Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W ramach tego projektu multimedialna ekspozycja McDonald’s odwiedzi aż 34 polskie miasta. Start zaplanowano na 1 maja w Płocku na Nowym Rynku. W ciągu kolejnych miesięcy pokazy odbędą się na terenie całej Polski m.in. w Inowrocławiu, Cieszynie, Zabrzu, Krakowie, Łomży oraz Ostrołęce. Dużą część trasy w miesiącach wakacyjnych będą stanowiły popularne miejscowości nadmorskie oraz mazurskie.
Głównym elementem przedsięwzięcia jest multimedialna ekspozycja dotycząca produktów oferowanych w restauracjach sieci. Wystawa została zainstalowana na mobilnej platformie ciągniętej przez wielką amerykańską ciężarówkę. Pokaz przygotowano z wykorzystaniem nowoczesnych technologii prezentacyjnych, dzięki którym zwiedzający będą mogli wirtualnie „dotknąć” surowców, z których przygotowywane są produkty McDonald’s oraz odbyć wirtualny spacer po kuchni lokalu sieci.
Obok multimedialnej ciężarówki każde miasto odwiedzi także food truck, czyli mobilna restauracja McDonald’s zbudowana również na bazie amerykańskiej ciężarówki. Uczestnicy pokazu będą mogli w niej skosztować wybranych produktów ze standardowej oferty restauracji sieci.
"Projekt multimedialnej ekspozycji McDonald’s jest inicjatywą pionierską. Interaktywny pokaz i mobilna restauracja okazały się tak dużym sukcesem w ubiegłym roku, że zdecydowaliśmy się nie tylko na kontynuację w tym sezonie, ale również na powiększenie zasięgu naszej akcji. Chcemy w ten sposób stworzyć jak największej liczbie osób możliwość zajrzenia do świata jakości McDonald’s" - mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.
Ważnym elementem kampanii jest dedykowana strona internetowa: www.twojepytaniado.mcdonalds.pl, gdzie na bieżąco można śledzić trasę wystawy oraz zadawać pytania na wszelkie tematy dotyczące oferty produktowej firmy.
McDonald's Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie działają w Polsce 353 restauracje McDonald’s, które zatrudniają ponad 17 000 osób.
KONTAKT:
Biuro prasowe McDonald’s Polska
tel. (22) 211 58 65
www.mcdonalds.pl/biuroprasowe/
https://www.facebook.com/McDonaldsPolska
-
Agencja 24/7Communication
tel. (22) 279 11 10
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 29.04.2015, 13:51 |
Źródło informacji | McDonalds Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Orsted: za dwa lata ruszamy z produkcją energii z morskiej farmy wiatrowej PAP
„Orsted wspólnie z PGE realizuje projekt Baltica 2. Jest to największy kiedykolwiek zrealizowany w Polsce projekt energetyki odnawialnej o mocy 1,5 GW” – mówiła Agata Staniewska-Bolesta, dyrektorka zarządzająca Orsted Offshore Polska, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024.- 22.11.2024, 09:19
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Przedstawiamy ADOGRC 13.0: wspieranie inteligentniejszej zgodności i zwiększanie wydajności regulacyjnej
ADOGRC 13.0 wprowadza nowe, zaawansowane scenariusze zarządzania zgodnością i ochroną danych, oferując firmom kompleksową platformę do poruszania się po zmieniających się przepisach, przy jednoczesnym zachowaniu pełnej kontroli operacyjnej i nadzoru.- 22.11.2024, 09:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom