Newsletter

Hublot trafia za pierwszym uderzeniem!

04.02.2015, 12:55aktualizacja: 04.02.2015, 12:55

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Justin Rose mianowany Ambasadorem Marki Hublot.

SAN DIEGO, 4 lutego 2015 r. /PRNewswire/ - Hublot, szwajcarska marka luksusowych zegarków, z dumą ogłasza, że supergwiazdor golfa, Justin Rose, został właśnie jej Ambasadorem. Tym samym Rose, zdobywca siedemnastu tytułów w turniejach na całym świecie, w tym U.S. Open w 2013 r., dołącza do grona słynnych Ambasadorów Marki, m.in Kobego Bryanta, Dwyane’a Wade’a i Usaina Bolta, jako pierwszy golfista współpracujący z marką Hublot.

Zdjęcie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150204/173401

Aby uczcić dołączenie nowego ambasadora, dyrektor zarządzający amerykańskiego oddziału Hublot, Jean-Francois Sheroo, zorganizował dziś imprezę dobroczynną z udziałem klientów i prasy. Odbyła się ona na polu golfowym Torrey Pines Golf Course w San Diego (Kalifornia), które w dniach 5-8 lutego gościć będzie zawodników turnieju PGA Tour’s Farmers Insurance Open. Po ogłoszeniu nazwiska nowego ambasadora, Justin Rose rozegrał towarzyską partię golfa z Mattem Kempem, gwiazdą drużyny San Diego Padres i przyjacielem marki Hublot, dla którego było to pierwsze publiczne wystąpienie od chwili dołączenia do składu San Diego Padres. W ramach kampanii na rzecz podnoszenia świadomości i zbierania środków na rzecz fundacji Kate i Justina Rose, Rose i Kemp wspólnie wykonali uderzenie zakańczające, a Rose przekazał nowemu zawodnikowi Padres kilka cennych wskazówek na temat gry w golfa. Fundacja jest organizacją dobroczynną, która w ramach programów dożywiania, kształcenia i praktyk zawodowych zajmuje się zaspokajaniem żywieniowych i duchowych potrzeb młodych ludzi zagrożonych wykluczeniem. Marka Hublot będzie w tym sezonie kibicować Justinowi za pośrednictwem swoich platform społecznościowych, w ramach kampanii #HublotGolf4Justin.

Ricardo Guadalupe, prezes zarządu Hublot: "To dla nas zaszczyt móc powitać znanego na całym świecie zawodowego golfistę w znakomitym gronie ambasadorów naszej marki, z których każdy jest źródłem inspiracji zarówno dla Hublot, jak i dla naszych klientów. Wybitne osiągnięcia, które Justin zrealizował dzięki wytrwałości i wyjątkowemu poświęceniu, sprawiają, że doskonale wpisuje się on w profil Hublot. Z przyjemnością będziemy z nim współpracować".

Justin Rose: "Z przyjemnością dołączam w roli ambasadora do Hublot jako marki, którą już od dawna darzę dużym szacunkiem. Możliwość powitania Hublot w grze, którą tak kocham to dla mnie ogromny zaszczyt. Tak jak precyzyjna jest mechanika zegarków Hublot, tak samo ja staram się wykonywać każdy zamach kija golfowego z największą precyzją. Z satysfakcją będę reprezentować tę markę, pragnąc osiągać coraz lepsze wyniki na arenie międzynarodowej".

Justin Rose zaistniał w świecie golfa w roku 1998 podczas turnieju British Open, a przez kolejne 17 lat osiągnął bardzo wiele w tej dyscyplinie sportu, m.in. w 2013 r. uplasował się na trzecim miejscu światowego rankingu zawodników. Będąc sześciokrotnym mistrzem turnieju PGA Tour i siedmiokrotnym zwycięzcą European Tour, Rose, obejmując funkcję Ambasadora Marki, jeszcze bardziej umocni związki Hublot z wyczynowym sportem, a zwłaszcza golfem, który jest jedną z najpopularniejszych na świecie dyscyplin sportu. Poza osiągnięciami na polu golfowym Rose może poszczycić się działalnością na gruncie charytatywnym i społecznym, dzięki czemu idealnie sprawdzi się w roli ambasadora marki Hublot.

Fotograficzna relacja z wydarzenia: https://www.hightail.com/download/UlRUa3ZJWlR6NE1UWThUQw

Hublot

"Hublot? Inna droga do postępu" - tak mówią ci, którzy znają tego wyjątkowego szwajcarskiego producenta luksusowych zegarków, który każdy kolejny moment w pełni wykorzystuje, by kreować przyszłość z prędkością zapierającą dech w piersiach. Wszystko zaczęło się od marzeń, które postanowili zrealizować Jean-Claude Biver, prezes zarządu oraz Ricardo Guadalupe, dyrektor naczelny Hublot. To właśnie dzięki nim marka Hublot odniosła realny sukces, którego częścią są zegarki Big Bang, King Power i Classic Fusion - symbole stale ewoluującej tradycji. Od zróżnicowanych modeli zegarków przez rewolucyjne materiały po współpracę na szczeblu światowym, np. z markami FIFA World Cup™ czy Ferrari - wszystko to sprawia, że Hublot postrzega siebie przez pryzmat filozofii „Art of Fusion” („Sztuka łączenia”), przenosząc tradycyjne elementy w przyszłość. Jeśli chodzi o aspekt handlowy, sieć autoryzowanych sprzedawców marki błyskawicznie się rozwija i obecnie liczy 750 punktów sprzedaży oraz ponad 70 ekskluzywnych butików na całym świecie (Genewa, Cannes, Saint-Tropez, Paryż, Londyn, Berlin, Moskwa, Nowy Jork, Miami, Beverly Hills, Las Vegas, Atlanta, Singapur, Szanghaj, Pekin, Hong Kong, Dubaj, Abu Dhabi, Kuala Lumpur, Ginza...). Dodatkowe informacje znajdują się na stronie: http://www.hublot.com.

Źródło: Hublot

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.02.2015, 12:55
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii