Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Gościem specjalnym konferencji będzie wiceprzewodniczący Komisji Europejskiej ds. jednolitego rynku cyfrowego, Andrus Ansip, który odpowie na pytania dotyczące ogłoszonej właśnie strategii Digital Single Market.
Według danych Komisji Europejskiej, bariery istniejące obecnie w Internecie powodują, że obywatele nie mają pełnego dostępu do wszystkich towarów i usług dostępnych na terenie Unii Europejskiej. Jedynie 15 proc. z nich dokonuje zakupów internetowych w innym państwie unijnym. Dlatego Komisja chce stworzyć jednolity rynek cyfrowy, który zniesienie ograniczenia regulacyjne i ostateczne przekształci 28 rynków krajowych w jedną całość.
Jak to będzie wyglądało w praktyce? O tym m.in. będziemy dyskutować podczas konferencji.
Zaplanowane dyskusje będą się koncentrować na trzech tematach: umiejętnościach cyfrowych, rynku pracy oraz rodzącej się gospodarce nowych technologii. Dużo uwagi poświęcimy zwłaszcza e-umiejętnościom.
Wśród prelegentów będą m.in. Andrzej Halicki, Michał Boni, Eliza Kruczkowska, Wojciech Wiewiórowski i Justyna Skorupska.
Konferencja jest organizowana w ramach obchodów Światowego Dnia Społeczeństwa Informacyjnego.
Szczegółowy program konferencji znajduje się na stronie: www.rynekcyfrowy.pl.
Partnerem strategicznym konferencji jest Orange. Partnerami głównymi są: Samsung, Google i UPS. Partnerem konferencji jest Microsoft.
Konferencja odbywa się pod honorowym patronatem:
- Ministra Gospodarki,
- Ministra Infrastruktury i Rozwoju,
- Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego,
- Minister Pracy i Polityki Społecznej.
Nasi partnerzy medialni to:
- Forbes,
- Dziennik Internautów www.di24.pl,
- EurActiv.pl www.euractiv.pl,
- Portal web.gov.pl.
O dostępność konferencji dba Fundacja Widzialni.
KONTAKT:
e-mail: aleksandra.murawska@isp.org.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 11.05.2015, 14:23 |
Źródło informacji | Instytut Spraw Publicznych |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |