Newsletter

Zdrowie i styl życia

Stypendia dla rodzin z dziećmi w ciężkim stanie klinicznym

16.03.2015, 15:25aktualizacja: 16.03.2015, 15:25

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Stypendia SPES - plakat
Stypendia SPES - plakat
Program Pomocy Dzieciom jest skierowany do znajdujących się w trudnej sytuacji finansowej rodzin opiekujących się dziećmi, które na skutek choroby lub wypadku znalazły się w ciężkim stanie klinicznym.

Są to dzieci wymagające wsparcia funkcji życiowych za pomocą respiratora bądź koncentratora tlenu, karmienia dojelitowego lub pozajelitowego, innych całodobowych specjalistycznych zabiegów opiekuńczych i pielęgnacyjnych.

Forma pomocy jest ustalana indywidualnie dla każdej z rodzin i przyznawana na okres roku (12 miesięcy). Wnioski można składać do 6 kwietnia br. Szczegółowe informacje w załączonych materiałach oraz na stronie: www.spes.org.pl/stypendia

KONTAKT:

Małgorzata Sznurawa-Kostrzewska

tel. kom. 695384504

e-mail: malgorzata.kostrzewska@spes.org.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 16.03.2015, 15:25
Źródło informacji Stowarzyszenie na Rzecz Niepełnosprawnych SPES
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii