Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W związku z intensywnym rozwojem, firma otwiera nowe biuro w Krakowie. Będą tu zlokalizowane zespoły back office oraz call center. "Nasz polski oddział daje pracownikom możliwość bezpośredniej współpracy z osobami poszukującymi wakacji w przystępnych cenach; nie jesteśmy natomiast firmą outsourcingowa, ani centrum usług wspólnych" - informuje Justyna Łyko-Kowalska General Manager Poland.
Do końca 2015 roku firma planuje zatrudnić ok. 200 pracowników. Pracę znajdą w niej zarówno osoby z doświadczeniem w branży turystycznej, jak i te, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową. "Poszukujemy osób z biegłą znajomością języka angielskiego, które będą wspierać naszych klientów w organizacji podróży oraz dokonywaniu rezerwacji" - informuje Roger Parks Group HR Director. Pracownicy krakowskiego centrum będą również odpowiedzialni za administrowanie bazą hotelową i zarządzanie kontraktami. W przyszłości, firma planuje także utworzyć w Krakowie dział sprzedaży, marketingu oraz księgowości.
Swoim pracownikom Lowcosttravelgroup oferuje umowę o pracę, atrakcyjny pakiet benefitów, a także możliwość rozwoju i poszerzania swoich kwalifikacji poprzez promowanie awansów wewnętrznych.
Firma będzie miała swoją siedzibę w położonym w centrum miasta nowoczesnym biurowcu K1, zwanym przez krakowian "Błękitkiem". "Lokalizację na nasze krakowskie biuro wybraliśmy po starannym namyśle, tak aby zapewnić naszym pracownikom wysoki komfort pracy oraz dogodny dojazd z różnych dzielnic Krakowa" - dodaje Justyna Łyko-Kowalska.
Firma Lowcosttravelgroup została założona w 2004 roku w Wielkiej Brytanii. Aktualnie posiada swoje biura w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz Azji. Zatrudnia ponad 500 pracowników, a jej roczna sprzedaż sięga 700 milionów EUR. Firma prowadzi dwa serwisy internetowe lowcostholidays.com oraz lowcostbeds.com. Pierwszy z nich umożliwia klientom na całym świecie rezerwowanie wakacji w przystępnych cenach, a drugi skierowany jest do kanału B2B, oferując biurom podróży dostęp do bazy noclegowej 250 000 hoteli.
KONTAKT:
Justyna Łyko-Kowalska
General Manager Poland
tel. kom. +48 607 457 303
e-mail: justyna.lyko-kowalska@lowcosttravelgroup.com
-
Justyna Wolska
Recruitment Manager
tel. kom. +48 506 142 339
e-mail: justyna.wolska@lowcosttravelgroup.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 15.01.2015, 10:07 |
Źródło informacji | Lowcosttravelgroup Ltd |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Team Poland dla Ukrainy - wspólna marka instytucji rozwoju dla wspierania konkurencyjności polskich firm
Sześć instytucji polskiego systemu rozwoju tworzy markę Team Poland. Będą pod nią oferowane produkty i usługi wspierające ekspansję międzynarodową przedsiębiorstw. Synergiczne podejście - połączenie ofert, kompetencji i doświadczenia - ma sprawić, że instytucje rozwoju z Grupy PFR będą skuteczniej zwiększać konkurencyjność polskich firm.- 07.07.2025, 14:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Agencja Rozwoju Przemysłu
-
Image
WeNet ogłasza powołanie Joanny Plona na stanowisko prezeski Grupy oraz przedstawia nową strategię rozwoju
Od 1 lipca 2025 roku stanowisko prezeski zarządu Grupy WeNet objęła Joanna Plona, zastępując Michała Wrzesińskiego, co-foundera WeNet, który przechodzi do Rady Nadzorczej. Jednocześnie firma ogłasza nową strategię rozwoju, której celem jest wzmocnienie pozycji WeNet jako partnera technologicznego dla przedsiębiorców z sektora MŚP, oferującego szeroki wachlarz rozwiązań opartych na AI, wspierających ich w budowaniu obecności online, zarządzaniu relacjami z klientami oraz operacjach biznesowych. W ten sposób WeNet chce dać przedsiębiorcom narzędzia, które do tej pory były zarezerwowane głównie dla największych organizacji.- 07.07.2025, 09:12
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
-
Image
PZU z pomocą dla poszkodowanych w pożarze w Ząbkach
Od wczesnego poranka 4 lipca br. mobilni eksperci PZU są na miejscu poważnego pożaru na osiedlu w podwarszawskich Ząbkach. Kontaktujemy się ze wszystkimi ubezpieczonymi w PZU mieszkańcami bloku objętego pożarem. Uruchomiliśmy uproszczone procedury obsługi, a dziś na miejsce przyjedzie też Mobilne Biuro PZU, w którym poszkodowani będą mogli zgłaszać szkody bezpośrednio, uzyskać informacje o przygotowanych dla nich lokalach zastępczych i inną pomoc.- 04.07.2025, 16:15
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ