Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Program SAP Forum Polska 2015 łączy tematykę innowacji i korelacji rozwiązań SAP z trendami IT. Tegoroczna edycja konferencji odbędzie się pod hasłem "Discover Simple”. Planowane dyskusje zostały podzielone na 4 równoległe ścieżki tematyczne w ramach których odbędą się prelekcje, spotkania dyskusyjne oraz prezentacje.
"Polskie firmy bardzo dobrze radzą sobie z gromadzeniem danych, natomiast nadal wielkim wyzwaniem jest wskazanie właściwej interpretacji tych informacji pod kątem dobrych decyzji biznesowych. Stąd nasz nowy kierunek związany z analityką predykcyjną, zarządzaniem „doświadczeniem klienta” w erze wielokanałowości czy też rozwiązaniami upraszczającymi skomplikowane procesy biznesowe" - powiedziała PAP Kinga Piecuch, prezes Zarządu SAP Polska.
Dyskusje będą dotyczyć zagadnień dotyczących sprzedaży i wzrostu udziału klienta w procesie wdrażania systemów IT, rozwiązań technologicznych i analitycznych, a także budowy sieci społecznych. Jednym z najważniejszych tematów konferencji będzie dotyczył złożoności współczesnych procesów biznesowych.
"Obecnie oferujemy produkty, które w 80% uwzględniają potrzeby biznesowe danego przedsiębiorstwa. Pozostałe 20% uwzględnia szczegółowe potrzeby ze strony biznesu" - powiedział Tomasz Majcherek, dyrektor ds. sprzedaży SAP Polska.
W ramach SAP Forum Polska 2015 odbędą się liczne wykłady eksperckie oraz prezentacje udanych wdrożeń u partnerów SAP. Wezmą w nich udział m.in. przedstawiciele firm PKO BP, mBank, Enea, PKP SA, Orange, Polkomtel, Sony Pictures i Accenture.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.06.2015, 14:52 |
Źródło informacji | SAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |