Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Dziś rozpoczyna się III edycja programu "Biuro podróży przyjazne zdrowiu turysty", którego ideą jest zaangażowanie biur podróży w całej Polsce w informowanie turystów o zagrożeniu, jakie stanowią choroby tropikalne występujące w wielu rejonach świata oraz o dostępnych sposobach ich profilaktyki. W tym roku biura otrzymają możliwość poszerzenia oferty swoich witryn internetowych o nowe treści, a na turystów czeka konkurs fotograficzny z nagrodami. Kampanię wspiera znana podróżniczka - Monika Witkowska.
Program "Biuro podróży przyjazne zdrowiu turysty" powstał, aby wyłonić biura, które wykazują się społeczną odpowiedzialnością w branży oraz zachęcić wszystkie inne do podnoszenia swoich kompetencji. Każde zgłoszone dotychczas biuro otrzymało komplet atrakcyjnych materiałów edukacyjnych przeznaczonych do dystrybucji wśród klientów, prestiżowy tytuł i certyfikat - "Biuro podróży przyjazne zdrowiu turysty', a także zostało oficjalnie umieszczone w specjalnej zakładce poświęconej Programowi na stronie: SzczepieniaDlaPodrozujacych.pl. Do Programu dołączyło blisko 400 biur podróży z całej Polski.
Co roku wielu Polaków udaje się w podróż do egzotycznych rejonów świata na wakacje, w podróż służbową lub w celach zarobkowych. Zakup wycieczki w biurze podróży to idealny moment, by odpowiedzialne i rzetelne biuro podróży poinformowało klienta o możliwych schorzeniach, sposobach ich profilaktyki oraz zarekomendowało wizytę w najbliższej placówce medycyny podróży.
"Ja jak dotąd odwiedziłam ok. 180 krajów, w dużej mierze tropikalnych, i poza sensacjami żołądkowymi po jednej kolacji u marokańskich Berberów, a drugi raz - po nafaszerowaniu się smażonymi tarantulami i karaluchami w Kambodży, żadnych poważnych problemów zdrowotnych nie miałam. Jakkolwiek, o profilaktykę zdrowotną w podróżach staram się dbać, na bieżąco bezwzględnie pilnuję kwestii szczepień" - dodaje Monika Witkowska
Narzędzie, którym biura mogą się posługiwać w edukowaniu turystów to strona: www.szczepieniadlapodrozujacych.pl, stanowiąca kompendium wiedzy na temat bezpiecznej egzotycznej podróży.
Dalszych informacji udziela:
Wojciech Sobczak-Wojeński
Solski Burson-Marsteller
tel. kom. +48 511 085 279
e-mail: wsobczak@solskibm.pl
www.szczepieniadlapodrozujacych.pl
www.facebook.com/szczepieniadlapodrozujacych
www.szczepieniadlapodrozujacych.tumblr.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.08.2015, 14:12 |
Źródło informacji | szczepieniadlapodrozujacych.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Konkretne programy pomocy i wsparcia zamiast „owocowych czwartków” - tak firmy pozyskują dziś cennych pracowników PAP
- 31.07.2025, 10:27
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PAP MediaRoom
-
HEIDELBERG gets off to positive start in new financial year – forecast for 2025/26 confirmed
• Sales and adjusted EBITDA margin for Q1 well up on corresponding quarter of previous year
• Solid incoming orders lay foundations for positive business development
• Free cash flow still negative but much improved compared with equivalent period of previous year
• MoU agreed on system partnership with defense specialist VINCORION
• Full-year forecast confirmed- 31.07.2025, 09:17
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
Oszczędności i brak długów - a nie luksusy - stają się dla młodych symbolami sukcesu finansowego (RAPORT)
Pokolenie Z w swoim podejściu do pieniędzy stąpa mocno po ziemi. Wyznacznikiem sukcesu finansowego dla ponad 2/3 Polek i Polaków w wieku 18-34 lat jest posiadanie oszczędności - wynika z nowego raportu Autopay “Finanse Młodych Polek i Polaków”. Dla rosnącego grona badanych sukces to także brak długów i kredytów. Ta odpowiedź niemal dogoniła “wysokie zarobki” oraz wyprzedziła “posiadanie własnego domu”, zupełnie deklasując przy tym symbole statusu sprzed lat - samochód i podróże.- 31.07.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Autopay
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ