Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Za nami pierwsza edycja ogólnopolskiego konkursu McCafe Barista Cup organizowanego przez McDonald’s Polska. 12 czerwca w warszawskiej Fabryce Trzciny odbył się wielki finał konkursu składającego się z 3 etapów. Na każdym z nich uczestnicy musieli wykazać się określonymi umiejętnościami. Jury zwracało uwagę na umiejętność przygotowania podstawowych napojów kawowych takich jak Latte czy Flat White, na sztukę efektownego wykończenia kawy, czyli Latte Art oraz na kreatywność pomysłu w przygotowywaniu receptury własnego napoju kawowego. Ostatecznie podczas całego konkursu, najlepiej zaprezentowała się Julia Długołęcka.
"Inni zawodnicy wykazali się dużym profesjonalizmem, więc jestem bardzo zaszczycona tym wyróżnieniem. Kawa to moja pasja, a sam konkurs i możliwość podejrzenia moich rywali dał mi szansę rozwinąć własne umiejętności" - powiedziała po konkursie szczęśliwa Julia.
Na uwagę zasługuje cała szóstka najlepszych baristów, która przeszła do wielkiego finału. Aby dotrzeć tak wysoko, należało wykazać się nie lada umiejętnościami. Zadaniem finalistów było wymyślenie własnego, autorskiego napoju kawowego przy wykorzystaniu ściśle określonych składników, m.in. syropów smakowych, wielosmakowych posypek, kandyzowanych owoców, przypraw oraz ziół. Część z tych składników była znana finalistom wcześniej, a o pozostałych dowiedzieli się dopiero w trakcie finału.
"Poziom wiedzy i umiejętności uczestników bardzo pozytywnie zaskoczył wszystkich członków jury. Świeże spojrzenie, kreatywność, szeroka wiedza na temat kaw, jej rodzajów i specyfiki - to te cechy wywarły największe wrażenie. Niejednokrotnie jury miało kłopot z decyzją, kto powinien przejść do kolejnego etapu. Rywalizacja była niezwykle zacięta i wyrównana" - podsumowuje konkurs Katarzyna Zyzało, dwukrotna Mistrzyni Polski Baristów odpowiedzialna za rozwój oferty McCafe w McDonald’s.
Partnerem konkursu był MONIN, największy francuski producent naturalnych syropów do kaw i drinków, ekskluzywnych likierów, sosów do lodów oraz puree owocowych oraz firma Best Coffee Systems, oficjalny dystrybutor ekspresów marki FRANKE w Polsce.
McDonald's Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie działa w Polsce 358 restauracji McDonald’s, które zatrudniają ponad 17 000 osób. 230 z nich to obiekty prowadzone przez 62 licencjobiorców, niezależnych przedsiębiorców działających na podstawie umowy franczyzy z McDonald’s.
Dodatkowe informacje:
Biuro prasowe McDonald’s Polska
tel. (22) 211 58 65
-
Agencja 24/7Communication
tel. (22) 279 11 10
www.mcdonalds.pl/biuroprasowe/
https://www.facebook.com/McDonaldsPolska
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.06.2015, 11:17 |
Źródło informacji | McDonalds Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
ORLEN na EKG 2025: „zielone” inwestycje mają przyszłość, ale należy zachować ostrożność PAP
Zielony rynek ma perspektywę. Jednocześnie musimy inwestować przede wszystkim po to, żeby nasz biznes mógł dobrze funkcjonować w określonym otoczeniu regulacyjnym - powiedział Konrad Jar, dyrektor wykonawczy ds. strategii i innowacji ORLEN podczas XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.- 28.04.2025, 14:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Praktyczne rozwiązanie dla rodziców – C30 Dual z podwójnym obiektywem
- 28.04.2025, 12:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GlobeNewswire
-
Image
EKG 2025: kosztowna produkcja zielonego wodoru jednym z największych wyzwań dekarbonizacji
Unia Europejska widzi znaczącą rolę wodoru w dekarbonizacji gospodarki, jednak realizacja tego zamierzenia napotyka na poważne wyzwania związane z wysokimi kosztami jego wytwarzania brakiem odpowiedniej infrastruktury, ograniczeniami w transporcie i magazynowaniu. W jaki sposób zbudować wodorowy rynek zastanawiali się uczestnicy panelu „Wodór w gospodarce. Gospodarka wodorowa”, który odbył się podczas XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.- 28.04.2025, 12:42
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ