Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DULUTH, Georgia - (BUSINESS WIRE) - Spółka AGCO (NYSE: AGCO), globalny producent i dystrybutor sprzętu rolniczego, ogłosiła dzisiaj znaczne zwiększenie funkcjonalności mobilnej aplikacji AGCO Parts Books to Go™. W ubiegłym roku aplikacja AGCO Parts Books to Go™ z powodzeniem została wprowadzona na platformę Apple iOS w 35 krajach za pośrednictwem sklepu Apple Store. Wydanie ulepszonej wersji aplikacji jest krokiem do przodu w dziedzinie zapewniania stałego dostępu do informacji nt. części zamiennych do produktów AGCO w dowolnym zakątku świata.
Aplikacja AGCO Parts Books to Go™, która już zdążyła zdobyć renomę w mobilnym środowisku, jest obecnie dostępna na platformach z systemami Android i Apple iOS. Nową wersję dla urządzeń z systemem Android można pobrać za pośrednictwem sklepu Google Play Store. Zapewnia ona podobną do wersji na urządzenia Apple funkcję interaktywnego katalogu części, zachowując komfort użytkowania naturalny dla środowiska Android. Nowo opracowana aplikacja na Androida obejmuje interaktywne rysunki z opcją przybliżania, przesuwania i oznaczeń; wykazy części; wyszukiwanie zbliżone do usługi Google; funkcję koszyka; możliwość pracy w trybie offline oraz wsparcie dla wielu języków. Wersje programu dla urządzeń opartych na systemach Apple i Android zostały udostępnione klientom oraz dystrybutorom/dealerom AGCO.
Firma angażuje się w świadczenie usługi dostawy części przez cały okres użytkowania maszyn AGCO. Wykraczając poza marki takie jak Challenger, Fendt, Massey Ferguson i Valtra, aplikacja dla Apple i Android obejmuje teraz informacje o częściach dla pozostałych marek AGCO - Gleaner®, Fella®, Laverda®, Hesston®, Ag-Chem®, Spra-Coupe® itd. Obsługa językowa również uległa rozszerzeniu. Aplikacja została początkowo udostępniona w języku angielskim, hiszpańskim, portugalskim, niemieckim, fińskim i włoskim. Obecnie obsługuje również języki: chiński, turecki, polski, rosyjski i języki skandynawskie.
AGCO przewiduje, że wzmocnienie omawianej oferty poskutkuje dużo lepszą jakością usługi, która zapewni klientom wsparcie w chwili, gdy części zamienne są najbardziej potrzebne. "W ramach ciągłego doskonalenia procesów umożliwiających naszym partnerom handlowym/dystrybutorom i docelowym odbiorcom elektroniczny dostęp do katalogów produktów, AGCO wprowadza kolejną wersję zaawansowanej aplikacji mobilnej zapewniającej dostęp do aktualnych informacji na temat oferowanych przez nas produktów" - wyjaśnił Boris Schoepplein, wiceprezes ds. części działu globalnego oraz na kraje Europy, Afryki i Środkowego Wschodu.
AGCO
AGCO (NYSE: AGCO) to światowy lider w dziedzinie projektowania, produkcji i dystrybucji maszyn rolniczych. Firma wspiera rolnictwo o zwiększonej wydajności, oferując pełną linię ciągników, kombajnów, maszyn zielonkowych, opryskiwaczy, urzadzeń do zbioru i konserwacji zielonek, systemów przechowywania zboża i produkcji białka, jak również narzędzi do uprawy ziemi i części zamiennych. Produkty AGCO są sprzedawane pod pięcioma głównymi markami: Challenger®, Fendt®, GSI®, Massey Ferguson® oraz Valtra®. Ich dystrybucją na całym świecie zajmuje się ok 3 100 niezależnych sprzedawców i dystrybutorów w przeszło 140 krajach. Siedziba założonej w 1990 r. firmy znajduje się w Duluth w stanie Georgia (USA). W 2013 r. AGCO osiągnęło sprzedaż netto na poziomie 10,8 miliarda USD.
www.AGCOcorp.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym/sporządzono wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Source: AGCO
KONTAKT:
AGCO
Paul Lay
tel. +44 (0)2476 851209
e-mail: Paul.Lay@AGCOcorp.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 26.01.2015, 16:43 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |