Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Monachium, 25 lutego 2015 r. /PRNewswire/ - Najważniejsze punkty programu na stoisku wystawowym Rohde & Schwarz (hala 6, B50) poświęconemu technologii MNT:
- zapewnianie odpowiedniej jakości usług (QoS) po stronie abonenta od laboratorium aż po testy w warunkach roboczych w zakresie innowacyjnych usług i rozwiązań, takich jak VoLTE, połączenia za pośrednictwem Wi-Fi, eMBMS czy transmisje video;
- badanie wydajności sprzętu z punktu widzenia użytkownika końcowego, by zapewnić sieci danego operatora przewagę nad konkurencją;
- wykorzystywanie danych z tzw. drive tests (badań jakości sieci za pomocą testów wykonywanych przez terminale znajdujące się w ruchu), aby szybciej i w bardziej przemyślany sposób wprowadzać do sieci ulepszenia o charakterze inżynieryjnym i strategicznym;
- wykorzystanie klasyfikacji adresów IP do budowania inteligentnej infrastruktury;
- stosowanie wyników analizy ruchu w sieci do pozyskiwania przydatnych informacji gospodarczych, w celu planowania potencjału oraz działań marketingowych skierowanych do określonych odbiorców;
- maksymalizacja wartości przydzielonego widma radiowego poprzez lokalizowanie i eliminowanie zbędnych nadajników;
- odpowiednie wykorzystanie możliwości małych ogniw i technologii DAS w celu zwiększania potencjału;
- optymalizowanie funkcji LTE-A w celu uzyskania maksymalnej wydajności sieci.
Ta zintegrowania oferta usług łączy w sobie zalety rozwiązań, które w pełni skoordynowano począwszy od planowania, przez optymalizację, aż do eksploatacji. Ma to dać operatorom pełniejszy obraz oczekiwań klienta, z uwzględnieniem zarówno sprzętu użytkownika, jak i centralnych elementów sieci, a to wszystko z wydajnością pojedynczego dostawcy działającego w oparciu o globalną sieć wsparcia.
"W związku z zaciętą konkurencją, spadkiem średniego przychodu na użytkownika (ARPU) w tradycyjnym segmencie komunikacji biznesowej oraz wykładniczym wzrostem dostępności usług związanych z danymi operatorzy muszą odróżniać się od innych, oferując klientom wyższej jakości obsługę i innowacyjne usługi cyfrowe oraz wdrażając wydajniejsze i inteligentniejsze sieci. Dzięki naszej spójnej ofercie rozwiązań z zakresu testowania sieci komórkowych umożliwiamy naszym klientom realizację tego celu" - powiedział Jeremy Carpenter, manager ds. marketingu MNT w Rohde & Schwarz.
Więcej informacji: http://www.rohde-schwarz.com/ad/Press/MWC2015 lub http://www.rohde-schwarz.com/mobile-network-test
Źródło: Rohde & Schwarz
KONTAKT:
Katrin Wehle
tel. +49-89-4129-11378
e-mail: press@rohde-schwarz.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 25.02.2015, 17:04 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |