Newsletter

Lowcosttravelgroup stworzy w Krakowie 200 nowych miejsc pracy

15.01.2015, 10:07aktualizacja: 15.01.2015, 10:07

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Budynek K1 - siedziba Lowcosttravelgroup
Budynek K1 - siedziba Lowcosttravelgroup
Lowcosttravelgroup jest międzynarodową firmą świadczącą usługi turystyczne on-line. W ubiegłym roku odnotowała 40% wzrost sprzedaży. W 2015 planuje zwiększenie przychodów o kolejne 40% i wysłanie na wakacje 3 milionów klientów.

W związku z intensywnym rozwojem, firma otwiera nowe biuro w Krakowie. Będą tu zlokalizowane zespoły back office oraz call center. "Nasz polski oddział daje pracownikom możliwość bezpośredniej współpracy z osobami poszukującymi wakacji w przystępnych cenach; nie jesteśmy natomiast firmą outsourcingowa, ani centrum usług wspólnych" - informuje Justyna Łyko-Kowalska General Manager Poland.

Do końca 2015 roku firma planuje zatrudnić ok. 200 pracowników. Pracę znajdą w niej zarówno osoby z doświadczeniem w branży turystycznej, jak i te, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową. "Poszukujemy osób z biegłą znajomością języka angielskiego, które będą wspierać naszych klientów w organizacji podróży oraz dokonywaniu rezerwacji" - informuje Roger Parks Group HR Director. Pracownicy krakowskiego centrum będą również odpowiedzialni za administrowanie bazą hotelową i zarządzanie kontraktami. W przyszłości, firma planuje także utworzyć w Krakowie dział sprzedaży, marketingu oraz księgowości.

Swoim pracownikom Lowcosttravelgroup oferuje umowę o pracę, atrakcyjny pakiet benefitów, a także możliwość rozwoju i poszerzania swoich kwalifikacji poprzez promowanie awansów wewnętrznych.

Firma będzie miała swoją siedzibę w położonym w centrum miasta nowoczesnym biurowcu K1, zwanym przez krakowian "Błękitkiem". "Lokalizację na nasze krakowskie biuro wybraliśmy po starannym namyśle, tak aby zapewnić naszym pracownikom wysoki komfort pracy oraz dogodny dojazd z różnych dzielnic Krakowa" - dodaje Justyna Łyko-Kowalska.

Firma Lowcosttravelgroup została założona w 2004 roku w Wielkiej Brytanii. Aktualnie posiada swoje biura w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz Azji. Zatrudnia ponad 500 pracowników, a jej roczna sprzedaż sięga 700 milionów EUR. Firma prowadzi dwa serwisy internetowe lowcostholidays.com oraz lowcostbeds.com. Pierwszy z nich umożliwia klientom na całym świecie rezerwowanie wakacji w przystępnych cenach, a drugi skierowany jest do kanału B2B, oferując biurom podróży dostęp do bazy noclegowej 250 000 hoteli.

KONTAKT:

Justyna Łyko-Kowalska

General Manager Poland

tel. kom. +48 607 457 303

e-mail: justyna.lyko-kowalska@lowcosttravelgroup.com

-

Justyna Wolska

Recruitment Manager

tel. kom. +48 506 142 339

e-mail: justyna.wolska@lowcosttravelgroup.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 15.01.2015, 10:07
Źródło informacji Lowcosttravelgroup Ltd
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ