niemiec.
KONTAKT:
STRABAG Sp. z o.o.
Ewa Bałdyga
rzecznik prasowy
e-mail: strabagpr@mc.com.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 06.11.2014, 16:04 |
Źródło informacji | STRABAG Sp. z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Legendarny obiekt sportowy zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski
Superauto.pl, największy sprzedawca nowych aut w internecie, został pierwszym w historii sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego. W efekcie zawartej umowy sponsorskiej, drugi co do wielkości stadion w Polsce zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski.- 02.04.2025, 17:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Superauto.pl
-
Image
„Na życie, które dzieje się teraz” - PZU z nową kampanią o ubezpieczeniach na życie i zdrowie
PZU rozpoczyna wiosenną kampanię promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie pod hasłem „Na życie, które dzieje się teraz”. Celem akcji jest podniesienie świadomości Polaków o korzyściach z posiadania tego typu zabezpieczenia oraz promowanie oferty PZU, która łączy ochronę życia i budowanie kapitału na przyszłość.- 02.04.2025, 15:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ