Pobierz materiał i Publikuj za darmo

1 grudnia odbyła się 3. międzynarodowa konferencja "Innowacje w ubezpieczeniach" z udziałem Aviva UK, AXA, Beazley, PZU, Zurich UK oraz firm eksperckich.
Firmy, które wprowadziły rewolucyjne zmiany
PZU, zwycięzca Innovation Award 2014 za reorganizację działalności, przedstawił proces przemiany biznesowej, która sprawiła, że firma zaczęła odzyskiwać udziały w rynku i z przedsiębiorstwa, które produkowało 10 km dokumentów rocznie, stała się marką na miarę epoki 2.0. W ramach projektu Everest, od 2012 r. PZU wymienia 21 systemów i zmigrowało już 18 mln danych klientów. W pół roku po uruchomieniu nowego systemu centralnego wydało 1,5 mln polis.
"To nie były po prostu zmiany systemów informatycznych, ale tworzenie całej firmy na nowo. Te transformacje oznaczały operacyjną i kulturową zmianę" - komentuje Michał Trochimczuk, partner zarządzający w Sollers Consulting, jeden z organizatorów konferencji i przedstawiciel firmy, wspierającej te transformacje.
46 proc. ubezpieczeniowców uważa, że kanał sprzedaży Amazona może stanowić konkurencję dla tradycyjnej sprzedaży
Z badania Bankrate 2014 wynika, że kupujący polisy chętnie skorzystaliby z nietradycyjnych kanałów, takich jak banki czy Amazon. Aż 46 proc. uczestników konferencji uznało, że Amazon może uzyskać przewagę konkurencyjną w sprzedaży bezpośredniej.
Ubezpieczyciele będą się też musieli zmierzyć ze zjawiskiem Big Data, już stosowanym w innych sektorach do optymalizacji ofert dla klientów. Jak się okazało, zaledwie 16 proc. przedstawicieli sektora ubezpieczeń deklaruje, że korzysta z analizy danych dostępnych w Internecie.
"Przyszłość będzie należeć i do Amazona, i jego kanałów sprzedaży, ale też do firm takich jak PZU, które przechodzą gruntowną przemianę, by nadążać za zmieniającym się światem" - podsumowuje Michał Trochimczuk.
KONTAKT:
Agata Kwiek
e-mail: Agata.kwiek@sollers.eu
tel. +48 601 294 322
www.sollers.eu
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 02.12.2014, 18:52 |
Źródło informacji | Sollers Consulting |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Multiply Group finalizuje przejęcie Tendam, podwajając wynik operacyjny EBITDA i zwiększając globalny zasięg
• Tendam to druga co do wielkości grupa odzieżowa w Hiszpanii według udziału w rynku oraz jedna z wiodących europejskich grup odzieżowych prowadzących sprzedaż wielokanałową.
• 12 ugruntowanych marek własnych Tendam z sektora artykułów odzieżowych zapewnia różnorodność i międzynarodowy zasięg, jeszcze bardziej pogłębiając obecność Grupy w branżach konsumenckich.
• Transakcja wyceniona na kwotę 5,6 mld AED (1,3 mld EUR) wartości przedsiębiorstwa plasuje Multiply Group jako kluczowy podmiot na globalnym rynku detalicznej sprzedaży odzieży.- 25.07.2025, 11:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Kultowy różowy Cadillac Mary Kay teraz jako elektryk w całkowicie nowej odsłonie OPTIQ
Służbowy samochód nowej generacji jako sposób na wsparcie innowacyjności, dbałości o środowisko i wykorzystywania możliwości biznesowych z myślą o przyszłości.- 25.07.2025, 10:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BusinessWire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ