Pobierz materiał i Publikuj za darmo
KOLONIA (Niemcy), 7 września 2015 r. /PRNewswire/ - W dn. 31 sierpnia br. spółka RIMOWA zajmująca się produkcją bagaży podręcznych wygrała postępowanie sądowe przeciwko właścicielowi marki Rowana. Jest to kolejny krok w ramach obrony znaku handlowego spółki.
Sąd w Tajpej ds. własności intelektualnej stwierdził, że RIMOWA jest powszechnie znaną marką objętą specjalną ochroną. W swoim wyroku sąd uznał, że logo strony przeciwnej było inspirowane logo spółki RIMOWA. Miało to powodować dezorientację wśród klientów, co z kolei mogłoby osłabiać pozycję znaku handlowego marki RIMOWA cieszącej się większą popularnością. W związku z tym sąd zakazał firmie dalszego korzystania z logo Rowana z owalną obwolutą oraz nakazał zapłatę 3 357 000 TWD (ok. 91 487 EUR) odszkodowania na rzecz RIMOWA.
Spółka RIMOWA określiła wynik sprawy jako oczywiste zwycięstwo w walce przeciwko naruszaniu praw własności przemysłowej, którą zamierza kontynuować w przyszłości. Rowkowana stylistyka stanowi bowiem charakterystyczny element wizerunku marki, który - dzięki skutecznej strategii marketingowej - zdobył już znaczną renomę. RIMOWA zamierza także dalej bronić tego kluczowego elementu tożsamości marki przed naruszeniami.
Źródło: RIMOWA GmbH
Kontakt PR:
RIMOWA GmbH
Birgit Wenners
Kierownik działu ds. Public Relations i Komunikacji
Richard-Byrd-Str. 13
50829 Kolonia
Niemcy
e-mail: bwenners@rimowa.de
tel. +49-221-9564-170
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.09.2015, 12:34 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |