Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DataArt zanotowała rekordowy przychód w 2014 roku, z czego znaczna część pochodziła od europejskich klientów, gdzie sam region DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria) wykazał ponad dwukrotny wzrost. Reagując na rosnące potrzeby rynku, otwarcie nowych biur w tym regionie było naturalnym krokiem zmierzającym do zapewnienia najwyższej jakości oferowanych usług.
"Ten ruch odpowiada potrzebom europejskiego rynku oraz jest zgodny z naszym dążeniem do bliskiej współpracy z klientami. Aktualnie obserwujemy znaczny popyt na nasze usługi w Europie i spodziewamy się jego dalszego wzrostu. Dlatego chętnie inwestujemy w budowanie najnowszych rozwiązań uwzględniających specyfikę lokalnego rynku" - powiedział Alexei Miller, dyrektor zarządzający DataArt.
Biuro w Monachium początkowo skupi się na projektach w sektorze usług finansowych, mediów i Internet of Things.
"Europejski sektor finansowy przechodzi poważne zmiany, gdzie przestarzałe systemy zastępowane są poprzez nowe rewolucyjne technologie, przenikające do wszystkich obszarów sektora bankowego. W tym samym czasie, rewolucja Internet of Things zmieniła myślenie i postrzeganie IT w wielu gałęziach przemysłu, szczególnie widoczne jest to w inteligentnych urządzeniach samochodowych i domowych. To doskonały czas dla DataArt, aby odcisnąć swoje piętno na scenie technologii w Niemczech, gdzie wielu potencjalnych klientów może skorzystać z usług ekspertów DataArt" - powiedział Steve Pscheid z DataArt Deutschland.
Biuro we Wrocławiu zostało otwarte niecały rok po uruchomieniu pierwszego w Polsce centrum rozwoju oprogramowania, które ulokowano w Lublinie i które do tej pory zatrudniło już blisko 100 osób.
"Polska nadal jest jedną z lepszych lokalizacji DataArt zarówno pod względem mentalnym, kulturowym, jak i ekonomicznym" - powiedział Mikhail Zavileysky, dyrektor generalny DataArt.
"Położony w zachodniej Polsce Wrocław, został wybrany ze względu na znakomite uczelnie techniczne, znane z kształcenia wysokiej klasy inżynierów. Podobnie jak w Lublinie, wspólnie z uczelniami będziemy wspierać i rozwijać lokalny ekosystem IT, podnosząc jego innowacyjność poprzez realizację projektów badawczo-rozwojowych z zakresu Internet of Things, ochrony zdrowia oraz branży finansowej", powiedział Jarosław Diatczyk, dyrektor biura rozwoju oprogramowania DataArt w Lublinie.
Informacja dla redaktorów:
Biuro w Monachium
Biuro w Monachium będzie oferować pełną gamę usług, od sprzedaży do strategicznego konsultingu technologicznego, zarządzając i wspierając lokalne projekty.
Kluczowe osoby:
Steve Pscheid przez ponad 20 lat był profesorem mediów cyfrowych, technologii internetowych i marketingu internetowego oraz założycielem kilku start-upów. W ciągu swojej kariery był konsultantem takich marek jak BMW, Volkswagen, Deutsche Bank, kilku innych banków i agencji reklamowych. Opracowywał strategie inwestycyjne dla dużych firm z sektora Venture Capital.
Per Eder jest przedsiębiorcą i konsultantem dla przemysłu internetowego i mediów od dwóch dekad. Zbudował międzynarodową agencję medialną obsługującą takich klientów, jak Mercedes, BMW, Deutsche Bank, Siemens i McDonalds, a następnie założył firmę produkującą oprogramowanie dla gier online, którą później sprzedał z dużym zyskiem.
W 2013 roku Eder i Pscheid powołali firmę programistyczną w celu wspierania własnych projektów doradczych.
Biuro we Wrocławiu
Głównym celem biura będzie działalność badawczo-rozwojowa. Planowane jest zatrudnienie zarówno lokalnych specjalistów IT, jak i relokacja osób już zatrudnionych w innych oddziałach DataArt.
Kluczowe osoby:
George Kremenetsky, założyciel i dyrektor biura DataArt w Kijowie, będzie odpowiedzialny za uruchomienie działalności Wrocławskiego biura.
O DataArt:
DataArt jest firmą technologiczno-konsultingową tworzącą rozwiązania end-to-end, od koncepcji i strategii, do projektowania, wdrażania i wsparcia, pomagając klientom z branży usług finansowych, hotelarskich, opieki zdrowotnej, mediów i IoT w osiąganiu ich celów biznesowych.
Zakorzeniona w głębokiej wiedzy specjalistycznej i technologicznej, DataArt projektuje nowe produkty, modernizuje systemy korporacyjne i oferuje usługi zarządzania tworzone przez wybitne zespoły programistów w USA, Wielkiej Brytanii, Europie Środkowej i Wschodniej oraz Ameryce Łacińskiej. Jako uznany lider w dziedzinie usług biznesowych i technologicznych, DataArt zdobyła zaufanie wielu wiodących światowych marek i najbardziej wymagających klientów w tym m.in. McGraw-Hill Financial, Coller Capital, BankingUp, Ocado, artnet, Betfair, SkyScanner, Collette Vacations, Booker and Charles River Laboratories.
Kontakt dla mediów:
UK & Europe
Lief Schneider
tel. +44 7971 950 899
tel. +44 (0) 207 159 3470
e-mail: lief@schneiderbartosch.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 06.05.2015, 15:36 |
Źródło informacji | DataArt Poland |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT