Newsletter

Konferencja DLD w Nowym Jorku: transmisje na żywo i bawarskie skórzane szorty

07.05.2015, 18:14aktualizacja: 07.05.2015, 18:14

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NOWY JORK, 7 maja 2015 r. /PRNewswire/ - "Nowy Jork to jedyne miasto, gdzie pragniemy spędzić dwa dni, wyostrzając zmysły i dzieląc się nowymi spostrzeżeniami z innymi uczestnikami konferencji DLD" - powiedziała wczoraj Steffi Czerny podczas inauguracji drugiej edycji konferencji DLD, jako gospodarz tego wydarzenia organizowanego na wschodnim wybrzeżu USA. Dialog transatlantycki musi pozostać dynamiczny i produktywny, zwłaszcza w świetle aktualnej dyskusji na temat ochrony danych i ustandaryzowanych warunków dla międzynarodowych spółek.

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150507/743577

Ponadto w pierwszym dniu konferencji wielu jej uczestników poświęciło dużo uwagi kwestiom dotyczących lokalizacji. W rozmowie ze Stefanem Winnersem, członkiem Zarządu Burdy, Kevin Ryan, założyciel wielu firm, powiedział, że swoje nowojorskie spółki zakładał przede wszystkim dlatego, że chciał mieszkać właśnie w Nowym Jorku. Jeśli chodzi o Europę, w Skandynawii i Niemczech panują lepsze warunki do prowadzenia biznesu niż na przykład we Francji. Mówiąc z kolei o USA, Gary Shapiro z Consumer Electronics Show posłużył się przykładem stanów, takich jak Utah, Wirginia czy Karolina Północna jako tych, które szczególnie mocno wspierają innowacyjność w odróżnieniu od Kalifornii albo Nowego Jorku. Natomiast Ron Huldai, burmistrz Tel Awiwu, na prośbę Yossiego Vardiego (patronującego konferencji), opowiedział o tym, jak przyczynił się do tak dynamicznego rozwoju start-upów w swym mieście. Wspomniał m.in. o "darmowym dostępie do Wi-Fi, a także bezpłatnych tabletach i kawie".

W pierwszym dniu konferencji można było wysłuchać prelekcji założyciela portalu randkowego Tinder, Seana Rada, i poznać powód, dla którego zrezygnował z członkostwa w kierownictwie swojej spółki. Mówił on również o swoich planach skupienia się w przyszłości przede wszystkim na rozwoju produktów. Zach Sims (Codeacademy) pokazał, jak w prosty sposób można nauczyć się kodowania, a szachowy mistrz świata, Magnus Carlsen, opowiedział, o czym zazwyczaj myśli podczas gry w szachy. Carlsen zaleca wszystkim dbanie o sprawność fizyczną, gdyż pozwala nam ona unikać prostych błędów.

Goście zakończyli wieczór w przytulnym ogródku piwnym przy hotelu Standard Hotel w słynnym Meatpacking District. Można było delektować się bawarskimi przysmakami, a Steffi Czerny nie potrafiła oprzeć się pokusie występu z orkiestrą dętą z niemieckiego miasta Tegernsee, która przyjechała tu specjalnie na tę okazję.

Transmisja na żywo w aplikacji Meerkat

Drugiego dnia konferencji DLDnyc (czwartek) możemy spodziewać się tak znamienitych gości, jak Arianna Huffington, która jest redaktor naczelną i prezesem Zarządu serwisu Huffington Post. Ben Rubin, odpowiedzialny za powstanie słynnej aplikacji video Meerkat, opowie kilka słów o "spontanicznym byciu razem", a Lawrence Lessig, wykładowca na wydziale prawa Uniwersytetu Harvarda, na scenie DLD zabierze głos wraz z Anke Domscheit-Berg, feministką i jedną z czołowych przedstawicielek świata technologii cyfrowych.

Drugi dzień konferencji również będzie transmitowany na żywo w Internecie. Więcej informacji na temat wydarzenia, prelegentów i tematów poruszanych podczas DLDnyc znaleźć można na stronie http://dld-conference.com/. Pod adresem http://www.flickr.com/photos/hubertburdamedia dostępne są bezpłatne zdjęcia.

DLD

DLD to międzynarodowa konferencja oraz platforma innowacji organizowana przez koncern Hubert Burda Media. DLD Media jest organizatorem najważniejszej w Europie konferencji DLD w Monachium, konferencji dla kobiet DLDwomen, konferencji DLD w Nowym Jorku i w Tel Awiwie, a także wydarzeń networkingowych w miastach, takich jak Palo Alto, Nowy Jork, Londyn, Stambuł, Rio de Janeiro czy Pekin. Pieczę nad wydarzeniem sprawuje Stephanie Czerny, która w 2005 roku była jednym z inicjatorów Konferencji DLD. W gronie dotychczasowych prelegentów DLD znajdują się przedstawiciele wielu różnorodnych branż i dziecin, w tym Mark Zuckerberg (Facebook), Eric Schmidt (Google), Sean Parker (Napster), Marissa Mayer (Yahoo!), laureat nagrody Nobla - Martti Ahtisaari, profesor Uniwersytetu Princeton - Dan Kahneman, autorzy bestsellerowych książek Deepak Chopra i Paulo Coelho, a także architekci: Zaha Hadid, Norman Foster i Rem Koolhaas.

Hubert Burda Media 

Hubert Burda Media to jedna z największych niemieckich spółek medialnych, zrzeszająca ponad 400 drukowanych i cyfrowych marek konsumenckich. Swój dynamiczny rozwój w ostatnich latach spółka zawdzięcza ukierunkowaniu działalności na ofertę cyfrową oraz międzynarodowy rynek mediów. Istotnym czynnikiem jest też innowacyjność spółki, która będąc firmą rodzinną, stawia nacisk na tradycyjne cele i wartości. Burda publikuje na całym świecie ponad 320 czasopism. Jej dział cyfrowy obejmuje szereg odnoszących sukcesy i rozszerzających swą działalność przedsiębiorstw, w tym platformy e-handlu i marketingu, portale ratingowe i agencyjne oraz podmioty działające w sektorze mediów społecznościowych. Burda ma 165 milionów użytkowników, ok. 40 milionów subskrybentów oraz 43 000 ogłoszeniodawców. Jej sukces handlowy opiera się na zaangażowaniu blisko 10 000 pracowników z całego świata. Burda prowadzi działalność w 19 krajach, w tym przede wszystkim w Niemczech i innych krajach Europy, Stanach Zjednoczonych oraz Azji.

Źródło: DLD New York City

KONTAKT:

Dorothee Stommel

Komunikacja korporacyjna

Hubert Burda Media

tel. +49-89-9250-2065

e-mail: dorothee.stommel@burda.com

http://www.burda-news.de

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.05.2015, 18:14
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ