Newsletter

Świat LYONESS oferuje teraz jeszcze więcej korzyści

06.11.2014, 16:27aktualizacja: 06.11.2014, 16:27

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Już teraz Lyoness uatrakcyjnia swoją ofertę Cashback oferując do 5 procent zwrotu gotówki. Przy każdej transakcji klienci będą też otrzymywać punkty zakupowe.

Graz, Austria, 11 listopada 2014 r. W wyniku restrukturyzacji grupy, powołania Lyoness Group AG i rozgraniczenia obszarów działalności Lyoness zyskuje zupełnie nowe oblicze. Teraz klienci mają szansę na podwójny zysk, gdyż społeczności kupujących udostępniono korzystniejszy, 5-procentowy program Cashback. Ponadto klienci mogą od teraz automatycznie gromadzić punkty zakupowe za każdą transakcję dokonaną w jednym z ponad 40 tys. punktów sprzedaży na całym świecie.

Komentarz dyrektora generalnego Lyoness, Huberta Friedla: "Bardzo ważne było dla nas zwiększenie liczby korzyści oferowanych naszym klientom. Dzięki temu mogliśmy uatrakcyjnić ofertę Cashback, jak również wdrożyć system punktów zakupowych".

Zebrane punkty można wymieniać na zniżki na produkty i usługi, zarówno u internetowych, jak i tradycyjnych partnerów biznesowych Lyoness. Liczba punktów zakupowych, jaką klient może zebrać zależy od kwoty zakupu oraz systemu zniżek stosowanego przez dany punkt sprzedaży uczestniczący w programie lojalnościowym Lyoness.

Karta przedpłacona Lyoness MasterCard®

Od 8 listopada 2014 r. klienci Lyoness z 20 krajów mogą dokonywać transakcji i uzyskiwać zniżki za pomocą kart przedpłaconych Lyoness MasterCard®. Największą zaletą tego rozwiązania jest możliwość zbierania punktów zakupowych również w sklepach nieuczestniczących w programie lojalnościowym Lyoness. Szczegółowe informacje na temat karty przedpłaconej Lyoness MasterCard®: www.lyoness.com.

Lyoness

Grupa Lyoness prowadzi działalność na trzech obszarach za pośrednictwem dwóch marek. Marka Lyoness obejmuje społeczność kupujących i program lojalnościowy. Grupą docelową są w tym przypadku klienci, którzy chcą zaoszczędzić, dokonując zakupów w systemie Lyoness (Cashback), jak również sprzedawcy zainteresowani uczestnictwem w międzynarodowym wielobranżowym programie lojalnościowym. Z kolei marka Lyconet odzwierciedla wszystkie działania marketingowe Grupy Lyoness. Do jej grupy docelowej zaliczają się osoby pracujące na własny rachunek oraz spółki. Grupa Lyoness jest obecna w 46 krajach na wszystkich kontynentach. Z korzyści oferowanych przez Lyoness korzysta ponad 4 mln klientów, którzy mogą robić zakupy w przeszło 40 tys. punktów sprzedaży na całym świecie. Więcej informacji znaleźć można na stronie: www.lyoness.com.

KONTAKT:

Silvia Kelemen

Lyoness Group AG

tel. +43 664 85 55 241

e-mail: silvia.kelemen@lyoness.ag

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.11.2014, 16:27
Źródło informacji APA-OTS
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ