Newsletter

Qlik wyrusza w trasę pod hasłem "Zobacz całą historię", aby zaprezentować nowe rozwiązania w zakresie analizy danych

31.08.2015, 14:22aktualizacja: 31.08.2015, 14:22

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Qlik zorganizuje wydarzenia w ponad 100 miastach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

RADNOR, Pennsylvania (BUSINESS WIRE) - Spółka Qlik® (NASDAQ: QLIK), lider w dziedzinie analityki wizualnej, poinformowała w dniu dzisiejszym rozpoczęcie inicjatywy pn. "Zobacz całą historię" ("See the Whole Story"), w ramach której zorganizowane zostanie łącznie ponad 100 wydarzeń w różnych miastach na terenie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Wydarzenia odbędą się w okresie od września do października br. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, we Francji, w Polsce, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, we Włoszech, w Hiszpanii, Szwecji, Holandii, RPA i na Węgrzech.

W trakcie wydarzeń, które poprowadzi zarówno Qlik, jak i współpracujący z firmą partnerzy na terenie EMEA, zaprezentowane zostaną interesujące nowości produktowe, w tym Qlik® Sense Enterprise 2.0, najnowsza wersja samoobsługowej platformy wizualizacyjnej, Qlik® Sense Cloud do darmowego udostępniania aplikacji, a także Qlik® DataMarket, usługi w chmurze w modelu Data as a Service (Daas, dane jako usługa). Uczestnicy poznają też produkt Qlik® Analytics Platform, który stworzono specjalnie z myślą o deweloperach aplikacji sterowanych danymi.

Dla gości wydarzeń prowadzone będą demonstracje produktów oraz prelekcje wygłaszane przez specjalistów z Qlik i autorytety w branży, których celem będzie ukazanie, w jaki sposób dzięki wyjątkowemu silnikowi asocjacyjnemu Qlik użytkownicy mogą znaleźć wszystkie możliwe konotacje pomiędzy posiadanymi przez nich danymi. Ponadto omówiona zostanie platforma Qlik do analityki wizualnej, w tym mechanizmy, za pomocą których umożliwia ona centralne zastosowanie rozwiązań analitycznych, samoobsługowe odkrywanie danych (ang. data discovery) oraz korzystanie z wbudowanych narzędzi analitycznych w każdym przedsiębiorstwie czy aplikacji internetowej.

Poza możliwością zdobycia niepublikowanych nigdzie informacji na temat planów produktowych spółki Qlik, uczestnicy będą mieli możliwość nawiązania kontaktów wewnątrzbranżowych, a także spotkania się z klientami i partnerami współpracującymi z Qlik. Przekonają się oni również, dlaczego już piąty rok z rzędu(1) spółka Qlik została sklasyfikowana w grupie Liderów w raporcie Gartnera Magic Quadrant for Business Intelligence and Analytics Platforms (Magiczny kwadrant dotyczący platform analitycznych i BI). Wszyscy zainteresowani będą mogli przez następnych kilka miesięcy śledzić przebieg wydarzeń za pośrednictwem Twittera (#QlikSense).

"Bardzo cieszymy się z możliwości zorganizowania tak wielu wydarzeń w regionie EMEA. W ciągu ostatnich kilku lat na rynku zaszły wyraźne zmiany, które sprawiły, że przedstawianie danych w formie ładnych obrazków już nie wystarcza. Rozwiązywanie prawdziwych problemów firmy wymaga większego zagłębienia się w dane, czego nie da się tego zrobić przy użyciu prostych narzędzi wizualizacyjnych. Nasi klienci potrzebują czegoś więcej, dlatego z przyjemnością dajemy im możliwość dokonania odkryć, jakie mogą się ukrywać w gąszczu danych" – powiedział Robert Fleming, dyrektor wykonawczy Qlik ds. marketingu w regionie EMEA i Azji Pacyficznej, komentując hasło inicjatywy "Zobacz całą historię".

Terminy kolejnych wydarzeń ogłaszane są na bieżąco. Na stronie http://go.qlik.com/Qlik_Tour_EMEA.html można znaleźć więcej informacji oraz zgłosić udział w jednym z wydarzeń.

Qlik

Qlik (NASDAQ: QLIK) to czołowy producent rozwiązań z zakresu analityki wizualnej. Oferta produktów spółki wychodzi naprzeciw rosnącym potrzebom klientów, począwszy od raportowania, przez samoobsługową analizę wizualną, aż po analizę kierowaną (Guided Analytics), osadzoną (Embedded Analytics) i rozwiązania analityczne szyte na miarę. Z rozwiązań Qlik korzysta ok. 36 tys. klientów. Dzięki produktom Qlik mogą oni interpretować informacje pochodzące z różnych źródeł, poszukując ukrytych związków w zbiorach danych i zdobywając wiedzę stanowiącą zalążek dobrych pomysłów. Siedziba główna spółki Qlik mieści się w Radnor w stanie Pensylwania. Posiada ona placówki na całym świecie, współpracując z ponad 1700 partnerami na terenie ponad 100 państw.

© 2015 QlikTech International AB. Wszelkie prawa zastrzeżone. Qlik®, Qlik® Sense, QlikView®, QlikTech®, Qlik® Cloud, Qlik® DataMarket, Qlik® Analytics Platform i logotypy QlikTech stanowią znaki handlowe QlikTech International AB, które zarejestrowano w wielu państwach. Inne znaki i logotypy, o których jest mowa w tekście, stanowią znaki handlowe albo zarejestrowane znaki handlowe ich prawowitych właścicieli.

(1)Żródło: Gartner, Magic Quadrant, raport Magiczny kwadrant dotyczący platform analitycznych i BI, Rita L. Sallam, Bill Hostmann, Kurt Schlegel, Joao Tapadinhas, Josh Parenteau, Thomas W. Oestreich, 23.02.2015 r. W swoich publikacjach badawczych Gartner nie reklamuje żadnych sprzedawców, produktów ani usług przedstawianych w publikacjach badawczych, ani nie rekomenduje użytkownikom sprzedawców posiadających najwyższe oceny lub inne wyróżnienia. Publikacje badawcze Gartner zawierają opinie spółki jako podmiotu zajmującego się badaniami i nie powinny być interpretowane jako oświadczenia. Gartner nie udziela żadnej gwarancji – zarówno wyrażonej, jak i dorozumianej – w zakresie przedmiotowego badania, w tym gwarancji pokupności lub przydatności do określonego celu.

Wersję źródłową komunikatu można znaleźć na stronie: http://www.businesswire.com/news/home/20150828005433/en/

Źródło: Qlik

KONTAKT:

W imieniu Qlik

Amanda Keane

tel. 617-520-7260

e-mail: akeane@webershandwick.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 31.08.2015, 14:22
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii