Pobierz materiał i Publikuj za darmo
RADNOR, Pennsylvania (BUSINESS WIRE) - Spółka Qlik® (NASDAQ: QLIK), lider w dziedzinie analityki wizualnej, poinformowała w dniu dzisiejszym rozpoczęcie inicjatywy pn. "Zobacz całą historię" ("See the Whole Story"), w ramach której zorganizowane zostanie łącznie ponad 100 wydarzeń w różnych miastach na terenie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Wydarzenia odbędą się w okresie od września do października br. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, we Francji, w Polsce, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, we Włoszech, w Hiszpanii, Szwecji, Holandii, RPA i na Węgrzech.
W trakcie wydarzeń, które poprowadzi zarówno Qlik, jak i współpracujący z firmą partnerzy na terenie EMEA, zaprezentowane zostaną interesujące nowości produktowe, w tym Qlik® Sense Enterprise 2.0, najnowsza wersja samoobsługowej platformy wizualizacyjnej, Qlik® Sense Cloud do darmowego udostępniania aplikacji, a także Qlik® DataMarket, usługi w chmurze w modelu Data as a Service (Daas, dane jako usługa). Uczestnicy poznają też produkt Qlik® Analytics Platform, który stworzono specjalnie z myślą o deweloperach aplikacji sterowanych danymi.
Dla gości wydarzeń prowadzone będą demonstracje produktów oraz prelekcje wygłaszane przez specjalistów z Qlik i autorytety w branży, których celem będzie ukazanie, w jaki sposób dzięki wyjątkowemu silnikowi asocjacyjnemu Qlik użytkownicy mogą znaleźć wszystkie możliwe konotacje pomiędzy posiadanymi przez nich danymi. Ponadto omówiona zostanie platforma Qlik do analityki wizualnej, w tym mechanizmy, za pomocą których umożliwia ona centralne zastosowanie rozwiązań analitycznych, samoobsługowe odkrywanie danych (ang. data discovery) oraz korzystanie z wbudowanych narzędzi analitycznych w każdym przedsiębiorstwie czy aplikacji internetowej.
Poza możliwością zdobycia niepublikowanych nigdzie informacji na temat planów produktowych spółki Qlik, uczestnicy będą mieli możliwość nawiązania kontaktów wewnątrzbranżowych, a także spotkania się z klientami i partnerami współpracującymi z Qlik. Przekonają się oni również, dlaczego już piąty rok z rzędu(1) spółka Qlik została sklasyfikowana w grupie Liderów w raporcie Gartnera Magic Quadrant for Business Intelligence and Analytics Platforms (Magiczny kwadrant dotyczący platform analitycznych i BI). Wszyscy zainteresowani będą mogli przez następnych kilka miesięcy śledzić przebieg wydarzeń za pośrednictwem Twittera (#QlikSense).
"Bardzo cieszymy się z możliwości zorganizowania tak wielu wydarzeń w regionie EMEA. W ciągu ostatnich kilku lat na rynku zaszły wyraźne zmiany, które sprawiły, że przedstawianie danych w formie ładnych obrazków już nie wystarcza. Rozwiązywanie prawdziwych problemów firmy wymaga większego zagłębienia się w dane, czego nie da się tego zrobić przy użyciu prostych narzędzi wizualizacyjnych. Nasi klienci potrzebują czegoś więcej, dlatego z przyjemnością dajemy im możliwość dokonania odkryć, jakie mogą się ukrywać w gąszczu danych" – powiedział Robert Fleming, dyrektor wykonawczy Qlik ds. marketingu w regionie EMEA i Azji Pacyficznej, komentując hasło inicjatywy "Zobacz całą historię".
Terminy kolejnych wydarzeń ogłaszane są na bieżąco. Na stronie http://go.qlik.com/Qlik_Tour_EMEA.html można znaleźć więcej informacji oraz zgłosić udział w jednym z wydarzeń.
Qlik
Qlik (NASDAQ: QLIK) to czołowy producent rozwiązań z zakresu analityki wizualnej. Oferta produktów spółki wychodzi naprzeciw rosnącym potrzebom klientów, począwszy od raportowania, przez samoobsługową analizę wizualną, aż po analizę kierowaną (Guided Analytics), osadzoną (Embedded Analytics) i rozwiązania analityczne szyte na miarę. Z rozwiązań Qlik korzysta ok. 36 tys. klientów. Dzięki produktom Qlik mogą oni interpretować informacje pochodzące z różnych źródeł, poszukując ukrytych związków w zbiorach danych i zdobywając wiedzę stanowiącą zalążek dobrych pomysłów. Siedziba główna spółki Qlik mieści się w Radnor w stanie Pensylwania. Posiada ona placówki na całym świecie, współpracując z ponad 1700 partnerami na terenie ponad 100 państw.
© 2015 QlikTech International AB. Wszelkie prawa zastrzeżone. Qlik®, Qlik® Sense, QlikView®, QlikTech®, Qlik® Cloud, Qlik® DataMarket, Qlik® Analytics Platform i logotypy QlikTech stanowią znaki handlowe QlikTech International AB, które zarejestrowano w wielu państwach. Inne znaki i logotypy, o których jest mowa w tekście, stanowią znaki handlowe albo zarejestrowane znaki handlowe ich prawowitych właścicieli.
(1)Żródło: Gartner, Magic Quadrant, raport Magiczny kwadrant dotyczący platform analitycznych i BI, Rita L. Sallam, Bill Hostmann, Kurt Schlegel, Joao Tapadinhas, Josh Parenteau, Thomas W. Oestreich, 23.02.2015 r. W swoich publikacjach badawczych Gartner nie reklamuje żadnych sprzedawców, produktów ani usług przedstawianych w publikacjach badawczych, ani nie rekomenduje użytkownikom sprzedawców posiadających najwyższe oceny lub inne wyróżnienia. Publikacje badawcze Gartner zawierają opinie spółki jako podmiotu zajmującego się badaniami i nie powinny być interpretowane jako oświadczenia. Gartner nie udziela żadnej gwarancji – zarówno wyrażonej, jak i dorozumianej – w zakresie przedmiotowego badania, w tym gwarancji pokupności lub przydatności do określonego celu.
Wersję źródłową komunikatu można znaleźć na stronie: http://www.businesswire.com/news/home/20150828005433/en/
Źródło: Qlik
KONTAKT:
W imieniu Qlik
Amanda Keane
tel. 617-520-7260
e-mail: akeane@webershandwick.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 31.08.2015, 14:22 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |