Pobierz materiał i Publikuj za darmo
STAMFORD, Connecticut - (BUSINESS WIRE) - Pitney Bowes Inc. (NYSE:PBI), globalna spółka działająca w sektorze technologii, zapewniająca innowacyjne produkty i rozwiązania napędzające handel, ujawniła w dniu dzisiejszym nową strategię marki oraz system identyfikacji wizualnej, które są bardziej spójne ze strategią transformacji firmy oraz jej wizją określoną w maju 2013 roku.
"Dzisiaj nie jesteśmy tą samą firmą, co kilka lat temu - powiedział Marc Lautenbach, prezes i dyrektor generalny Pitney Bowes. - Rozszerzyliśmy naszą działalność na rynki cechujące się wysokim wzrostem, w tym rynki handlu elektronicznego i oprogramowania, zarazem kontynuując wprowadzanie innowacji w naszych głównych obszarach działalności wysyłkowej. Nasza nowa strategia marki i system identyfikacji wizualnej nie tylko odzwierciedlają to, kim jesteśmy dzisiaj, lecz także nasze przyszłe cele".
Lautenbach formalnie zaprezentuje nową strategię marki i system identyfikacji wizualnej firmy dzisiaj rano podczas walnego zebrania załogi, które odbędzie się w Orlando na Florydzie i będzie transmitowane dla 15 tys. pracowników na całym świecie.
"Dzisiejszy dzień wyznacza kolejny kamień milowy transformacji spółki - powiedziała Abby Kohnstamm, wiceprezes i dyrektor ds. marketingu Pitney Bowes. - Nowa strategia marki pozwoli nam doprecyzować naszą rolę w zmieniającym się świecie handlu, podkreślając wzajemne oddziaływanie pomiędzy fizycznym i cyfrowym przepływem informacji oraz zwracając uwagę na nowopowstające obszary technologiczne, takie jak inteligencja lokalizacyjna, zarządzanie informacjami o klientach oraz handel transgraniczny, w których to Pitney Bowes dostarcza wiodących rozwiązań. Co ważne, nowa marka różnicuje Pitney Bowes i sprawia, że nasza oferta staje się atrakcyjniejsza dla większego grona odbiorców na całym świecie".
Nowa strategia marki oraz system identyfikacji wizualnej
Pitney Bowes to globalna firma z sektora technologii umożliwiająca przeprowadzanie miliardów fizycznych i cyfrowych transakcji w połączonym i nieznającym granic świecie handlu.
Nieustannie skupiając się na dokładności i precyzji, Pitney Bowes pomaga interesom swoich klientów wywierać prawdziwy wpływ.
Jest to dopiero trzeci projekt logo w 95-letniej historii Pitney Bowes. Pierwsze pojawiło się w 1930 r., drugie w 1971 r., a dzień dzisiejszy wyznacza trzecią zmianę identyfikacji wizualnej firmy.
To także data uruchomienia przekształconej strony internetowej zawierającej nowe treści, cechującej się większym komfortem obsługi www.pb.com, a także nowo zaprojektowanej strony dla pracowników w sieci Intranet.
W tworzenie strategii marki, projektowanie i transformację cyfrową zaangażowano firmy FutureBrand i DigitasLBi.
Pitney Bowes
Pitney Bowes (NYSE: PBI) to globalna spółka działająca w sektorze technologii, oferująca innowacyjne produkty i rozwiązania umożliwiające handel w obszarach zarządzania informacjami o klientach, inteligencji lokalizacyjnej, angażowania klientów, spedycji i obsługi korespondencji oraz globalnego handlu elektronicznego. Z produktów, rozwiązań i usług Pitney Bowes korzysta przeszło 1,5 miliona klientów w ok. 100 krajach na całym świecie. Więcej informacji można uzyskać na stronie: www.pb.com.
Galeria zdjęć i multimediów: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20150113006584/en/
Źródło: Pitney Bowes Inc.
KONTAKT:
Pitney Bowes Inc.
Carol Wallace
dyrektor ds. relacji z mediami
tel. 203-351-6974
e-mail: Carol.wallace@pb.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 14.01.2015, 13:03 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |